Gå til innhold

Disse skoene kan du endre utseende på ved hjelp av en mobilapp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært stilige, men må kanskje si meg "litt" skeptisk til sånne prosjekter. Det er rett og slett for mye uprøvd.

 

Fra teknologi siden, så viser de ingen fungerende prototype, kun datagrafikk med super intense farger og veldig pene animasjoner. Veldig urealistisk.

I tillegg, lover de at de skal tåle maskinvask uten problem og generer sin egen strøm når du går.

Hele skoen er dekket av en fleksibel HD e-papir farge skjerm som ikke følger standard format... finnes det noen produkter der ute som gjør dette fra før av? Pebble Watch bruker samme skjerm teknologi, men er så klart ikke fleksible og viser ikke noe i nærheten av farge intensiteten eller oppdateringshastighet som videoen viser.

 

Om ikke hele prosjektet er en stor svindel, så vil jeg vel si at sjansene for at de kommer ut med et ferdig produkt, er svært usannsynlig. I så fall, blir det vel en nedskalert versjon som ikke er vanntett, og uten fargeskjerm.

 

HAHAHA! Jeg leste resten av prosjektet. Stretch Goalsene deres er helt sinnsyke. Om de får over 3 millioner i støtte, skal de få touch skjerm, vanntette høyttalere og en eller annen motion sensor for å animere i takt mens du går. Endelig kan jeg lese bok og høre på musikk uten lesebrett og ørepropper! :-D Fantastisk! 

Endret av Smiley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...