Gå til innhold

HVOR kan man se filmer?


Anbefalte innlegg

 

Popcorntime er vel lagt ned for lenge siden?

Popcorntime var vel open-source så vidt jeg vet. Det vil leve for evig

 

Nåværende versjon er det, men forrige ble totalt sperret. De lanserte en ny versjon nå i høst, dette hadde ikke jeg fått med meg. Da jeg så det sist så det slik ut:

post-163290-0-06366100-1451386132_thumb.png

 

 

 

Nope! Ny versjon, bedre enn noen gang. VPN-tilbud for free i selve programmet også. Everything covered, homie. All inclusive.

Hvor kan man laste ned siste versjon? Hva er deres offisielle side nå?

 

popcorn-time.se

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ok..denne tråden skled litt ut ser jeg..

 

Fordi det ikke fins noen gode alternativer. For de fleste er Netflix den beste tjenesten i dag. Viaplay, HBO osv har kanskje enkelte filmer og serier som Netflix ikke har, men slik er det motsatt også.. 

 

Skal man være fornøyd med utvalg så må man over til Popcorn Time eller lignende. 

Hadde gledelig betalt for en lovlig versjon av Popcorn Time med det utvalget som fins der.

 

Slik var det også med musikken. Spotify kom å jeg husker ikke sist jeg lastet ned musikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Ok..denne tråden skled litt ut ser jeg..

 

Fordi det ikke fins noen gode alternativer. For de fleste er Netflix den beste tjenesten i dag. Viaplay, HBO osv har kanskje enkelte filmer og serier som Netflix ikke har, men slik er det motsatt også.. 

 

Skal man være fornøyd med utvalg så må man over til Popcorn Time eller lignende. 

Hadde gledelig betalt for en lovlig versjon av Popcorn Time med det utvalget som fins der.

 

Slik var det også med musikken. Spotify kom å jeg husker ikke sist jeg lastet ned musikk.

 

 

Takk. 

 

Hva er sjansen for å bli tatt for noe sånt om man ser noen filmer i uka da?

Og om man blir tatt hva er det man risikerer da? En liten bot, eller en STOR bot?

Lenke til kommentar

Du får nok ikke bot av å laste ned en film med det første, de snakker vel om at man skal få 3 advarsler først deretterbot, men tror ikke at noen har fått advarsler enda.

 

Dessuten er det de som laster opp filmer som jaktes mest på, ikke de som laster ned, selv om enkelte medier vil ha deg til å tro annerledes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I'm here to save the day, people!

 

Fjern alt dere har av den gamle versjonen og bruk denne: http://popcorn-time.se/

 

Thank me later, boys! :) God romjul videre. Håper iCheckMovies-listene deres sprekker!

 

edit. Så nå dere fant alt selv... Enda bedre! 

 

Så fin den er, visste ikke der var en ny.

Bare synd den ikke er lovlig, så man får jo nøye seg med en liten test.   

Lenke til kommentar

 

I'm here to save the day, people!

 

Fjern alt dere har av den gamle versjonen og bruk denne: http://popcorn-time.se/

 

Thank me later, boys! :) God romjul videre. Håper iCheckMovies-listene deres sprekker!

 

edit. Så nå dere fant alt selv... Enda bedre!

 

Så fin den er, visste ikke der var en ny.

Bare synd den ikke er lovlig, så man får jo nøye seg med en liten test.

 

Ja, designet er pent. Herlig med ny og funksjonell versjon.

Så fint og ordentlig svar, I see what you did there ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...