Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i februar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unravel og Bravely Second: End Layer er bankers for meg. Far Cry Primal dropper jeg pga Far Cry 4 skuffet meg stort. Får se senere hvis det skal vise seg at det er et bra spill, så kjøper jeg det.

Skrevet

Far Cry Primal virker interessant, men skal vente med det til jeg kan få det på tilbud. Lastet ned piratversjon av FC4 og spilte i en time for å se om det var verd å kjøpe. Var forbedret iforhold til FC3, men syns fortsatt verden var litt liten iforhold til hva jeg ville ønsket å se. Venter fortsatt til det er skikkelig billig.

• Liker 1
Skrevet

"2103 var eit godt år for alle som likar taktiske og turbaserte spel." Personlig klarer jeg ikke å huske så langt frem i tid :p

For meg personlig er det helt klart XCOM 2 det ventes sterkest på :)

Skrevet

"2103 var eit godt år for alle som likar taktiske og turbaserte spel." Personlig klarer jeg ikke å huske så langt frem i tid :p

For meg personlig er det helt klart XCOM 2 det ventes sterkest på :)

Hah, måtte sjå etter eit par gongar der før eg såg feilen. Fiksa no :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gleder meg mest til Firewatch og Far Cry Primal. Men også XCOM2 og Unravel er høyt på lista. 

Med andre ord nok en mnd med fine spill. Synd en ikke kan kaste seg over alt på en gang :)

Endret av LarZen
Skrevet

Rar "logg inn" på denne forumartikkelen, når jeg likevel var innlogget fra før av. Har dette noe å gjøre med sammensmelting av Digi.no TU.no ?

Skrevet

Hm... er kun Bravely Default som er soleklart kjøp. Eller ville vært det, hvis det ikke allerede var forhåndsbestilt. :p Kanskje dette endelig blir måneden for backlogen? Backlog February? :)

Skrevet

Far Cry Primal virker interessant, men skal vente med det til jeg kan få det på tilbud. Lastet ned piratversjon av FC4 og spilte i en time for å se om det var verd å kjøpe. Var forbedret iforhold til FC3, men syns fortsatt verden var litt liten iforhold til hva jeg ville ønsket å se. Venter fortsatt til det er skikkelig billig.

Far Cry 4 var mye kjedeligere enn Far Cry 3.. Har et lite håp om at Primal skal kunne bli interessant.

Skrevet

Gleder meg til Dying Light: The Following som kommer ut 9 Februar. Dying Light har kommet i skyggen av alle overhypede generiske skyte og slashespill som har kommet ut i det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...