Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få de peneste jentene?


Anbefalte innlegg

Den beste (og einaste måten?) å få dei penaste damene på er jo ved å gjere eit forsøk.

Det hjelp sjølvsagt mykje at du sjølv innehar alle dei kvalitetane som du er ute etter hos ein partner, men i all hovedsak handler det om å finne akkurat den partnaren som også vil være med deg.

Folk er forskjellige, også pene damer. Så det som fungerer bra på ei dame kan slå heilt feil på neste dame.

 

Det klassiske rådet til mannfolk er jo å alltid gå for den finaste jenta i veninneflokken fordi ho ofte er glad i oppmerksomheita då mannfolk flest ikkje tørr å sjekke opp ho som er finast og heller sattser på ei av dei litt mindre attraktive veninnene.
Sjølv om dette rådet er ei overforenkling så ligg det noke i det likevell. Den dama som er så pen at ho heilt sikkert har kjæreste vil skjeldnare bli sjekka opp, men du kan aldri vite om ho interessert eller ikkje før du har spurt.

 

Så du må rett og slett sjekke opp mange nok damer til du til slutt finner den rette dama som også vil være saman med deg.

Jo meir attraktiv dama er (utsjåande/personlegheit/intelligens) jo større er sjølvsagt sannsynlegheita for at nokre andre har vært før deg slik at ho ikkje lenger er ledig på markedet. Men du må nesten berre prøve likevell.

 

 

I tillegg så kan det sjølvsagt tenkast at du endrer oppførsel når du pratar med dei finaste jentene slik at du gjer eit dårlig fyrsteinntrykk. Dersom du blir svært nervøs når du prøver å sjekke opp pene damer slik at du f.eks. ikkje klarer å opprette blikkontakt samtidig som du stammer, har svette hender og seier dumme ting så blir det sjølvsagt langt vanskeligare å lykkast.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg syntes det er veldig dumt å søke etter pene eller attraktive jenter. En jente ( kvinne ) som kanskje ikke nødvendigvis er den peneste dama du noen gang har sett, kan være den du blir forelsket i. Bare sier at det er kvalmt at en mann må søke i et diskusjonsforum for å spørre om råd fra fremmede om hvordan få de peneste jentene. Det er ekkelt at folk er så opptatt av utseende. At ikke du kan date jenter som ikke er veldig attraktive.

Hva er galt med å ønske og date jenter man er seksuelt tiltrukket av?

 

Skal man heller date jenter som er "mindre pene" pga en vrangforestilling om at det er moralsk riktig?

 

Så klart har du rett i at det fint går an å forelske seg i ei jente selv om hun ikke er den peneste jenta man har sett. Men man kan like fullt forelske seg i den peneste jenta man har sett. Og hva er eventuelt galt med det?

 

 

 

Jeg syntes ikke det er noe galt med det, for all del, men det å spørre folk på nettet om hvordan å få de peneste jentene syntes jeg ikke  så mye om. Hvis man treffer en pen jente, blir forelsket og henne føler det samme er det ikke noe galt i det. 

Lenke til kommentar

Vær en 10er selv så kan du få jentene som er 10ere. Så enkelt er det. Ha drit fin kropp, bra utdannelse og  lønn, bra økonomi, fin symmetri i ansiktet (maskuline trekk i ansiktet tiltrekkes kvinner av) og ha veldig bra personlighet. Og fin stil og fint hår. 

 

Lykke til :wee:

 

Jeg blir ofte kalt en "tier", hva nå enn det er. Jeg er ikke så smart da, men jobber mot å få en veldig bra utdannelse. Men gjennomskuer veldig enkelt de som er ute etter utseende og de som ikke er det.

 

Edit, det er ingen korrelasjon mellom utseende og intelligens, mer enn det er korrelasjon mellom fotstørrelse og iq. Skal love deg at det finnes mange jenter som er både meget pene og smarte samtidig. Den greia med at pene folk er dumme og mindre pene er smarte er oppfunnet for at mindre pene mennesker skal føle seg bedre.

sjansen for at du er en 10'er er ekstremt lav dessverre. 

