Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som en god del her inne er blinde for hvor svake Liverpool er om dagen.

 

United begynner å finne formen og ser ikke helt hvordan Klopp sitt skadete mannskap kan hamle opp med et United som trenger en seier.

 

Etter denne kampen er nok desverre Liverpool ute av kampen om 4.plass.

Lenke til kommentar

 

Begynner vel å nærme seg 7-8 år siden den brant på diskusjon.no i ukesvis før kamp når Liverpool og Man Utd brakte sammen. Var vel ikke helt uhørt at halvparten av deltagerne på det tapende lag ble utestengt av Alastor heller :grin:

 

Nyt det folkens: Liverpool vs Man Utd. God helg!

 

Game

Ah,the good old days. Da man ikke kunne kalle en liverpool vs United-kamptråd verdig om den ikke nådde minimum 30 sider med pur hatbanter og stikkende personlige insults. Mer Frankie Boyle-kvalitet over det hele og ikke atypiske Internett memes og dårlig oneliner spamming. Da vi var mindre hårsåre og ble ikke bannet før man gikk i en full blown hatewar vs 20 andre brukere samtidig. Good times man,good times.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som en god del her inne er blinde for hvor svake Liverpool er om dagen.

 

United begynner å finne formen og ser ikke helt hvordan Klopp sitt skadete mannskap kan hamle opp med et United som trenger en seier.

 

Etter denne kampen er nok desverre Liverpool ute av kampen om 4.plass.

Liverpool er aldri svake.

Lenke til kommentar

Høhøhøhøh, i all min glede over å være Liverpool-supporter kan jeg nok finne på å innrømme at Liverpool har vært helt forferdelig svake mange ganger de siste 25 årene :)

 

Håper Klopp klarer å lage bedre stats mot van Gaal enn hva BR klarte i sin tid her. Og forrige kamp mot Man Utd som jeg var på Anfield og så var noe av det verste jeg har sett. Utrolig svak førsteomgang av hjemmelaget da.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...