Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til dere som bruker tinder.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer vel ann på utseende og personligheten til mannen, og garantert i større grad enn damene opplever.

Dog har jeg brukt Tinder ved noen anledninger, og aldri fått inntrykket av at folk kun er der for å pule. Nå har ikke jeg ønsket å bruke Tinder slik heller, og dermed unngår jeg vel kanskje de som kun er ute etter sex også. Min opplevelse er at de fleste damene ønsker å finne noe seriøst, og at de heller vil møtes for en kaffedate enn puledate. 

 

Mitt største problem med appen er at den krasjer i ett sett, og at folk du alt har sveipet til venstre på kommer tilbake med jevne mellomrom.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Vi damer får sextilbud overalt uansett...

Det virker sånn. Damer jeg aldri i verden kunne tenkt meg noe forhold til går tydeligvis ikke lenge alene før de finner en ny, med mindre de går inn for å være frivillig singel.

 

Merkelig det der. Det er et lite overskudd av menn (i alderen ca 20-50) i Norge. Når man trekker fra alle som er i forhold så blir den lille differansen ganske stor på singelmarkedet. I de eldre årsklassene, 70+ er det vist omvendt.

Lenke til kommentar

 

Vi damer får sextilbud overalt uansett...

Det virker sånn. Damer jeg aldri i verden kunne tenkt meg noe forhold til går tydeligvis ikke lenge alene før de finner en ny, med mindre de går inn for å være frivillig singel.

 

Merkelig det der. Det er et lite overskudd av menn (i alderen ca 20-50) i Norge. Når man trekker fra alle som er i forhold så blir den lille differansen ganske stor på singelmarkedet. I de eldre årsklassene, 70+ er det vist omvendt.

 

 

Fordi menn ofte stryker med før kvinnen da eller? Kan ikke tenke meg at singelmarkedet er så stort generelt sett når det kommer til 70+..

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette blir riktig katogori. Men prøver. 

 

Hva synd dere er dårlig med appen? Er det noen funksjoner dere savner? Hva kunne gjort tinder bedre?

 

Siden Tinder i seg selv likevel er så overfladisk, kunne jeg tenke meg at når man registrerte seg, at man måtte skrive inn høyde og hva man er ute etter. Typ: Chat, venner, sex, date osv. 

Høyde betyr jo mye for kvinner etter hva jeg har erfart, og betyr mye for meg, og med å automatisk se høyde og hva personen er ute etter, kan man luke vekk ugresset!

Lenke til kommentar

Tinder e ødelagt. Kvinnfolk setter urimelig standarder mot guttene som er der. En ting man kan skrive som motsvar når de sier de ikke er interessert eller du ikke er typen deres er," jaja, eg ga deg no sjansen ihvertfall". Hvis jenta er over gjennomsnittet overflatisk kommer dette til å plage vette av hu. 

 

Det finnes ordentlige jenter der ute, men det er ikke mange av de på Tinder. 

Lenke til kommentar

 

Siden Tinder i seg selv likevel er så overfladisk, kunne jeg tenke meg at når man registrerte seg, at man måtte skrive inn høyde og hva man er ute etter. Typ: Chat, venner, sex, date osv. 

Høyde betyr jo mye for kvinner etter hva jeg har erfart, og betyr mye for meg, og med å automatisk se høyde og hva personen er ute etter, kan man luke vekk ugresset!

 

Isåfall kan man like gjerne inkludere midjemål, bryststørrelse, og rumpeomkrets. Heck, hvorfor ikke inkludere penislengde, penisbredde, omkretsen på din vaginale åpning, og anal-villighet? Jeg har veldig strenge krav på disse områdene altså, om en jente ikke tåler at jeg er under 180, så skjer det ikke at jeg aksepterer noe mindre enn D++ (uten silikon selvsagt), skostørrelse på under 36, vekt på under 50kg, og maks én tidligere sexpartner. Uaktuelt.

 

Jævla modent, dick!!

Lenke til kommentar

 

 

Siden Tinder i seg selv likevel er så overfladisk, kunne jeg tenke meg at når man registrerte seg, at man måtte skrive inn høyde og hva man er ute etter. Typ: Chat, venner, sex, date osv. 

Høyde betyr jo mye for kvinner etter hva jeg har erfart, og betyr mye for meg, og med å automatisk se høyde og hva personen er ute etter, kan man luke vekk ugresset!

Isåfall kan man like gjerne inkludere midjemål, bryststørrelse, og rumpeomkrets. Heck, hvorfor ikke inkludere penislengde, penisbredde, omkretsen på din vaginale åpning, og anal-villighet? Jeg har veldig strenge krav på disse områdene altså, om en jente ikke tåler at jeg er under 180, så skjer det ikke at jeg aksepterer noe mindre enn D++ (uten silikon selvsagt), skostørrelse på under 36, vekt på under 50kg, og maks én tidligere sexpartner. Uaktuelt.

 

Jævla modent, dick!!

