Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, ATi9800Pro said:

Hva er greia med Prime på Pimax Crystal Light egentlig?! Kjøpte komplett sett uten subscription og nå er headsettet mitt deaktivert og jeg får beskjed om å betale rett under 300 dollar for å fortsette å bruke det?!

De selger to versjoner. 1 uten subscription og 1 med. Vet noen her hva greia er? De på Pimax customer support skriver at jeg må betale men føler meg lurt.

Kjøpte du den dyreste eller rimligste versjonen? 

Da jeg kjøpte min på Proshop, så mener jeg det stod i beskrivelsen om det var den som var "pre payed" eller den som man kjøper rimeligere for å betale et "abonnement."

Jeg tror greia er at hvis man ikke har råd til å kjøpe den for full pris der og da, så kan man betale mindre for så å betale en slags nedbetaling via et abonnement. Sånn jeg har forstått det iallefall. 

Skrevet
1 hour ago, ps5 said:

Hva sier Proshop? Og hva sier kvitteringen?  Tipper de har bare sendt feil. De skal uansett følge dette opp med Pimax på dine vegne i mine øyne.

Det ordna seg nå. Tok kontakt med Pimax direkte og etter litt om og men så var det hele en misforståelse og jeg slipper å betale ekstra.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...