Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Betinget påtaleunnlatelse, kan jeg fortsatt få jobb som vekter? Aldri fått noe straff tidligere


Kumhlen

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte det rett og slett fordi at jeg ikke fikk noe annen hjelp i dette landet her. Jeg ville helst bruke en annen type smertestillende i en periode, istedenfor å bruke de tablettene som jeg fikk av legen min her i Norge (pga at de er veldig avhengighetsskapende). Men men gjort er gjort. Jeg tror de fleste kan være enige i at cannabis er "tryggere" enn opiater. Mennesker gjør mye rart i desperasjon.

 

 

Var CBD'en fra Hemp planten så kan dem ikke dømme deg, de tror det pr idag men kommer flere saker i retten snart.

 

Ikke noe forskjell på cbd olje fra hemp en hemp protein pulver, men myndighetene har store problemer med forstå det som så mangt annet de ikke greier forstå.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

 

Det interessante her er om han ville blitt dømt i en domstol. CBD er ikke narkotika, og ikke rus-givende. Stod det på varedeklarasjonen til produktet at det var spormengder av THC i oljen? Var dette opplyst på nettsiden? Er man skyldig i narkotikaforbrytelse hvis man uaktsomt importerer noe som inneholder spor av narkotika og ikke er brukelig til noe form for rus? Er man skyldig i besittelse av narkotika fordi det er spor av kokain på pengesedlene i lommeboka?

Hei yaddah og tusen takk for svar :-)

 

Dette var interessant lesing faktisk. Det stod nemlig ikke noe om THC innhold på varedeklarasjonen til produktet og det står heller ingenting om det på nettsiden / nettbutikken deres. Er dette noe som jeg evt kan ta videre til en domstol e.l? Jeg gjentar også igjen at denne CBD-oljen ikke gir noen rus.

 

Fikk selv rasia for en uke siden grunnet CBD Tyggis, ingen info om thc på nettsiden jeg bestilte fra. Men etter politi hadde vært på besøk så took jeg kontakt med firma, de svarte at det vår mindre en 0.2%thc.... jeg tar dette videre til retten med min advokat.....tomater, potteter og aubergine har alle målbare nicotin i seg.... men du trenger ikke være 18 for å kjøpe disse da de ikke kan gi Russ/avhengighet? det samme håper jeg må gjelde for hemp med spor av thc.....men det blir en risk? I resten av EU inkludert england, danmark tyskland er dette et helsekost. Og for å legge til en morsom fakt så står det på politi.no at cannabis sativa er ulovlig og et narkoticum.....hemp kommer fra cannabis Ruderalis (den har spor av THC, så vist ikke politi kan klare å vite forskjellen, hvordan kan de forvente at 'normale' borgere skal vite. https://www.politi.no/rad_fra_politiet/narkotika/ men flere feil fakta er.... sativex-lovleg i norge er laget fra akorat sativa. Dette blei langt håper det var noen nytting tips om du går videre med sakk. DU ER IKKE DEN FØRSTE SOM GJØR DENNE TABBEN. BRUKKER SELV MORFIN++ Håpen som du CBD kune fjerne smerten uten bivirkningene...lykke til. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...