 

Han tilhører nok "ugresset" under 1,80 ;)

 

Fra spøk til revolver, han trekker bare følgene av ditt ønske. Som var veldig overfladisk i mine øyne. Men så er jeg ikke på Tinder heller da :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Jævla modent, dick!!

 

Takk, det var akkurat denne reaksjonen jeg var ute etter. Men jeg hadde likevel håpet at det ikke skulle bli nødvendig å si at jeg ikke var seriøs, men greit nok. Dette var satire, en overdrivelse av et overfladisk samfunn, og en poengtering. så jeg håper isåfall at du kanskje tar poenget mitt? Hvor skal man sette grensen? Hvorfor ikke like gjerne bruke eksemplene mine på Tinder? Når det allerede er så overfladisk som du sier. Og ja, det var også en kritikk mot din overfladiskhet. Jeg fatter ikke at enkelte jenter setter absolutte kriterier når det gjelder høyde. Jeg kan godt forstå at flere jenter helst ikke vil holde på med en fyr som er lavere enn seg selv, akkurat som at jeg selv foretrekker at jenta er lavere enn meg, men å sette absolutte grenser, og spesielt krav om at gutta skal være "184+" er fullstendig bak mål i mine øyne. Det er sammenlignbart med gutter som krever at en jente skal ha så og så store pupper, eller veie under X kg.(Men bare nesten, da dette faktisk er noe man kan gjøre noe med).

For å avslutte, ja, jeg har selvsagt mine kriterier, og skulle jeg fulgt dem alle ville jeg levd resten av livet alene. Jeg er stort sett åpen for det meste av jenter, så lenge jeg liker dem, og/eller finner dem attraktive, og det tror jeg gjelder de absolutt fleste gutter, i motsetning til mange jenter. Jeg foretrekker selvsagt større pupper, men ville aldri avslått noen på grunn av at de hadde små pupper. Det er, i mine øyne, like barnslig, trangsynt og overfladisk som det å kreve at et hode skal sitte noen centimetere ekstra over bakken.

Endret av Kammizez
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Singelmarkedet er vist stort for 70+, mye større enn for 40-50. Det skyldes, som du er inne på, at menn stryker med tidligere enn kvinner. Jo lengre opp i alder, desto større er forskjellen.

Det er allerede natt og dag forskjelller i det en går fra å være i 30-årene til å komme i 40-årene. Da begynner alenemødrene åfå panikk fordi ungene ikke vil være hjemme lenger.

Lenke til kommentar

 

Tinder kunne hatt pulegaranti.

er det så lett å få sex via tinder, altså for dere menn? Vi damer får sextilbud overalt uansett... iallefall får jeg det, men hører at menn sliter mer med å få sex enn hva damer gjør. 

 

 

 

Jeg har aldri hatt noe problem med å få meg dame og er derfor ikke bitter på noen måte, jeg har det veldig fint med èn av gangen, forhåpentligvis over lengre tid. Det jeg sier er derfor mitt inntrykk og sammenfatning av begge kjønn jeg kjenner og hvordan de bruker Tinder:

 

I _generelle trekk_ vil jeg si det virker som om:

 

-Menn vil pule på nesten alt.

-Kvinner har stor valgfrihet.

-Det som stort sett ender med å skje er dermed at 5-10% av menn puler sikkert 50-80% av kvinnene.

-De andre 20-50% av kvinnene er litt smartere og/eller på jakt etter noe mer langvarig.

-90 til 95% av menn på Tinder får seg lite eller ingenting.

-De som får seg mye har ikke noen grunn til å innlede forhold - mener de selv. Med mindre de kanskje finner "the one".

-Kvinner blir ofte lei av ONS og sier ting som "Sukk, menn er alle like, de vil bare bruke meg for kroppen min"

-Den store majoriteten av menn avfeier så Tinder eller blir bitre

 

Tinder og mange andre dating apps og sider er høyst uvanlige sosiale instrumenter. De er ikke virkelige. Og mens de har gjort det lettere for "alfahanner" å pule masse damer, og lettere for damer å pule alfahanner, så er det veldig lite sosialt konstruktivt som kommer ut av det.

 

Det er veldig lite slingringsmon for å bli kjent med folk i en app hvor man swiper høyre eller venstre. Det er en binær problemstilling. Vil jeg pule denne personen? I det hele tatt, jeg synes Tinder er ganske trist. Klart det visuelle teller mye, men foretrekker f.eks OKCupid hvor man har mye bedre matching, og kan være mye mer utfyllende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvem pokker vil ha ei gammal røy på 40?

 

 

Jeg er nå en 35 år gammel mann, men finnes mange flotte damer på 40 i dag gitt... kan like gjerne spørre hvem som vil ha en egoistisk partyprinsesse oppdratt av helikopterforeldre på 20? ;)

 

Sikkert derfor folk i økende grad bare puler og ikke blir sammen :p Ingen som klarer å utstå mange av dagens jenter i mer enn noen få timer ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...