 

har blitt kalt både 10'er og aksel lund svindal selv uten at jeg lar det gå til hodet på meg.... det er sånt folk sier for å få seg noe, ikke fordi det nødvendigvis er sant.... skjønner ikke helt hvorfor folk gjør sånt, det er igrunn ganske turoff å få høre....

 

min oppfatning er at de attraktive folka er mye flinkere til å ikke gi overfladiske komplimenter på utseende men heller virke interessert i personen gjennom samtale, sannsynligvis fordi dem har opplevd det selv og synes det er kjipt, god samtale funker mye bedre på meg

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Det at du faktisk sitter å tenker over hvordan du skal være i forhold til pene jenter kontra mindre pene jenter er vel noe man kaller falsk, derfor jeg sier at du kanskje skal være deg selv hele tiden, kommer lenger med det.

 

Hvor mange jenter i den ligaen jeg refererer til har du hatt? Jeg spør også andre i tråden. :)

 

Tråden er basert på en praktisk problemstilling - nettopp den at jeg ikke nyter samme suksess med 8+ jenter som jeg gjør med 7 og nedover. 

 

Per i dag og med minimal innsats, har jeg nå tre-fire jenter på hånd som viser meg interesse. Sender bilder til meg (både med og uten klær) og ønsker å finne på ting. En av de har mer eller mindre sagt at hun vil ha et forhold med meg. 

 

Jeg ønsker å oppnå samme suksess med damene som er enda et hakk penere og mer interessante.

 

Derfor er jeg nysgjerrig på om noen har noen tips, selv om jeg selvsagt er enig i at man skal på et fundamentalt nivå være seg selv og at det er viktig å ikke bli satt ut når man er i kontakt med en jente av et høyt kaliber. 

 

For eksempel kan jeg tenke ett praktisk tips selv: å omgås flere superpene jenter og bli vant til å pleie omgang med de. F.eks vennskapelig. Da vil man nok automatisk bli mer avslappet rundt pene jenter.

 

Egentlig vil jeg si at jeg alt er der på lang vei. Det er lenge siden jeg stotret og stammet rundt jenter (men jeg var der en gang og kom meg faktisk videre). 

 

 

Vær en 10er selv så kan du få jentene som er 10ere. Så enkelt er det. Ha drit fin kropp, bra utdannelse og  lønn, bra økonomi, fin symmetri i ansiktet (maskuline trekk i ansiktet tiltrekkes kvinner av) og ha veldig bra personlighet. Og fin stil og fint hår. 

 

Lykke til :wee:

Tror jeg kan krysse av på mye av det. Tror kroppen er bra (vaskebrett, sterk, muskuløs, osv). Fikk forresten motivasjonen til det forrige gang en jente jeg likte veldig godt avviste meg. :) Stilen er bra, men jeg har sikkert forbedringspotensiale.

 

Symmetrien med ansiktet kan jeg vel ikke gjøre så mye med? :)

 

Er du singel forresten? ;)

 

Anonymous poster hash: ab26b...549

Lenke til kommentar

Den beste (og einaste måten?) å få dei penaste damene på er jo ved å gjere eit forsøk.

Det hjelp sjølvsagt mykje at du sjølv innehar alle dei kvalitetane som du er ute etter hos ein partner, men i all hovedsak handler det om å finne akkurat den partnaren som også vil være med deg.

Folk er forskjellige, også pene damer. Så det som fungerer bra på ei dame kan slå heilt feil på neste dame.

 

Det klassiske rådet til mannfolk er jo å alltid gå for den finaste jenta i veninneflokken fordi ho ofte er glad i oppmerksomheita då mannfolk flest ikkje tørr å sjekke opp ho som er finast og heller sattser på ei av dei litt mindre attraktive veninnene.

Sjølv om dette rådet er ei overforenkling så ligg det noke i det likevell. Den dama som er så pen at ho heilt sikkert har kjæreste vil skjeldnare bli sjekka opp, men du kan aldri vite om ho interessert eller ikkje før du har spurt.

 

Så du må rett og slett sjekke opp mange nok damer til du til slutt finner den rette dama som også vil være saman med deg.

