Gå til innhold

The Divisions to første utvidelser er Xbox One-eksklusive i 30 dager


Anbefalte innlegg

 

 

 

Er vel egentlig på tide at Microsoft går under. Begynner å bli drittlei av hele firmaet.

 

Er det nå så bra at vi får mindre aktører i et marked? Det er greit å være for eller imot et selskap, men uansett hvordan man vrir og vender på det er konkurranse sunt for oss som forbrukere. Konkurranse vil tvinge frem nye selskaper, platformer og spill, og hadde vi ikke hatt noen konkurranse ville vi aldri kommet oss forbi den miserable tiden før internett og massemediene kom. 

 

Selv om jeg forøvrig er enig i at det kjedelig når spill blir exlusive på noen plattformer, vil det sannsynligvis alltid være slik. Å tro at store selskaper bare skal drive med veldedighet og ha økonomi til å utvikle til alt som kan krype og gå av plattformer er urealistisk - eller for å bruke et annet ord, utopi. Det er en fin tanke men organisasjoner eksisterer for å tjene penger. 

Xbone fiaskoen, lovnader for pc spill som ikke blir holdt, prøver å begrense windows, skaffer seg eksklusive avtaler for spill hele jævla tida. Vet ikke jeg, men syns det er på tide Microsoft får en smekk på pungen.

Fiasko? Ikke noe galt med xbox one vel? Og skal ms tas så ryker sony også

Du husker vel tydligvis ikke hva som foregikk rundt lanseringen. Jeg driter i noe Sony vs MS greie bare sånn det er sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox One? Den er jo fryd og gammen decibel messig i forhold til PS4 stort sett. Men forventer i grunn en stille konsoll ettersom PSU er ekstern.

 

Men om du ikke fulgte med i tiden før lansering av One er du jo unnskyldt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Spillet er ikke ute og tre utvidelser er allerede planlagt.

 

Sukk

Hvorfor er det sukk at de har fremtids planer for spillet? Hadde det vært bedre om de gikk ut og sa at de ikke kom med noen flere utvidelser?

En av grunnene til at det er et kjempe sukk, er at spillet er øde og tomt nå. Akkurat nå løper man gjennom tomme gater fra objective til objective uten å støte på npc.

Utviklerene lovte at ved slipp, skulle gatene være mer befolket med npc og mange flere tilfeldige møter med grupper av fiender. Den lovnaden har de ikke holdt. Spillet er akkurat slik det var i betaen når det gjelder dette.

For å ikke snakke om den massive nedskaleringen av grafikken. Spillet ser ikke i nærheten så bra ut som de første videoene vi ble vist...

Gamere blir behandlet som idioter av utviklerene, vi blir lurt gang på gang....

 

 

Er enig i det. og det er en av grunnene til at jeg ikke har kjøpt spillet enda, men selv om man hater Ubisoft må man ikke svartmale alt med spillet :)

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

 

Spillet er ikke ute og tre utvidelser er allerede planlagt.

 

Sukk

 

Hvorfor er det sukk at de har fremtids planer for spillet? Hadde det vært bedre om de gikk ut og sa at de ikke kom med noen flere utvidelser?

Har du tanken slått deg at utvidelser kunne vært del av hovedspillet? Hva om de fjerner elementer fra spillet og lanserer de som utvidelser?

 

Jeg liker ikke "season pass" og slike løsninger. Det føles ut som spillet er halvferdig.

Lenke til kommentar

 

 

Spillet er ikke ute og tre utvidelser er allerede planlagt.

 

Sukk

 

Hvorfor er det sukk at de har fremtids planer for spillet? Hadde det vært bedre om de gikk ut og sa at de ikke kom med noen flere utvidelser?
Har du tanken slått deg at utvidelser kunne vært del av hovedspillet? Hva om de fjerner elementer fra spillet og lanserer de som utvidelser?

 

Jeg liker ikke "season pass" og slike løsninger. Det føles ut som spillet er halvferdig.

Så du tror at alt innhold som skal slippes i år er ferdig?

 

De to neste oppdateringene (dlc) som kommer i april og mai er gratis...

Lenke til kommentar

 

 

Nei, jeg gjør ikke det. Kan ikke si jeg fikk mere lyst på ps4

 

Edit

 

Leste noe nå om at noen av konsollene bråker litt. Buuhuu folkens. Buuhuu

 

Om du ikke har noe klokt å si så vil alle være takknemelig om du er stille i stedet.

 

Vel, i det minste så svarer du meg god musikk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...