Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bor du aleine?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på jakt etter et par tre personer til et intervju. Har du bevisst tatt valget å bo alene og r mellom 30-50 håper jeg du kan stiller til et intervju.

Jeg er 24, og valgte å flytte ut for megselv når jeg var 16, om det er interessant. Jeg har valgt å bo alene nå, selv om jeg har folk som er interessert i å bo sammens med meg.

Lenke til kommentar

Riktig, inviterer du til intervju så er det vanlig å forklare hva intervjuet går ut på, hvem det er som intervjuer og hva det skal brukes til. 

En anonym rogeren69 på et offentlig forum som søker mennesker som bor alene i alderen 30-50 virker bare creepy.

 

Er du fra en avis? Fra kommunen? Er det et skoleprosjekt? Er det for egen nysgjerrighet? 

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter et par tre personer til et intervju. Har du bevisst tatt valget å bo alene og r mellom 30-50 håper jeg du kan stiller til et intervju.

Ganske godt poeng, for det er dyrt å bo alene. Men jeg ønsker å bo alene. Har barn, så her bor vi flere sammen. :) . Men hadde jeg vært uten barn så hadde jeg faktisk vurdert å dele bo med noen for å spare utgifter. Men nå er det ikke sånn. 

Lenke til kommentar

Det blir litt opp til objektene. Jeg ønsker å gå i litt i dybden på hvorfor en har tatt dette valget, trass i standarden med 2,4 barn og hund. Men jeg tenker at spm blir til når motivet, som helt sikkert er individuelt, kommer frem.

 

Beklager, men jeg må sprekke bobla di. Det er ikke standard å ha 2-4 barn, hund og bo sammen/ være gift når man er mellom 30-50. Vanligere å ha 0-2 barn, null hund og være skilt eller ikke gift til å begynne med. Tidene forandrer seg, dette er 2016, ikke 1950 ;)

 

Det du leter etter heter vel "crazy cat lady"

230px-Eleanor_Abernathy.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske godt poeng, for det er dyrt å bo alene. Men jeg ønsker å bo alene. Har barn, så her bor vi flere sammen. :) . Men hadde jeg vært uten barn så hadde jeg faktisk vurdert å dele bo med noen for å spare utgifter. Men nå er det ikke sånn. 

Så dyrt er det vel ikke. Det blir så dyrt som man gjør det til, finnes mye man kan gjøre for å holde kostnadene nede.

Lenke til kommentar

Riktig, inviterer du til intervju så er det vanlig å forklare hva intervjuet går ut på, hvem det er som intervjuer og hva det skal brukes til. 

En anonym rogeren69 på et offentlig forum som søker mennesker som bor alene i alderen 30-50 virker bare creepy.

 

Er du fra en avis? Fra kommunen? Er det et skoleprosjekt? Er det for egen nysgjerrighet? 

 

Oj, jeg så ikke at innlegget kunne bli oppfatta som creepy, men jeg ser den nå. Jeg er ikke creepy! :-) Bare nybegynner. Jeg er en aspirerende freelancejournalist som skal forfatte en magasinsak. Hvilket magasin, vet jeg ikke ennå. 

Overskriften blir noe sånt som: "Jeg har valgt å bo alene!" (kanskje litt mer catchy) :-) og er på jakt etter menn/damer i 30-50 års alderen som har tatt et bevisst valg om å bo alene (uten barn eller samboer ol). Hva slags spørsmål som blir stilt er litt opp til hver enkelts situasjon. Sitatsjekk før publisering.

Send meg gjerne en pm om du føler at dette kan være noe for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...