Jo meir attraktiv dama er (utsjåande/personlegheit/intelligens) jo større er sjølvsagt sannsynlegheita for at nokre andre har vært før deg slik at ho ikkje lenger er ledig på markedet. Men du må nesten berre prøve likevell.

 

 

I tillegg så kan det sjølvsagt tenkast at du endrer oppførsel når du pratar med dei finaste jentene slik at du gjer eit dårlig fyrsteinntrykk. Dersom du blir svært nervøs når du prøver å sjekke opp pene damer slik at du f.eks. ikkje klarer å opprette blikkontakt samtidig som du stammer, har svette hender og seier dumme ting så blir det sjølvsagt langt vanskeligare å lykkast.

 

1. Jeg gjør alltid et forsøk og ofte også i vanskelige situasjoner. Som for eksempel å krysse en fullsatt kantine på universitetet for å ta kontakt med en jente jeg hadde sett og smilt til noen ganger tidligere mer eller mindre ut av det blå. Forøvrig tror jeg hun er en av de få 10-er jentene jeg noen gang har gått for. De er rett og slett utrolig sjeldne. Og kjæresten min trenger ikke være 10, altså. Absolutt ikke. 8+ er OK. :) Fuck. En gang var jeg forelsket i en som kanskje kunne vært klassifisert som 7 også. Men hun var 10 for meg. Haha. Temaet i tråden er uansett de peneste jentene, ikke hva man forelsker seg i (som jo kan varierere.

 

2. Du har kanskje et poeng vedrørende fordeling av oppmerksomhet. Paradoksalt nok tror jeg konkurransen er høyest hos de gjennomsnittlige jentene, da "alle" tør å prøve seg på de. 

 

3. Kvantitet er også et godt poeng som jeg selv nevnte tidligere. Jeg har vært veldig opptatt dette halvåret, så det jeg har møtt av jenter har mer eller mindre vært begrenset til jenter jeg snubler over på dagtid (universitet, jenter som er på jobb, på gaten, etc) og på uteplasser (har vært lite ute). Så jeg må nok prøve å møte flere jenter. 

 

Tinder og nettdating tror jeg ikke er noe for meg. Sannsynligvis er jeg ikke pen nok til å tiltrekke de aller peneste kun på utseende. Konkurransen er rett og slett for høy. Av og til har man dog flaks. Jeg fikk til sengs en Tinderjente for noen helger tilbake. Hun hadde 1800 matcher og hadde plenty med meldinger etter vi hadde hatt sex. Hehe. Så det sier seg selv at konkurransen der inne er SYKT høy.

 

En annen jente jeg sexet for flere år tilbake kom jeg i kontakt med mer eller mindre den timen hun registrerte seg på sukker. Hun sa at noen dager senere hadde hun flere sider med uleste meldinger, så det var egentlig flaks at jeg kom i kontakt med henne.

 

4. Jeg blir ikke NERVØS rundt jenter. Selv de virkelig pene. Men jeg merker at jeg kan bli mer forknytt og forsiktig. Så som jeg har alt nevnt bør jeg prøve å være mer avslappet og mer bold rundt også disse pene jentene. 

 

5. Sivilstatus: Faktum er at jeg har møtt sykt mange jenter med kjæreste. Noen få har kanskje brukt dette som en unnskyldning (når jeg ikke kan verifisere det), men med en stor majoritet stemmer det. Så av og til kan det føles som alle de bra jentene er opptatt. Men jeg bor jo i Oslo, så det burde jo være håp. :)

 

 

Anonymous poster hash: ab26b...549

Lenke til kommentar

 

 

du må belage deg på å vente litt før du finner ei som både er en 10'er utseendemessig og har i tillegg høy utdannelse og er bra sosialt.... men tro meg, det er værd det! 

 

Kanskje et bedre spørsmålet er: HVOR finner man disse?

 

De damene finner du på steder der du ikke kommer inn hvis du ikke har mangfoldige millioner på kontoen, har villa og en bil som koster minimum 3 ganger så mye som en gjennomsnittlig årslønn eller at du er sønnen til en som er enda rikere enn det. Du må også få invitasjon, lottomillionærer for eksempel kommer ikke inn i den klubben.

 

Lykke til :)

 

neinei, de damene finner du på pianoklubben på universitetet hvor hun studerer medisin og har funnet seg en liten venneklikk hun tilbringer tid med. Hun har hatt svært få kjærester før og blir en absolutt drømmekjæreste. Hun går ikke ut mye osv... 

 

 

Det var et bra eksempel. Flere folkens!

 

Ta med deg en lettere forfalsket selvangivelse, hvor du skryter på deg noen titalls millioner i formue, vift med noen tusenlapper, så kommer de.

 

En magnumflaske med champagne pleier også å hjelpe.

 

Det tiltrekker seg nok hovedsaklig kvinner som ikke har noe imot å oppføre seg som prostituerte og som er mer opptatt av å ta bilde av seg selv enn å følge med på verden rundt seg.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Det er visse fellesnevnere for hva mange anser som pen kropp og pent ansikt (objektive kriterier), men mye er også subjektivt. Pene kvinner vil også ha ulike forventninger til hva som er viktig hos potensielle partnere. De har nok mer valgfrihet på "markedet", og nettopp derfor vil de også stille krav til andre aspekter ved deg. Lippa (2007) fikk kvinner til å rangere ønska personlighetskarakteristikka hos menn. Dette er resultatet:

 

1. Humor

2. Intelligens

3. Ærlighet

4. Snillhet

5. Verdier

6. Kommunikasjonsevner

7. Til å stole på

8. Fint utseende

9. Pent ansikt

Det kan godt hende at kvinner underrapporterer hvor viktig fysisk utseende er for dem. Du må kanskje over en grenseverdi for å få en tiltrekning som kan lede til et forhold. Det kan du oppnå med en sunn livsstil, god hygiene og bruke litt tid på å se best mulig ut. Det neste du kan jobbe med er hele din innstilling. Det er bevist at folk forskjellsbehandler basert på utseendet, og det er noe du bør unngå. Jeg tror at du er nødt til å oppheve alle mentale forestillinger om at pene kvinner er uoppnåelige og har helt andre krav. I stedet bør du jobbe med de nevnte trekka og gjøre deg mest mulig attraktiv, uavhengig av hvem du møter. Samtidig blir du kanskje en mye mer genuin person også, som sikkert ikke skader noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen tips eller erfaringer å dele? :)

 

Håper på vennlige og gode svar. :)

 

 

 

Anonymous poster hash: ab26b...549

 

Min erfaring er at kjærligheten ikke kommer pakket inn sånn du vil ha den, du kan nok dessverre ikke velge hvem du blir forelsket i. Men det er jo hele poenget med det. Vil du finne en jente som gjør alt for deg og sånn at du er lykkelig, eller vil du finne en person å dele tiden din med og begge passer på at begge er lykkelige? Kjærlighet er litt som julen, det beste skal være å gi og ikke å få.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at å lete etter sjekkemetoder på et forum kan være fåfengt.

 

Om du ikke vil kun knulle anbefaler jeg å ikke høre på noen. Og ikke vær deg selv. Du er tydeligvis en fyr som spør etter sjekketriks på internett, en fyr man helst ikke vil være :)

 

Bare tuller jeg, er du ute etter seriøst forhold så nytter det ikke med triks og slik. Du må rett og slett vise til kvaliteter som allerede bor i deg, og basert på hva du skriver i førstwpost er drt et godt utgangspunkt.

Lenke til kommentar

 

Noen tips eller erfaringer å dele? :)

 

Håper på vennlige og gode svar. :)

 

 

 

Anonymous poster hash: ab26b...549

 

Min erfaring er at kjærligheten ikke kommer pakket inn sånn du vil ha den, du kan nok dessverre ikke velge hvem du blir forelsket i. Men det er jo hele poenget med det. Vil du finne en jente som gjør alt for deg og sånn at du er lykkelig, eller vil du finne en person å dele tiden din med og begge passer på at begge er lykkelige? Kjærlighet er litt som julen, det beste skal være å gi og ikke å få.

 

 

Jeg vil finne en jente jeg har lyst å være sammen og som jeg har lyst å tilbringe tid sammen med. 

