Gå til innhold

Noen her som kunne hjulpet meg økonomisk? En tusenlapp eller 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bedre å prøve å låne av venner og bekjente.

Sist gang noen lånte ut penger her tror jeg det tok måneder før låneren bestemte seg for å være ælig å betale tilbake, skummelt å låne til fremmede...

Jeg var sikker på at det første innlegget i denne tråden var en morsomhet inntil jeg leste fortsettelsen. Nå er jeg helt i villrede om ditt innlegg er ironisk eller ikke. 

 

Du har virkelig lånt ut penger til noen her på forumet? 

Lenke til kommentar

Jeg er ikke dum/snill nok til det, men var noen som lånte penger til noen andre på forumet her, husker ikke hvor mye det var men var noen hundrelapper.

Det ordnet seg etterhvert men tok tid og mye energi.

 

Innlegget mitt er ikke ironisk, men det var altså ikke jeg som lånte.

Lenke til kommentar

Desverre er det ikke snakk om helt vanlige regninger, er mer av typen der skiltet ryker om man ikke betaler ahha. Men tror det ordner seg, uansett takk for tips;)

 

Anonymous poster hash: f60e0...8ef

Skiltet ryker ikke. Det blir bare litt ekstra gebyr. Dessuten starter ikke Vegvesenet med de kontrollene før i mai/juni. Snakker av erfaring.

Lenke til kommentar

 

Selv om det er en anonym som poster så betyr ikke det at det er TS. Sjekk hash'en ;)

 

Sletter man coockies og får ny ip så har ikke forumet, så vidt jeg vet noen mulighet for å finne ut hvem du er. Ergo ny hash.
Nå må man faktisk være logget inn for å skrive som anonym, så forumet vet hvem som poster. Hash i en tråd endrer seg ikke med mindre man endrer tittel, noe som er tilfelle her ettersom jeg endret den.

 

Men, vanligvis holder man samme hash i hele tråden...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

 

Selv om det er en anonym som poster så betyr ikke det at det er TS. Sjekk hash'en ;)

Sletter man coockies og får ny ip så har ikke forumet, så vidt jeg vet noen mulighet for å finne ut hvem du er. Ergo ny hash.

 

Du tar feil. Hash er generert ut ifra brukeren man allerede har på diskusjon. Ikke IP eller cookie. De høyere makter på forumet kan via hash i innlegg spore brukernavnet som er knyttet til innlegg. Men dette blir kun gjort i ekstreme tilfeller og ikke på hverdags.

 

Edit: Jeg ble veldig usikker etter det aklla skrev 1 min før meg.. Ikke ta det jeg har skrevet for god fisk.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...