oOF Skrevet 9. februar 2016 Skrevet 9. februar 2016 Er det bare meg eller slipper Liverpool inn utrolig mange mål rett før pausa?
Maefteda Skrevet 9. februar 2016 Skrevet 9. februar 2016 Herlig mål! Flott å se Enner bidra med mer enn bare mål.
edge Skrevet 9. februar 2016 Skrevet 9. februar 2016 Æsj. Rundspilt de i størstedelen, slippe inn før pause. Få på deg skoa, Sturridge!
Sebby Skrevet 9. februar 2016 Skrevet 9. februar 2016 I'm tuning in. Fikk ikke sett første; kjipt å høre at vi har dominert og ligger under ufortjent.
Whiteshit Skrevet 9. februar 2016 Skrevet 9. februar 2016 Heilt i orden å ryke, då vi har nok kampprogram egentlig. Bonus i tillegg og køyre over hammers med b-laget. Skal eg heller leve med at det er ineffektivt. Det renner inn med sjanser, og det er viktig.
Sebby Skrevet 9. februar 2016 Skrevet 9. februar 2016 Er så godt å ha Cou tilbake. Og snart kommer Studge også!
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2016 Skrevet 9. februar 2016 Hvor lenge tror dere Sturridge holder seg skadefri denne gangen? 30, 40 eller 50 sekunder?
oOF Skrevet 9. februar 2016 Skrevet 9. februar 2016 Hvor lenge tror dere Sturridge holder seg skadefri denne gangen? 30, 40 eller 50 sekunder? Hver gang han gestikulerer noe, tar jeg det for gitt at han er skadd igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå