Gunfreak Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Ok, oppdatering. Problemet med både foaveted rendering og at jeg ikke kunne ta opp med det på, er fikset, det er en plugin jeg har i steam vr, som lar meg recorde i OBS med foveated rendering, av en eller annen grunn er denne steam vr pluginen systemisk og påvirker alt som har med VR å gjøre selv om jeg ikke bruker steam vr. jeg slår den noen ganger av da den påvirker en del spill jeg skal ta opp. Hadde helt glemt den siden jeg ikke har brukt FR på flere uker. at den var av påvirket både at jeg ikke kunne ta opp, og at selve eyetracking og FR var helt fucka. Så nå gjennstår problemene at noen spill ikke funker, da spesielt Ready or not med UEVR injector som vist på bilde. Og jeg har nøyaktig samme følelsen at noe er på linsene mine, når jeg loader noen spill ser det ut som denne forstyrrelsen er T formet, en stor tykk T, der det er et slags mønster, kan best beskrives som firkanter med en hake i. Umulig å beskrive for meg. Problemer at at selv om jeg nå spiller på 80% (som jeg gjorde med de 2 andre) som da er betydelig mer oppløsing, går jo alt dette vekk, selv med 2000% mer oppløsing vil jeg ikke se noe til det, da det er dette mønsteret mellom meg og det jeg skal se. Endret 20 timer siden av Gunfreak
Dr.Peedee Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) @Gunfreak Her er link til mine Pimax Play og DCS innstillinger. Og Quadviews innstillinger. https://forum.dcs.world/topic/378521-pimax-play-v1421/page/2/#findComment-5692031 Bloom effect og Enable HMD Mask og SSAO i DCS må av. Sharpening 0 i DCS. Har sharpening i Quadviews companion og Pimax Play i stedet. Gamma 1.9 I pimax play under Device meny: Brightness til 99. Under Games meny: FOV normal, Contrast på left og right eye=0, Brightness -2 på Left og Right Eye.Se bildene for detaljer. Endret 20 timer siden av Dr.Peedee 1
Gunfreak Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 2 hours ago, Dr.Peedee said: @Gunfreak Her er link til mine Pimax Play og DCS innstillinger. Og Quadviews innstillinger. https://forum.dcs.world/topic/378521-pimax-play-v1421/page/2/#findComment-5692031 Bloom effect og Enable HMD Mask og SSAO i DCS må av. Sharpening 0 i DCS. Har sharpening i Quadviews companion og Pimax Play i stedet. Gamma 1.9 I pimax play under Device meny: Brightness til 99. Under Games meny: FOV normal, Contrast på left og right eye=0, Brightness -2 på Left og Right Eye.Se bildene for detaljer. Det var også instillinger det, men det hjelper lite på mitt problem, som er linsene, dette har ikke noe med spill eller grafikk å gjøre, det er "noe" på linsene, det er striper/firkanter, det er der noen instillinger gjør de mer tydelige, men de er altid der og de sitter på linsene, enten det er linsene selv, eller noe bak eller foran de. men det er noe på de, se for deg slitte linser, som har svake striper på seg, det er det jeg ser. Og det er ikke relatert til sofwhare, tilkoblinger, det er linsene.
Dr.Peedee Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Gunfreak skrev (2 timer siden): Det var også instillinger det, men det hjelper lite på mitt problem, som er linsene, dette har ikke noe med spill eller grafikk å gjøre, det er "noe" på linsene, det er striper/firkanter, det er der noen instillinger gjør de mer tydelige, men de er altid der og de sitter på linsene, enten det er linsene selv, eller noe bak eller foran de. men det er noe på de, se for deg slitte linser, som har svake striper på seg, det er det jeg ser. Og det er ikke relatert til sofwhare, tilkoblinger, det er linsene. Skjønner. Og utrolig kjedelig! Så uflaks to ganger på rad. Linsene får jeg ikke hjelpa deg med. Kanskje vi skal ringe Durek og høre om han kan fjernhealen de? Mer seriøst , regner det blir retur da? Mura ville jo vært panelene og ikke linsene. Men rart at to voksne mennesker har signert ut kvalitetskontroll skjemaet og sagt at dette er greit. Veldig dumt.
Gunfreak Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 1 hour ago, Dr.Peedee said: Skjønner. Og utrolig kjedelig! Så uflaks to ganger på rad. Linsene får jeg ikke hjelpa deg med. Kanskje vi skal ringe Durek og høre om han kan fjernhealen de? Mer seriøst , regner det blir retur da? Mura ville jo vært panelene og ikke linsene. Men rart at to voksne mennesker har signert ut kvalitetskontroll skjemaet og sagt at dette er greit. Veldig dumt. Lurer jo på om jeg er smålig gal. Og min originale Crystal også hadde det, men at jeg aldri skulle ha sett det 2 år. Men så det med en gang(nesten med en gang) i CL og CS. Jeg har jo flydd hundrevis av timer over skyer i OG uten å registrere dette Hadde jeg bare spilt FPS kan det hende jeg ikke hadde merket det så godt. Jeg tok en rask test i Arken Age(første spillet jeg så en markant forbedring i grafikken fra OG) og jeg kan såvidt se effekten (hva enn den er) om jeg ser opp i himmelen og konsenterer. Den er der, men hadde aldri sett den om jeg ikke viste den var der
Dr.Peedee Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Gunfreak skrev (10 timer siden): Lurer jo på om jeg er smålig gal. Og min originale Crystal også hadde det, men at jeg aldri skulle ha sett det 2 år. Men så det med en gang(nesten med en gang) i CL og CS. Jeg har jo flydd hundrevis av timer over skyer i OG uten å registrere dette Hadde jeg bare spilt FPS kan det hende jeg ikke hadde merket det så godt. Jeg tok en rask test i Arken Age(første spillet jeg så en markant forbedring i grafikken fra OG) og jeg kan såvidt se effekten (hva enn den er) om jeg ser opp i himmelen og konsenterer. Den er der, men hadde aldri sett den om jeg ikke viste den var der Hmm… For å kunne se mura på min Super må jeg legge øyets fokus foran/nærmere enn det som er normal fokus avstand. Da kan jeg se litt. Det er som litt møkkete greier i noen striper på en måte. Ikke mye. Og det er ubehagelig å holde det fokuset lenge av gangen. Og jeg ville aldri tenkt på å gjøre det en gang hvis ikke dette hadde blitt hauset opp så veldig av MRTV Sebastian på YouTube i hans første omtaler av Super. (Men det var nok mer Mura i starten av produksjonen vil jeg tro). Så når jeg spiller ser jeg det ikke. Men du mener det ikke er Mura fra panelene du har, men at linsene er defekte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå