Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få de peneste jentene?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

I voksen alder er jeg så heldig at jeg har blitt veldig komfortabel og selvsikker rundt kvinner. De siste årene har jeg gjort det veldig bra med det jeg vil kalle gjennomsnittlig pene og attraktive kvinner. Flere av disse har også ønsket kjæresteforhold med meg.

 

Jeg er rimelig utadvendt og frempå og kan fint ta kontakt med jenter i hverdagslige situasjoner. Møter også jenter på byen. Har prøvd nettdating, men bruker det ikke per i dag.

 

Men til tross for dette virker det som om jeg ikke har helt draget på de beste og peneste jentene, som jo ofte er de jeg vil ha. Det skal sies at jeg har hatt en lei tendens til å falle for opptatte jenter, men ikke alle har vært det.

 

Mulig det er tilfeldigheter ute å går, men det kan virke som om det er en liten tendens her.

 

Noen tips eller erfaringer å dele? :)

 

Håper på vennlige og gode svar. :)

 

 

 

Anonymous poster hash: ab26b...549

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det er veldig dumt å søke etter pene eller attraktive jenter. En jente ( kvinne ) som kanskje ikke nødvendigvis er den peneste dama du noen gang har sett, kan være den du blir forelsket i. Bare sier at det er kvalmt at en mann må søke i et diskusjonsforum for å spørre om råd fra fremmede om hvordan få de peneste jentene. Det er ekkelt at folk er så opptatt av utseende. At ikke du kan date jenter som ikke er veldig attraktive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finn de damene du synes er penest (eller whatever) og gå for de? How hard can it be? Det er vel bare du som vet hva som er penest for deg.

 

Jeg går alltid for de jentene jeg vil ha og det er mange år siden jeg var for feig til å prøve, men kjernen i problemet er jo at jeg historisk sett aldri har fått de jeg virkelig vil ha. Det er mulig mye av det er tilfeldigheter. Mange av disse har faktisk hatt og har fortsatt kjæreste. En av de ble jeg veldig forelsket i. Så kanskje har jeg bare vært uheldig.

 

 

Jeg syntes det er veldig dumt å søke etter pene eller attraktive jenter. En jente ( kvinne ) som kanskje ikke nødvendigvis er den peneste dama du noen gang har sett, kan være den du blir forelsket i. Bare sier at det er kvalmt at en mann må søke i et diskusjonsforum for å spørre om råd fra fremmede om hvordan få de peneste jentene. Det er ekkelt at folk er så opptatt av utseende. At ikke du kan date jenter som ikke er veldig attraktive.

 

Det er mulig det fungerer for deg og at du koser deg med menn du ikke er tiltrukket av, men jeg for min del er nødt til å oppleve jenter attraktive, både seksuelt og på et personlig plan for å kunne ha et forhold til de. Det er liksom hele poenget. Tiltrekning. At man blir trekt mot noen. Har lyst å være med den personen. Jeg kan ikke noe for at jeg er slik. Mye av det er biologisk betinget.

 

Om du ikke er fornøyd med deg selv, så kan du endre på akkurat det. Det er svært få jenter som ikke kan være i det minste gjennomsnittlig pene med litt innsats og det er rikelig med menn som er fornøyd med nettopp det.

 

Hmm.. Høres ut som om noen har litt mer dybde og evne til refleksjon enn andre.

Så fordi jeg ønsker å velge blant øverste hylle har jeg ikke dybde eller refleksjon? Det finnes faktisk jenter som har både personlighet og utseende. Og det er selvsagt disse jeg ønsker. Har ikke lyst på en billedskjønn jente med en forferdelig personlighet. Nei takk.

 

Det er en stor myte og løgn at pene jenter ikke har personlighet eller intelligens. Etter min mening er det en stor fornærmelse å påstå noe slikt, men jeg mistenker at slike uttalelser kommer fra misunnelige kvinner og menn som ikke får disse kvinnene.

 

Men jeg håpet å unngå diskusjon rundt akkurat dette og å måtte forsvare mine preferanse for meget attraktive kvinner, men heller at noen bidro til problemstillingen på en konstruktiv måte.

 

 

Anonymous poster hash: ab26b...549

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en stor myte og løgn at pene jenter ikke har personlighet eller intelligens. Etter min mening er det en stor fornærmelse å påstå noe slikt, men jeg mistenker at slike uttalelser kommer fra misunnelige kvinner og menn som ikke får disse kvinnene.

 

Dagens :rofl:

 

Hva som er attraktivt, både når det gjelder utseende og personlighet, er individuellt. Jeg har aldri synes at de "peneste jentene" er mest attraktive, de har som regel helt andre interesser etc enn det jeg har. Det er forskjell på sexuellt attraktivt og "kjærlighets attraktivt". Forresten så blir jenter som er ålreite mer attraktive pga det. Smaken er som baken, min mening :)

 

Alle bimbosexobjektivbabes er dumme. Det er et faktum. Det har blitt vitenskapelig bevist at alle blondiner og jenter som har en viss proposjonalitet i ansikt/ kropp har godt under gjennomsnitt IQ.

 

PS; Jeg har hatt sjanse på et par damer som "alle" syntes var 10/10, droppet det greiene der, null kjemi. Var i ungdomstiden da så det er litt lenge siden. Har vel forandret preferanser og meninger oppigjennom ;)

Lenke til kommentar

 

Det er en stor myte og løgn at pene jenter ikke har personlighet eller intelligens. Etter min mening er det en stor fornærmelse å påstå noe slikt, men jeg mistenker at slike uttalelser kommer fra misunnelige kvinner og menn som ikke får disse kvinnene.