 

Og nei, man velger ikke hvem man vil forelske seg i. I så fall hadde jeg ikke valgt å forelske meg i for eksempel jenter som alt er opptatt.

 

Men det var uansett ikke helt temaet i tråden. :)

 

Anonymous poster hash: ab26b...549

Lenke til kommentar

Lippa (2007) fikk kvinner til å rangere ønska personlighetskarakteristikka hos menn. Dette er resultatet:

 

1. Humor

2. Intelligens

3. Ærlighet

4. Snillhet

5. Verdier

6. Kommunikasjonsevner

7. Til å stole på

8. Fint utseende

9. Pent ansikt

Det kan godt hende at kvinner underrapporterer hvor viktig fysisk utseende er for dem. 

 

Interessant studie. Jeg har allikevel inntrykk av at kvinner ikke nødvendigvis vet hva de tiltrekkes av og kanskje skal de også være litt korrekte når de lager slike lister. At utseende er helt nede på 8 tviler jeg på, selv om jeg tror det er sant at utseende er mindre viktig for kvinner enn det er for menn. 

 

En ting som ikke står på den listen og som jeg personlig mener er essensielt, er sjarme. Det er grunnen til at jeg ikke gjør det spesielt bra på Tinder, mens i det virkelige liv kan jeg fange oppmerksomheten til en kvinne med blikk og smil før jeg i det hele tatt har snakket med henne. 

 

 

Du må kanskje over en grenseverdi for å få en tiltrekning som kan lede til et forhold. Det kan du oppnå med en sunn livsstil, god hygiene og bruke litt tid på å se best mulig ut. Det neste du kan jobbe med er hele din innstilling. Det er bevist at folk forskjellsbehandler basert på utseendet, og det er noe du bør unngå. Jeg tror at du er nødt til å oppheve alle mentale forestillinger om at pene kvinner er uoppnåelige og har helt andre krav. I stedet bør du jobbe med de nevnte trekka og gjøre deg mest mulig attraktiv, uavhengig av hvem du møter. Samtidig blir du kanskje en mye mer genuin person også, som sikkert ikke skader noen.

 

 

Mye av det du nevner er ting jeg alt har tatt tak i, men jeg har helt sikkert forbedringspotensiale. Jeg får tenke litt på hvilke konkrete steg jeg kan ta videre.

 

Hygienen min er upåklagelig.

 

Kropp: Godt trent og sterk, med lav fettprosent og synlig mageruter. Trener primært styrke, så har ikke så stor muskelmasse. En jente (som ikke har sett meg naken) sa jeg var litt tynn. Og jeg ser kanskje litt tynn ut med klær. Så det er mulig jeg kunne ha tjent på å legge på meg litt mer muskelmasse?

 

Stilen min har jeg forbedret milevis siden jeg begynte, men jeg har nok forbedringspotensiale, så skal se litt mer på den.

 

Vedrørende det du har i uthevet tekst:

 

Jeg tror på ingen måte de er uoppnåelige. Faktisk har jeg hatt flere opp mot modellnivå (8+ på skalaen), men det kan føles som om det bare var flaks og det er ofte lenge mellom hver gang.

 

Men at de har andre krav tror jeg kanskje er en realitet, jamfør det du også sa lenger oppe, nettopp fordi de har stor valgmulighet og rett og slett lever i en annen virkelighet (les: overflod av menn som er interesserte). 

 

Jeg tror det med å ikke forskjellsbehandle er veldig essensielt. Jeg ser for meg at for en virkelig pen jente er det svært vanlig for henne å møte menn som blir satt ut av henne og oppfører seg enten direkte nervøst eller med et påtatt ytre. Så om man kan være iskald og behandle henne som en helt normal jente og tulle med henne som om hun er en liten unge, så tror jeg man kan nå langt der. 

 

Føler egentlig ikke at det er noen store endringer jeg trenger om å gjøre. Føler at jeg langt på vei "er der". :)

 

Anonymous poster hash: ab26b...549

Lenke til kommentar

Min generelle oppfatning av mange jenter mellom 8 og 10 på "skalaen", i den grad man skal benytte slike, er at de faller inn i en av 4 kategorier når det gjelder valg av kjæreste/samboer/mann:

 

1: De er sammen med en gutter/mann som er både kjekk, veltrent, har bra jobb, bra med penger, makt og/eller en viss grad av sosial status, kjendis og/eller er en som omgås et stort antall spennende mennesker hvis han har slått seg litt opp i f.eks utelivsbransjen og/eller entertainment. 

