Gå til innhold

Asylsøkernes sanne ansikt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var et dårlig eksempel:

wxUtdBf.jpg

Jeg er klar over at det ikke var du som brakte Myanmar på banen, men det er fremdeles et dårlig eksempel.

 

Ups, her gikk det litt fort i svingene. Takk for eksempelet. Jeg vet ikke hvorfor Myanmar ble dratt inn som et eksempel på sivilisert land, men jeg er enig i at Tyrkia og Indonesia helhetlig ikke er særlig verre stilt. Utfordringene er annerledes, men alle tre land har dem.

Endret av WonderStivi
Lenke til kommentar

Jeg vet hvorfor Myanmar ble dratt frem: Det er ikke et muslimsk land, og det er alt som betyr noe for slike som Ateist. Han prøver å skjule det, slik denne tråden er et bevis på, men har ingenting å komme med.

Det er da velkjent at flere ikke-muslimske land ikke er frie og har flere interne problemer, men det er også velkjent at samtlige muslimske land er delvis ikke-frie eller totalt ikke-frie. To gale blir uansett ikke én rett.

 

Jeg kan godt ta feil, men jeg kan ikke komme på et eneste muslimsk land som ikke er totalitært og/eller er undertrykkende i en eller annen form (tenker da på ytringsfrihet, kvinnerettigheter osv).

Lenke til kommentar

 

 

70% av nordmenn er imot masseinnvandring og 70% av stortinget er for.

 

Det høres ikke riktig ut. Hvor har du disse tallene fra?

 

Han har det fra en spørreundersøkelse, og har skrevet om dette før:

 

Nettavisen serverte her om dagen den fantasifulle propagandatittelen "1 av 7 nordmenn mener Norge har tatt imot for få flyktninger." Ergo mener 6 av 7 at det er for mange eller nok eller er ubestemte.

 

Dette betyr nødvendigvis også at de fleste innvandrere i Norge er imot flyktninger. Hva forteller det oss egentlig når folk som har kommet hit også mener vi er for snille og slipper inn for mange? Er de også rasister da?

Dette er en veldig fantasifull tolkning, som jeg har rettet på:

 

Nettavisen serverte her om dagen den fantasifulle propagandatittelen "1 av 7 nordmenn mener Norge har tatt imot for få flyktninger." Ergo mener 6 av 7 at det er for mange eller nok eller er ubestemte.

 

Dette betyr nødvendigvis også at de fleste innvandrere i Norge er imot flyktninger. Hva forteller det oss egentlig når folk som har kommet hit også mener vi er for snille og slipper inn for mange? Er de også rasister da?

Jeg skal ikke spekulere i hvorfor misanthrope velger å repetere misvisende tall.

 

Det er i tilfelle en svært fantasifull tolkning, ja. Hvordan noen kan mene at en spørreundersøkelse på Nettavisen er representativ for befolkningen fatter jeg ikke.

 

Uansett - hvordan finner han "70%" fra de tallene der, og hvor kommer tallet om stortinget fra?

 

Jeg greide forresten ikke se hva du hadde rettet på i innlegget  :)

Lenke til kommentar

Det er i tilfelle en svært fantasifull tolkning, ja. Hvordan noen kan mene at en spørreundersøkelse på Nettavisen er representativ for befolkningen fatter jeg ikke.

 

Uansett - hvordan finner han "70%" fra de tallene der, og hvor kommer tallet om stortinget fra?

 

Jeg greide forresten ikke se hva du hadde rettet på i innlegget  :)

Det ser ut som det gikk litt rot i klippingen. Her:

 

En liten oppdatering:

 

Det står om undersøkelsen her. Det er riktig at 1 av 7 mener vi bør ta inn flere flyktninger, men å slå sammen resten i en "mot"-gruppe er - om ikke uærlig - rimelig beleilig.

 

14,6 % mener vi har tatt inn for få, 43,1 % svarer passelig, og 37,6 % svarer for mange. Det betyr også at 4,7 % ikke har svart et av disse alternativene.

