Gå til innhold

HVOR kan man se filmer?


Anbefalte innlegg

Ja..hvor?

Tør ikke laste ned lenger..

 

Netflix har endel filmer, men mangler alt av nye filmer, alt av smale filmer og det er masse hull når det gjelder gode gamle klassikere. 

 

HBO har nesten ingen filmer

 

Så hvor går jeg da hvis jeg vil se f.eks Barry Lyndon, Southern comfort, alle star wars filmene ( de gamle ) alle indy-filmene samt helt nye indie-filmer evnt helt nye filmer (siste året) 

 

På Netflix er det liksom bare hot tub time machine 2 og king kong og transformers ett eller annet. 

 

Eller har det blitt slik at ingen gir a rats ass om de gamle filmene siden de ikke genererer særlig med seere og dermed penger, og ingen lager indiefilmer lenger fordi alle bare ser blockbustere uansett? Eller hva er greia?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det noen som helst måte å få sett Star Wars Ep. I-VI uten å måtte kjøpe meg blu-ray/DVD-spiller og fysiske plater?

 

Kan enkelt laste det ned om jeg vil, og er ikke bekymret for dette da man har måter å skjule seg på, men jeg er for pokker snart 30 år og har lyst til å betale for meg.

Lenke til kommentar

Finnes det noen som helst måte å få sett Star Wars Ep. I-VI uten å måtte kjøpe meg blu-ray/DVD-spiller og fysiske plater?

 

Kan enkelt laste det ned om jeg vil, og er ikke bekymret for dette da man har måter å skjule seg på, men jeg er for pokker snart 30 år og har lyst til å betale for meg.

Filmene er ute på iTunes. Usikker på om de er på norsk iTunes, men i alle fall på amerikansk. Jeg vil dermed tro de finnes på andre filmtjenester også.
Lenke til kommentar

iTunes, Google Movies, Get / Altibox / Canal Digital. Alle disse lar deg kjøpe filmer på nett eller gjennom dekoderen.

 

Ok..takker. Så det finnes altså ingen tjeneste enda som f.eks netflix eller hbo som har godt (nok) utvalg?

Jeg har vært medlem av både netflix og HBO i perioder, men det blir litt sånn at man betaler for en mnd, eller har en mnd gratis, ser to serier man kunne tenke seg å se..og når man er ferdig med det og prøver finne en film å se, så er det ingenting. Liten vits å abbonere da liksom.

 

Sjekka Google movies osv..å betale 40-50 kroner for én film synes jeg blir litt i drøyeste laget. Vet at det er mitt problem, men da har vi i hvert fall oppklart at google movies ikke er noe alternativ for meg :)

Endret av Capitalist/Minimalist
Lenke til kommentar

Jeg er betalende kunde hos Netflix, HBO Nordic, Viaplay og TV2 Sumo, og har en ekkel følelse av at jeg pælmer penger på noe som ikke anstrenger seg godt nok for å forbedre seg.

 

Med andre ord, føler at jeg burde sagt opp og heller gitt dem pengene mine når tilbudet står i stil med prisen.

 

Men det er fryktelig behagelig å ha tilgangen når man er vant til det...

Lenke til kommentar

Jeg er betalende kunde hos Netflix, HBO Nordic, Viaplay og TV2 Sumo, og har en ekkel følelse av at jeg pælmer penger på noe som ikke anstrenger seg godt nok for å forbedre seg.

 

Med andre ord, føler at jeg burde sagt opp og heller gitt dem pengene mine når tilbudet står i stil med prisen.

 

Men det er fryktelig behagelig å ha tilgangen når man er vant til det...

 

Jeg har pleid å bare melde meg inn og ut når det er noe jeg ønsker se..f.eks venter jeg til en hel sesong av noe er ute, også melder jeg meg inn og ser alt på en uke eller noe. Melder meg ut igjen..

 

Sånn får det nesten bare bli når de ikke klarer ha bedre tilbud. 

 

Men jeg savner å se filmer..har ikke sett en film på over ett år. Det er ingen av de mest kommersielle filmene som interesserer meg noe..jeg liker kanskje litt eldre filmer, og av nye filmer må det være noe litt glupt og "indie",selv om jeg tåler en storfilm også..bare at de nyeste storfilmene har vært så dårlige. 

 

Så hvor ER egentlig filmene? 

Lenke til kommentar

Ok..takker. Så det finnes altså ingen tjeneste enda som f.eks netflix eller hbo som har godt (nok) utvalg?

Jeg har vært medlem av både netflix og HBO i perioder, men det blir litt sånn at man betaler for en mnd, eller har en mnd gratis, ser to serier man kunne tenke seg å se..og når man er ferdig med det og prøver finne en film å se, så er det ingenting. Liten vits å abbonere da liksom.

 

Sjekka Google movies osv..å betale 40-50 kroner for én film synes jeg blir litt i drøyeste laget. Vet at det er mitt problem, men da har vi i hvert fall oppklart at google movies ikke er noe alternativ for meg :)

Nei, det finnes dessverre ingen tjenester som er gode per i dag. Vi får bare krysse fingrene og håpe noen klarer lage en god tjeneste, og at det ikke tar alt for mange år.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...