Gå til innhold

På tide å krangle mer om chemtrails.


Anbefalte innlegg

Det var ikke en eneste sky på himmelen her i dag, meeen fort vart den jaggu fudl i drid.!
Med uendelige streker på kryss og tvers som breia seg ut over, til de forvandlet og dekket hele horisonten til en grå, strekete skygugge med metalliske nyanser.
kjekt.
Og ja, all denne hærligheten kom da altså servert hilsen div ymse fly i løpet av formiddagen.
Er jeg den eneste som tar en titt opp, sånn i ny og ne?
Før noen ringer folk i hvite frakker: jeg bare undres over noe som er et veldig legitimt spørsmål alle burde ha spurt seg selv hvis dem har tatt en titt opp i blandt, som er: Hvorfor i huleste navn snakker ingen om menneskeskapte skyer som kan endre en total skyfri himmel til totalt overskyet en??

hva det kalles eller hva det er laget av, har ingen ting med disse observasjonene å gjøre. Jeg skrev kun chemtrails i tittelen fordi det er et allment kjent uttrykk for "fenomenet".


Kom med dine observasjoner, eller forklar meg gjerne hvordan dette har seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google flyseteavgift.

Ser ikke sammenhengen

 

Å herregud..

Takk for innspill

 

Det hender jo det blir overskyet uten at det er noe menneskeskapt grunn til det...

Det er fly på himmelen hele tiden, man kan jo legge skylden på disse for alt som skjer på himmelen ettersom flyene er der samtidig ;)

Nå er jeg ikke verdens smarteste, men jeg er heller ikke født bak en låvedør, men det kan jo ikke du vite.

Uansett, her er det altså snakk om å observere contrails alene som vedvarer og sprer seg på en ellers klar himmel.

 

Bekymringen finnes i alle fall blant hobbyastronomer vet jeg. Ikke for at vi er redd det er giftskyer, men fordi det blokkerer for en ellers fin stjernehimmel.

 

Dette bilde tok jeg for en del år siden. Om de ble dannet etter fly vet jeg ikke.

 

Ja,det ligner på omtrent som i dag bare ganger 10.

 

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke verdens smarteste, men jeg er heller ikke født bak en låvedør, men det kan jo ikke du vite.

Uansett, her er det altså snakk om å observere contrails alene som vedvarer og sprer seg på en ellers klar himmel.

At det er en stripe bak flyene enkelte ganger kan jeg jo ikke benekte, men å anta at disse påvirker hele himmelen er ren gjetting. At de gjør en solfylt dag til en overskyet dag er jeg mer skeptisk til.

 

correlation does imply causation

Endret av aklla
Lenke til kommentar

 

At det er en stripe bak flyene enkelte ganger kan jeg jo ikke benekte, men å anta at disse påvirker hele himmelen er ren gjetting. At de gjør en solfylt dag til en overskyet dag er jeg mer skeptisk til.

 

correlation does imply causation

 

 

 

Det skjønner jeg godt.

Men for og gjenta meg selv; jeg antar ingen ting, her er det altså snakk om å observere striper fra fly som sprer seg relativt kjapt utover til de dekker enorme områder, og som i dag. tilslutt hele himmelen. Prøver du å si at det dannes naturlige skyer fra contrails? eller at det dannes akuratt der det var contrails?(i streker som strekker seg over hele horisonten)

Lenke til kommentar

 

Nå er jeg ikke verdens smarteste, men jeg er heller ikke født bak en låvedør, men det kan jo ikke du vite.

Uansett, her er det altså snakk om å observere contrails alene som vedvarer og sprer seg på en ellers klar himmel.

At det er en stripe bak flyene enkelte ganger kan jeg jo ikke benekte, men å anta at disse påvirker hele himmelen er ren gjetting. At de gjør en solfylt dag til en overskyet dag er jeg mer skeptisk til.

 

correlation does imply causation

 

Kondensstripene kan faktisk medføre, om ikke kraftig skydekke, så i alle fall en tett dis som dekker store deler av himmelen. :  http://skymanbob.com/2009/03/white-lines-in-the-sky-a-conspiracy/

Lenke til kommentar
At de prøver å få folk til å fly mindre, vel. Og dermed mindre utslipp og spor.

 

Skyer er vanndamp. Selve eksosen er usynlig på himmelen. Det samme gjelder nok eventuelle sprøytemidler eller hva ellers du hentyder til.

 

Ja det er vell og greit, men svaret er fortsatt ikke relevant til spørsmålet. Jeg henntydet ingen ting.

