Gå til innhold

Har DU bestilt HTC Vive?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er de beste opplevelsene for Vive som er ute nå? 

 

Beste spill som jeg har prøvd så langt:

 

Audioshield

The Brookhaven Experiment

Budget Cuts Demo

The Lab

Space Pirate Trainer

 

Av type opplevelse eller tech demoer:

 

Abbot's Book Demo

Apollo 11 VR

The Cubicle

Directionless

Dreamland

Irritional Exuberance: Prologue

NVIDIA VR Funhouse

Surge

theBlue

Waltz of the Wizard

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De mest populære spillene og opplevelsene er rangert på steam hvis man sorterer etter "user reviews"  :)

http://store.steampowered.com/search/?sort_by=Reviews_DESC&vrsupport=101

 

Noen av mine favoritter som ikke er nevnt over er:

Cosmic Trip

Out of Ammo

Hover Junkers

Fantastic Contraptions

Selfie Tennis

Vanishing Realms

Zen Blade

The Blu

Tilt Brush

Final Approach

Hot Dogs Horseshoes and Hand Granades

Pool Nation

Windlands

Foo Show

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar


https://www.rockpapershotgun.com/2016/07/28/home-improvisation-full-release/
 
Hehe
 
 
Og roadmap til Cosmic Trip
https://www.reddit.com/r/Vive/comments/4v1f0t/roadmap_update_for_all_those_asking_qa_in_comments/

 

Strategy Game mode:

it's still changing fast, but consider it the 'rts' mode compared to current wave mode - capturing pylon areas, and more meaningful reasons to expand your base nodes (other resources, strategic control); as well as the enemy doing the same (capturing/moving across map)

Yeeeey!! :D

Lenke til kommentar

Vive + virtual desktop (med cinema addon) + SVP = den perfekte kino opplevelsen! :D Sitter i salen med 90 fps i filmene! :D (SVP fungerer slik som clear motion rate/motion plus gjør på tver. DEn gir mer frames mellom hver orginale som får det til å se ut som at det gir mer fps! Bare helt nydelig å se filmer med! :D

Men i pixels så droppa fps'en grundig når det var mye detaljer på skjermen på en gang :S (VI MÅ FÅ ET VR SPILL BASERT PÅ PIXELS FILMEN!)

Endret av Gintoki
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tok omsider å bet i det sure eplet å bestilte meg Vive fra komplett i dag. Har utsatt og utsatt det en stund nå grunnet div ferieavvikling og lite penger som kommer inn, men ettersom jeg er ferdig med årets ferietur og følte jeg hadde nok penger på konto til å rettferdiggjøre et kjøp kastet jeg meg rundt å bestilte. Har hatt Oculus Rift DK2 siden den ble lansert samt en del erfaring med DK1 fra bekjente så er ikke akkurat ukjent med VR, men antar at opplevelsen med Vive blir mange hakk over den med DK2 som jeg faktisk synst er imponerende i seg selv. Antar at jeg får godsakene iløpet av morgendagen, gler meg noe helt enormt :D Hva er de beste opplevelsene for Vive som er ute nå? Har et relativt stort rom og boltre meg i så roomscale er ikke et problem. 

Det første jeg ville gjort er å kjøre steamvr tutorialen. Den er en kul introduksjon til VR, og etter den hoppe rett inn i The Lab. Etter det så bare kjøre på med hva som helst som virker interessant.

 

Gi oss en tilbakemelding når du har fått testet litt ;)

 

 

 

 

Digger alle nyhetene den siste tiden. Nå fråtser jeg i VR her! Passet bra med et salg nå! :D

Lenke til kommentar

Vive + virtual desktop (med cinema addon) + SVP = den perfekte kino opplevelsen! :D Sitter i salen med 90 fps i filmene! :D (SVP fungerer slik som clear motion rate/motion plus gjør på tver. DEn gir mer frames mellom hver orginale som får det til å se ut som at det gir mer fps! Bare helt nydelig å se filmer med! :D

 

Men i pixels så droppa fps'en grundig når det var mye detaljer på skjermen på en gang :S (VI MÅ FÅ ET VR SPILL BASERT PÅ PIXELS FILMEN!)

 

Hvordan får du aktivert SVP? Jeg har Virtual Desktop og Cinema Addon allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...