Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Light er nok svært mye likere Super enn g2. Men du har returrett og det er siste på lager så hvorfor ikke bare prøve?

14 minutes ago, ExcaliBuR said:

@GunfreakSkjønner, jeg har en IPD på 67 så har kanskje ikke det samme problemet.

Jeg lurer på om jeg skal teste Super OLED, det er tross alt tilnærmet 6k opp til Dream Air... Og det kan se ut som på specs at Super OLED er tilnærmet lik G2 i både volum og vekt, og den var ikke plagsom for meg i hvert fall. I tillegg har jeg DMAS og 15mm ansiktsmasken 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjører min light på 90%,resolution. Det er jo fremdeles langt over 4k. Og DCS ser drit bra ut. De fleste vr spill kjører bra. Noen UEVR spill må jeg da senke til 80% av 90% som fremdeles er over 4k. 

Føler ikke jeg trenger mer enn det. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

@ps5av hva jeg finner ut av veier G2 rett under 500g, PCL ligger ca 810g og SMO skal være rundt 600g.

@GunfreakHar brukt PCL med "standard" innstillinger i PP. Må si at jeg hadde håpet på større "oppgradering" fra G2 enn det jeg opplevde. Nå er jeg en VR amatør... Ting som miura og "binocular overlap"-profiler osv har jeg ikke satt meg noe inn i. 

Bestilte SMO for snart en time siden, men tror kanskje noen snappet opp rett før meg. Stod at det var en på lager da jeg la den i handlekurven, men nå står det forventet forsendelse mellom 28.5 og 1.6. 🤷

Endret av ExcaliBuR
Rette på elendig grammatikk
Skrevet
Gunfreak skrev (2 timer siden):

Jeg har balanse vekt. Så jeg merker ikke noe til fremtunghet. Nå hadde jeg bare super noen få dager, men merka null forskjell i vekt, størrelse eller passform i forhold til light.

Lurt med vekt bak ja. Jeg merka forskjellen greit, særlig i dogfights når jeg beveger hodet fort. Da sitter Super bedre, pluss tyngden foran i lange sessions var plagsom på Light og er det ikke på Super. Men tror vi har litt forskjellig hodeform og sånn. Jeg har IPD på 67 og har ikke noe dykkermaske følelse av Super. FOV på Super er større, men kan fint leve med Light også. Nå fikk vel du et skikkelig mandagseksemplar av en Super dessverre i tillegg med mye mura og misfarging. 
Kabelen til min Light er nå fysisk vraka så den er ute av drift. Må prøve få tak i ny så jeg kan enten selge den eller ha som backupløsning. Blir vel salg kanskje. Har litt mange headsets 🤣

Skrevet
ExcaliBuR skrev (1 minutt siden):

@Dr.PeedeeVi har lik IPD. Kjekt å høre din erfaring med Super 😊

Har Super Qled 50 ppd versjonen og hatt den en del måneder. Håper få Oled versjonen også i morgen :)  Skal poste inntrykk og sånn og litt sammenligning mellom de to versjonene etter hvert :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...