 

Så, du sier at 15 % er for, mens resten er mot. Jeg kan like gjerne si at 52 % er for, mens under 38 % er mot. Jeg kan også påpeke at det ikke på langt nær er gitt at de som har svart "for mange" en generelt mot å ta inn flyktninger. Eller, så kan jeg legge frem alle tallene, og ikke bare de som passer meg best.

Lenke til kommentar

Sunni muslimenes sanne ansikt. Det er sunni muslimer. Sunni muslimer voldtar 13 år gammel jente.

Norge er alliert med verdens største sunni muslimsk terrorist nasjon. Denne nasjonen er Saudi Arabia. 

http://www.dagbladet.no/2016/01/27/nyheter/utenriks/tyskland/russland/voldtekt/42907610/

 

Russerne i Tyskland er sinte. Fordi Jenta som ble voldtatt av Sunni muslimer er russisk av opprinnelse. 

 

Greit nok å si islam, men spesifiser hvilken gren av Islam. 

I Kristendommen skiller man mellom ortodoks, katolikker og protestanter.

I Islam skiller man mellom Sunni og Shia muslimer. 99% av flyktningene er Sunni muslimer. Sunni muslimsk Islam. 

Shia muslimer er ikke terrorister. Så ikke bland shia muslimer sammen med terroristene fra Sunni Islam.

 

Vi vet alle sammen at Norge elsker terrorister og Sunni Islam. Norge er alliert med

Tyrkia [sunni Islam]

Saudi Arabia [sunni Islam]

Norge støtter Sunni islamsk terrorisme. 

 

Som shia Muslim er jeg fornærmet over at dere kategorise oss Shia muslimer sammen med disse usiviliserte sunni muslimske idiotene. 

Endret av Finland
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og man evner fortsatt å se forskjellen. 

Man ser ditt sanne ansikt iallefall.

 

Nå har jeg vel ikke akkurat forsøkt å skjule mitt "sanne ansikt", så at du først nå mener å se det, viser vel heller at du enda har det til gode. Jeg peker bare på idiotien i premisset for denne, og alle de andre liknende trådene. Der man tar en isolert hendelse og forsøker å legitimere sin egen nær-rasistiske holdning til asylsøkere.

 

Like lite som man kan si at alle motstandere av innvandring sender bombetrusler i hytt og gevær, kan vi si noenting som helst om asylsøkere som gruppe basert på isolerte hendelser. At du tilsynelatende mener at det bare gjelder mitt eksempel sier nok mer om ditt eget "sanne ansikt"..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Staten oppretter et Sunni Muslimsk råd. Islamsk råd i Norge får støtte av staten, men bruker fargen til Saudi Arabia.

http://www.irn.no

 

Saudi Arabia bruker grønn farge i flagget sitt. Samme farge har islamsk råd i Norge. 

https://no.wikipedia.org/wiki/Saudi-Arabia

 

Hvor i helvete er støtten for Shia muslimer da? Hvorfor får ikke shia muslimer statlig støtte i Norge?

Sunni muslimer får flere milliarder kroner i stats støtte, men shia muslimer får ingenting. Overalt i Norge så finnes det bare Sunni muslimske moskeer. Hvor er moskeene til shia muslimer??

 

31 Sunni muslimske moskeer. 0 Shia muslimske moskeer i Oslo. Hva faen da? Dette er dritt.

Staten har ikke bygget en eneste moske for shia muslimer i Norge. Dere bygger kun for Sunni muslimer. 

http://www.irn.no/moskeene

Endret av Finland
Lenke til kommentar

http://www.jihadwatch.org/2016/01/the-hypnotic-dance-of-death

 

If “refugees” ever dared to do the same at home — in Algeria, Iraq, Afghanistan and Somalia — with Muslim girls, they would be buried alive. There are strict and oppressive laws of clan vengeance, and no one dares to harass a woman from another clan or tribe without bringing upon himself an inevitable and cruel punishment. European women have no protection from their families or even the state, with the latter taking the side of the perpetrator..