Lenke til kommentar

Aner du hvor mange folk som hadde vært nødt til å være med på leken og holdt kjeft om det for at chemtrails i det hele tatt skulle eksistert? om det er over 10 000 fly i luften til enhver tid og si halvparten av disse sprayer chemtrails og det må til kanskje fem personer for å laste hvert fly med kjemikalier pluss iallefall 2-3 for transport til flyplassene for ikke å snakke om alle de ansatte på frabrikkene hvor de lager disse værendrende kjemikaliene?

 

Altså millioner av folk over hele jorden og alle klarer å holde kjeft, nei det hadde aldri i verden gått, iallefall ikke i dag med sosial media og etter sosial media og whisteblowing har tatt sånn av, mennesker er rett og slett ikke linke nok til å holde kjeft.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

 

 

Nå er jeg ikke verdens smarteste, men jeg er heller ikke født bak en låvedør, men det kan jo ikke du vite.

Uansett, her er det altså snakk om å observere contrails alene som vedvarer og sprer seg på en ellers klar himmel.

At det er en stripe bak flyene enkelte ganger kan jeg jo ikke benekte, men å anta at disse påvirker hele himmelen er ren gjetting. At de gjør en solfylt dag til en overskyet dag er jeg mer skeptisk til.

 

correlation does imply causation

 

Kondensstripene kan faktisk medføre, om ikke kraftig skydekke, så i alle fall en tett dis som dekker store deler av himmelen. :  http://skymanbob.com/2009/03/white-lines-in-the-sky-a-conspiracy/

 

Kondensstripene er jo bare en utløsende faktor, ikke i seg selv årsaken til tett dis som dekker himmelen, Forholdene må ligge til rette for at det skal skje.

Er ikke slik at ett fly kan fly over oslo så blir det tett dis over store deler av himmelen uavhengig av andre forhold der oppe.

 

 

Aner du hvor mange folk som hadde vært nødt til å være med på leken og holdt kjeft om det for at chemtrails i det hele tatt skulle eksistert? om det er over 10 000 fly i luften til enhver tid og si halvparten av disse sprayer chemtrails og det må til kanskje fem personer for å laste hvert fly med kjemikalier pluss iallefall 2-3 for transport til flyplassene for ikke å snakke om alle de ansatte på frabrikkene hvor de lager disse værendrende kjemikaliene?

 

Altså millioner av folk over hele jorden og alle klarer å holde kjeft, nei det hadde aldri i verden gått, iallefall ikke i dag med sosial media og etter sosial media og whisteblowing har tatt sånn av, mennesker er rett og slett ikke linke nok til å holde kjeft.

I følge mange er det slik ja, en eller annen galning står jo frem en skjelden gang, dette er jo soleklare beviser for noen.

Men, folk tror at jorden er flat også(jeg er seriøs), så at mange tror millioner av personer samarbeider om dette og det enda ikke finnes noen gode beviser på det er jo ikke nøye for de. Det er ofte hva de føler er riktig de tror på, uavhengig av beviser.

 

Nå virker TS mer oppegående enn de, men jeg skulle likt å se noen beviser, noe jeg ikke har sett enda.

Bortsett fra slikt som bildet under da, som stammer fra testing av prototypen til boeng 777 i 1994, men som blir fremstillt som tanker for chemtrails og slukt rått av det alternative miljøet.

chemtrail-inners3a.jpg

Lenke til kommentar

 

 

 

Nå er jeg ikke verdens smarteste, men jeg er heller ikke født bak en låvedør, men det kan jo ikke du vite.

Uansett, her er det altså snakk om å observere contrails alene som vedvarer og sprer seg på en ellers klar himmel.

At det er en stripe bak flyene enkelte ganger kan jeg jo ikke benekte, men å anta at disse påvirker hele himmelen er ren gjetting. At de gjør en solfylt dag til en overskyet dag er jeg mer skeptisk til.

 

correlation does imply causation

 

Kondensstripene kan faktisk medføre, om ikke kraftig skydekke, så i alle fall en tett dis som dekker store deler av himmelen. :  http://skymanbob.com/2009/03/white-lines-in-the-sky-a-conspiracy/

 

Kondensstripene er jo bare en utløsende faktor, ikke i seg selv årsaken til tett dis som dekker himmelen, Forholdene må ligge til rette for at det skal skje.

Er ikke slik at ett fly kan fly over oslo så blir det tett dis over store deler av himmelen uavhengig av andre forhold der oppe.

 

Her avslører du at du ikke leste artikkelen jeg linket til :nei:

Lenke til kommentar

OP, du er klar over at fly lager "spor" på himmelen?

 

Er du også klar over at hele samfunnet vårt er fullt av uheldig kjemi som de fleste får i seg kontinuerlig, i alt fra vannet du drikker til maten du får i deg, og luften i byene.

 

Det i seg selv skulle vel gjøre "chemtrails" unødvendig. Skal man gjennomføre noe slikt er det mye enklere å forurense vannet eller maten.

 

Du er vel også klar over at det finnes haugevis av legitime grunner til å spre kjemikalier fra fly? F.eks har sør Europeiske land lenge sluppet kjemikalier over landene sine for å redusere myggbestanden, eller forhindre at den øker. Det gjelder forøvrig andre type skadedyr også.

 

Hvorfor tror du på chemtrails teorien og ha er isåfall hensikten bak chemtrails om teorien er sann?

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Kondensstripene kan faktisk medføre, om ikke kraftig skydekke, så i alle fall en tett dis som dekker store deler av himmelen. :  http://skymanbob.com/2009/03/white-lines-in-the-sky-a-conspiracy/

 

 

Relevant innspill! Skal lese mer grundig igjennom.

 

Aner du hvor mange folk som hadde vært nødt til å være med på leken og holdt kjeft om det for at chemtrails i det hele tatt skulle eksistert? om det er over 10 000 fly i luften til enhver tid og si halvparten av disse sprayer chemtrails og det må til kanskje fem personer for å laste hvert fly med kjemikalier pluss iallefall 2-3 for transport til flyplassene for ikke å snakke om alle de ansatte på frabrikkene hvor de lager disse værendrende kjemikaliene?

 

Altså millioner av folk over hele jorden og alle klarer å holde kjeft, nei det hadde aldri i verden gått, iallefall ikke i dag med sosial media og etter sosial media og whisteblowing har tatt sånn av, mennesker er rett og slett ikke linke nok til å holde kjeft.

 

Jeg skjønner hva du mener, men(!) hvis du leste OP, så spurte jeg et legitimt spørsmål som ikke har noe verdens ting med det du skriver å gjøre.

 

Dog..., uten og forsvare noen form for konspirasjonsteori, kan jeg bite litt på kroken og kvervulere med at det finnes ivertfall to dokumenterte tilfeller der statlige organisasjoner har sprayet sin egen befolkning med ymse midler med dødsfall til følge. Ja var det ikke i england og usa?

 

 

OP, du er klar over at fly lager "spor" på himmelen?

 

Er du også klar over at hele samfunnet vårt er fullt av uheldig kjemi som de fleste får i seg kontinuerlig, i alt fra vannet du drikker til maten du får i deg, og luften i byene.

 

Det i seg selv skulle vel gjøre "chemtrails" unødvendig. Skal man gjennomføre noe slikt er det mye enklere å forurense vannet eller maten.

 

Du er vel også klar over at det finnes haugevis av legitime grunner til å spre kjemikalier fra fly? F.eks har sør Europeiske land lenge sluppet kjemikalier over landene sine for å redusere myggbestanden, eller forhindre at den øker. Det gjelder forøvrig andre type skadedyr også.

 

Hvorfor tror du på chemtrails teorien og ha er isåfall hensikten bak chemtrails om teorien er sann?

 

Ja, det er jeg klar over. Jeg er også klar over at du kun leste overskriften på tråden før du postet. Men takk for innspill.

 

 

Tror det er en slags religion for ateister, at de rett og slett må tro på at der er noe mer under himmel og jord enn det de ser.

 

Anbefaler TS og begynne abbonere på skeptic magazine samt. lese seg litt mer opp på kjemi/fysikk.

Tru kan du gjøre i kjerka, og under himmel og jord er det vell grunnfjell.. eller?

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

OP, du er klar over at fly lager "spor" på himmelen?

 

Er du også klar over at hele samfunnet vårt er fullt av uheldig kjemi som de fleste får i seg kontinuerlig, i alt fra vannet du drikker til maten du får i deg, og luften i byene.

 

Det i seg selv skulle vel gjøre "chemtrails" unødvendig. Skal man gjennomføre noe slikt er det mye enklere å forurense vannet eller maten.

 

Kommer ann på hva du vil gjøre med kjemikaliene. Forgifte mennesker/lage et skydekke/kunstig regn/kontrollere været/*insertandreteorierher ...

 

Det er jo påfallende ofte skydekke når det skjer noe "der oppe", feks en komet som passerer etc.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...