Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Liverpool


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har sett en pool kamp så tenkte jeg skulle få med meg denne og "Klopp-effekten".

 

Må si jeg ikke ser noe forbedring under Klopp og hva jeg har sett av dette laget tidligere i sesongen og sist sesong. Kanskje litt tidlig å forvente resultater fra ham, men han var vel ute å sa at de hadde godt nok lag til å vinne serien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilic treffer med taktikken igjen mot et Liverpool-lag som spiller seg selv dårlige. Dårlig pasningskvalitet, dårlig samhandling lite dueller som vinnes i viktige posisjoner. Det kan være greit å hindre lag som West Ham å få slå så mange innlegg.

 

Og hvorfor klarer ikke Liverpool å gjøre mye bedre ut av dødballene de har?

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har sett en pool kamp så tenkte jeg skulle få med meg denne og "Klopp-effekten".

 

Må si jeg ikke ser noe forbedring under Klopp og hva jeg har sett av dette laget tidligere i sesongen og sist sesong. Kanskje litt tidlig å forvente resultater fra ham, men han var vel ute å sa at de hadde godt nok lag til å vinne serien?

 

Man kan/bør ikke si noe stygt om egne spillerne, jeg tviler at han mener det han sa ;)

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har sett en pool kamp så tenkte jeg skulle få med meg denne og "Klopp-effekten".

 

Må si jeg ikke ser noe forbedring under Klopp og hva jeg har sett av dette laget tidligere i sesongen og sist sesong. Kanskje litt tidlig å forvente resultater fra ham, men han var vel ute å sa at de hadde godt nok lag til å vinne serien?

Dere har jo vært enormt gode mot topplag under Klopp. Gi han et par transfervinduer og dere får et kanon lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...