 

2: De er sammen med gutter/menn som er litt..."tapere" egentlig. Har ikke nødvendigvis en spesielt god og stabil jobb, hvis de har en jobb, eller noe spesielt med utdannelse. Litt småkriminell muligens, har vært i fengsel, ikke helt til å stole på men er en jævel i senga og har sterke overarmer og barskt, attraktivt utseende. Og så kan han spille gitar og kjører motorsykkel. Og kanskje har han også noen raffe tatoveringer.

 

3: De er sammen med "nerder" som sitter med gode inntekter og/eller er formuende og som mer enn gjerne bruker penger å kjøpe fine ting til henne. Det kan godt at nerden som nevnes her er f.eks grunder med en viss suksess og/eller har en bra stilling i et temmelig kjent selskap. Hun liker ham fordi han har stort engasjement for noe og jobber med det han gjør og ikke minst fordi han kjøper fine ting til henne.

 

4: De er sammen med en fyr som er en slags kombinasjon av 2 eller alle 3 av de punktene som er nevnt ovenfor. Hvilket betyr at det egentlig er mulig for en del av oss å finne ei flott jente. :)

 

Så er det jo selvsagt også litt varierte meninger om hva som er en "8'er" eller "10'er" på disse skalaene, om man tror på dem og i det hele tatt skal bruke slike til noe. :)

Endret av Dr. Tesla
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt litt på dette og jeg er overbevist om at nøkkelen er holdning og oppfatninger om seg selv og kvinner. 

 

Man må virkelig føle 100% at man fortjener det beste av hva verden har å by på av kvinner.

 

Man må føle at HUN er supeheldig som får være sammen med deg.

 

Man må ikke gi henne ufortjent status kun fordi hun er pen.

 

Man må være villig til å la henne gå eller miste henne. Og hvordan kan man miste noe man aldri har hatt?

 

Man må behandle henne som et normalt menneske.

 

Man må være 100% avslappet rundt henne og ikke være redd for å tulle med henne eller til og med si ting som er støtende. 

 

Hva er det en meget pen kvinne sjeldent opplever? Nettopp det over. :)



Anonymous poster hash: ab26b...549
Lenke til kommentar

Det finnes mange rare tråder her på forumet, denne er blandt en av dem...

 

Ts virker på meg som en guttevalp. Han påstår han nedlegger 8'ere men de er ikke pene nok? Realitetsjekk!?

 

De fineste jentene er da for faen like inviduelle som alle andre på denne jorda. Og det finnes ikke noen fasit på hvordan man sjarmerer dem.

 

Ts påstår han nedlegger 8+'ere men de er ikke pene nok til og forelske seg i!? Det er utseendet man legger merke til og personligheten man faller for.

 

Jeg kaller bs på hele denne tråden, men kan vel påstå at ts bare skal fortsette slik han gjør, så klarer han kanskje nedlegge den fineste bærta på u.skolen.

Lenke til kommentar

Det finnes mange rare tråder her på forumet, denne er blandt en av dem...

 

Ts virker på meg som en guttevalp. Han påstår han nedlegger 8'ere men de er ikke pene nok? Realitetsjekk!?

 

De fineste jentene er da for faen like inviduelle som alle andre på denne jorda. Og det finnes ikke noen fasit på hvordan man sjarmerer dem.

 

Ts påstår han nedlegger 8+'ere men de er ikke pene nok til og forelske seg i!? Det er utseendet man legger merke til og personligheten man faller for.

 

Jeg kaller bs på hele denne tråden, men kan vel påstå at ts bare skal fortsette slik han gjør, så klarer han kanskje nedlegge den fineste bærta på u.skolen.

 

Et irrasjonelt og infantilt innlegg blottet for innhold og substans, men krydret med et par påstander jeg ikke har fremsatt.

 

God jul. :)

 

Anonymous poster hash: ab26b...549

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...