 

 That is why they are doomed...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg jobber fast som frivillig på asylmottak og er åpen om min kristne tro. Jeg har så langt ikke opplevd annet enn positivitet om det. Både de og jeg mener at vi har samme Gud og vi har derfor ingenting å krangle om. Jesus er også en stor profet i Islam og Maria er svært viktig. Jeg vet selvsagt ikke hvordan de ville reagert dersom en av dem hadde konvertert, men det er også flere av dem som er kristne, uten at det virker å være noe problem. Ofte forteller muslimene meg at de har mange venner i hjemlandet som er kristne (for å vise at de ikke har noe imot kristne). Min erfaring er kanskje ikke direkte relevant, men den kan kanskje være en motvekt, til de som måtte tro på grunn av artikkelen, at det er et stort og allestedsnærværende konfliktgrunnlag her. Muslimer liker kristne godt, det er min erfaring.

 

 

Jada, muslimer liker kristne så godt at kristne blir gjengvoldtatt og sjikanert på groveste av muslimer daglig. Dette skjer i Europa, Afrika, Midtøsten(ikke minst av IS - som følger muhammed til punkt og prikke som nettopp mente at muslimer har rett til å voldta ikke-muslimske kvinner).

 

Denne grove rasismen muslimer utfører mot kristne og andre ikke-muslimer må ta slutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jada, muslimer liker kristne så godt at kristne blir gjengvoldtatt og sjikanert på groveste av muslimer daglig. Dette skjer i Europa, Afrika, Midtøsten(ikke minst av IS - som følger muhammed til punkt og prikke som nettopp mente at muslimer har rett til å voldta ikke-muslimske kvinner).

Kilde?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Denne grove rasismen muslimer utfører mot kristne og andre ikke-muslimer må ta slutt.

 

Hvorfor never du kristne spesifikk her? Er de mer verdt fordi de er kristne eller noe slikt? Og etter hva jeg forstår så blir muslimer også utsatt for rasisme, trakaseringer, vold og voldtekter og drap, så hvorfor nevne kristne? Hva gjør de så spesielle?

 

Asyl søkernes sanne ansikt er vel islams sanne ansikt tenker jeg... De er opplært til å tro at islam er den absolutte sannhet og at all kritikk og tvil er veldig galt og feil og blander de inn islamsk tenkning i all den andre tenkingen (som automatisk gjør alt det en muslim gjør til det riktige...) så vil denne ukulturen som finnes i islams tilhengere oppstå ganske så fort, dette er hva man får når man hjernevaskes i totaliære systemer, gjelder ikke bare islam.

 

Når imamer her og der, også her i landet, aktivt går ut å støtter den ukulturen (som å ikke feire bursdag med andre ikke-muslimske barn... Noe den imamen ikke trakk ut av rumpa, det står faktisk i koranen at muslimer ikke skal pleie omgang med ikke-muslimer...) så gjør det ingenting for å rette på det og når de (i islamsk råd, imamer, islamske ledere etc) sitter på TV og direkte juger om at islam ikke har noe med ukulturen å gjøre så vil det heller ikke bli noe bedre... Første skritt er alltid å innse at man har et problem, men dette mad at alt er alle andres skyld er jo også en ting som gjennomsyrer islam og muslimer, de er alltid offeret, alle andre er de slemme og alt de gjør er å stå opp for sine rettigheter, som hyklerisk nok er rettigheter de veldig ofte nekter alle andre....

 

Islam fremstår for meg som et tvers igjennom hyklerisk og løgnaktig system som effektivt bruker trusler for å kneble ALL tvil og kritikk og klarer man å få folk til å faktisk tro at dette gjennom råtne systemet er sannheten med stor S så vil tilhengerne oppføre seg som råtne idioter også... De tror jo det er deres soleklare rett å behendle ikke muslimer dårlig, da de selvsagt følger den ultimate sannhet og alle andre ikke... Og vil ikke alle andre følge den ultimate sannhet i islam så kan de ha det så godt liksom...

 

Islam minner veldig veldig mye om andre veldig dårlige ideologier vi har startet verdens kriger for å stoppe.... Pill råttent og veldig hyklerisk og løgnaktig.. og da får man tilbedere deretter også..

Endret av RWS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...