 

Dagens :rofl:

 

Hva som er attraktivt, både når det gjelder utseende og personlighet, er individuellt. 

 

 

Selvsagt. Og det merker jeg jo blant mine venner også. Noen ganger er vi enige om at en jente er fantastisk, mens andre ganger har vi ganske ulik smak. 

 

Bottom line, så går jeg typisk for jenter som er ettertraktet og det er vel sakens kjerne vil jeg anta. Betyr ikke at det er en jente ALLE vil ha, men definitivt en som har valgmuligheter.

 

Jenter flest, selv gjennomsnittlige jenter, lever i en totalt annen virkelighet enn oss. En av Tinderjentene mine (har slettet Tinder nå) hadde 1800 matcher. Og hun var ikke SÅ pen, selv om hun var ganske ok. Hehe.

 

Alle bimbosexobjektivbabes er dumme. Det er et faktum. Det har blitt vitenskapelig bevist at alle blondiner og jenter som har en viss proposjonalitet i ansikt/ kropp har godt under gjennomsnitt IQ.

 

 

Virkelig? Den forskningen ønsker jeg å se, men start gjerne en egen tråd om det er du snill. Jeg er typisk trukket mot jenter som er både smarte og pene. Ser mange av disse både på universitet og høyskole. De virker rimelig oppegående for min del.

 

Uansett, viktigere for meg er personlige egenskaper og at hun er god som person. Relativitetsteorien kan jeg diskutere med andre. Datet en nyutdannet psykolog for litt tilbake, men alt første daten kom hun med uempatiske uttalelser (for eksempel nedlatende kommentarer om svakt stilte mennesker) som gjorde at jeg ble umiddelbart avtent og innså at vi aldri kom til å bli et par. Prøvde å få henne til sengs, men kom ikke i mål. Ble bare litt klining.

 

Anyway, håper vi har avsluttet diskusjonen rundt mine preferanser og hva som er attraktiv og ikke. Det var ikke det diskusjonen gjaldt. :)

 

 

 

Anonymous poster hash: ab26b...549

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, men avsporinger er gøy + at man gjerne vil få et inntrykk av personer, når de skriver X, da spør man om Y.

 

Hva slags "sjekketriks" forventer du å få egentlig? Vær deg selv og gå bort for å snakke med damene du får et godt førsteinntrykk av, som stort sett går i utseende.

 

Du får google litt selv, her er de 12 gyllne reglene :p

 

Så lenge det ikke blir for mye avsporing. :)

 

Jeg vet ikke om jeg har så høye forventninger til denne tråden, men det er alltid nyttig å stille spørsmål. Ofte stiller jeg spørsmål til meg selv: "Hvordan kan jeg ...?" Og ofte dukker det opp svar. Kanskje ikke i dag, men i morgen eller om en måned.

 

Men, jeg håpet kanskje at det var noen som har hatt lignende problemer og funnet ut av det. Eller at en mann som virkelig har draget har noen tips. Jeg kjenner nemlig ikke spesielt mange i det virkelige liv som virkelig kan sakene sine.

 

En ting har jeg dog merket og det er at jeg har en tendens til å spille litt mer "safe" med de peneste damene.

 

Håper dette ikke får meg til å høres ut som et totalt rasshøl, for jeg er faktisk ganske snill og omtenksom og er alltid hyggelig med jentene jeg er sammen med, men når jeg snakker med jenter jeg ikke er SÅ interessert i, så vet jeg innerst inne at det ikke kan bli noe seriøst med oss og derfor er jeg komfortabel med tanken på å "miste de". 

 

Derfor er jeg mer vågal, snakker mer "dirty" og også ganske tidlig i interaksjonen, tar de ikke så veldig seriøst og kan gå uker uten å melde de. Faktisk kan jeg til og med glemme av de. Det er jo så mange av de.

 

Men med superpene jenter blir jeg mer forsiktig.

 

Så det er mulig at en løsning er å bli mer som jeg er med de jentene jeg ikke er så interessert i og gi litt mer pokker. Samtidig er det vanskelig da jeg jo ikke ønsker å spille noe spill og liker å være litt direkte.  :)

 

 

Anonymous poster hash: ab26b...549

Lenke til kommentar

Jeg syntes det er veldig dumt å søke etter pene eller attraktive jenter. En jente ( kvinne ) som kanskje ikke nødvendigvis er den peneste dama du noen gang har sett, kan være den du blir forelsket i. Bare sier at det er kvalmt at en mann må søke i et diskusjonsforum for å spørre om råd fra fremmede om hvordan få de peneste jentene. Det er ekkelt at folk er så opptatt av utseende. At ikke du kan date jenter som ikke er veldig attraktive.

Hva er galt med å ønske og date jenter man er seksuelt tiltrukket av?

 

Skal man heller date jenter som er "mindre pene" pga en vrangforestilling om at det er moralsk riktig?

 

Så klart har du rett i at det fint går an å forelske seg i ei jente selv om hun ikke er den peneste jenta man har sett. Men man kan like fullt forelske seg i den peneste jenta man har sett. Og hva er eventuelt galt med det?

Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...