Gå til innhold

From Cinder to Cinder - Slutten for europa slik vi kjenner det?


geita_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ved å anvende Statistisk Sentralbyrås (SSB) høyalternativ for innvandring (som faktisk er lavere enn nettoveksten de siste årene), har man kommet fram til at innvandrere og deres etterkommere vil utgjøre et flertall i Oslo i 2029.

 

Oslo først, resten av norge etterpå.

 

 

Langtifra, Oslo er ikke representativ for Norge som helhet når det gjelder innvandring/bosetting.

 

Forøvrig så varsles en rapport (18. november) i den artikkelen du linker til, men jeg kan ikke se noen kilder eller lenker?

 

Pr. dags dato er Oslos innbyggertall 647 000

 

31% i Oslo er innvandrere eller norskfødte med innvandrerforeldre, inkl. EU/EØS/USA etc. (200 570)

 

Drøye halvparten er "fargede" (bl.a. fra muslimske land) ca. 110 000

 

(Ref. tabell i #8 lengre oppe)

 

Den hvite rase er ikke truet i Oslo, ikke i 2029 heller.

Endret av Mr.M
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Den hvite rase er ikke truet i Oslo, ikke i 2029 heller.

 

 

Fra 2000 til 2015 økte antall innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre i Oslo med 112 000 personer, ifølge en fersk artikkel fra SSB.

 

Innvandrerandelen i Oslo har dermed økt fra 19 til 32 prosent.

 

Statistisk Sentralbyrå har for første gang regnet ut hvor mange med innvandrerbakgrunn som vil bo i landets fylker og i noen større kommuner frem mot 2040. Det går frem av rapportentil SSB.

Beregningene fra byrået tilsier at det vil være mellom 40 og 56 prosent innvandrere i Oslo i 2040. Det mest sannsynlige tallet er 47 prosent, tror statistikerne.

 

Om det skjer i 2029 eller 2040 er uviktig.

 

Det som betyr noe er at man stopper utviklingen slik den er i dag, det er enda tid igjen.

Endret av geita_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det er nifst å se islamnet.no på veggen bak den ekstremisten som snakker til forsamlingen. Dette er det Norge muslimene ønsker.

 

Det er akkurat de samme folkene som du ser på document.no. Ekstremister.

 

Antar du bare at alle muslimer er enige i islamnet.no?

 

Antar? Det holder med alle de impulser som kommer i min private sfære direkte og indirekte. Kvinnehat og homohat er digert, for ikke å snakke om forakten for demokrati og talefrihet. Du skal ikke lete lenge for å finne mange muslimer som mellom linjene støtter et totalitært samfunn basert på sharia. Dette er ikke noe jeg har lest ett sted, dette er hva jeg opplever.

 

 

Det gjør det absolutt ikke. Dette er definisjonen av fordommer, og attpåtil så bruker du anekdoter til å unnskylde fordommene dine.

 

Jeg kan gi deg en newsflash: Selv de færreste muslimer støtter noen form for Sharia, at de støtter Islamnet, som er en ekstremist-gruppe er absurd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Latterligste jeg har sett. Vi trenger innvandring for å utvikle oss. Fuck it, uten innvandring, hadde vi sannsynligvis ikke hatt vår egen mytologi, og ikke poteter, gulrøtter, junkfood, brus e.l.

Så la oss fortsette med massiv innvandring av folk med helt motstridene kulturelle verdier fra meg og deg, fordi trivielle ting som junkfood har kommet av innvandring? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det gjør det absolutt ikke. Dette er definisjonen av fordommer, og attpåtil så bruker du anekdoter til å unnskylde fordommene dine.

 

Jeg kan gi deg en newsflash: Selv de færreste muslimer støtter noen form for Sharia, at de støtter Islamnet, som er en ekstremist-gruppe er absurd.

 

5ssd7kY.png

 

"Bare" 1.1 Billioner som støtter sharia.. mesteparten altså.

Endret av geita_
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Latterligste jeg har sett. Vi trenger innvandring for å utvikle oss. Fuck it, uten innvandring, hadde vi sannsynligvis ikke hatt vår egen mytologi, og ikke poteter, gulrøtter, junkfood, brus e.l.

Så la oss fortsette med massiv innvandring av folk med helt motstridene kulturelle verdier fra meg og deg, fordi trivielle ting som junkfood har kommet av innvandring? 

 

Ja, det er viktig med kebab. Om vi en gang i framtiden må starte å hive homofile utfor høye bygninger er vel det ett greit kompromiss?  :> 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Den hvite rase er ikke truet i Oslo, ikke i 2029 heller.

 

 

Fra 2000 til 2015 økte antall innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre i Oslo med 112 000 personer, ifølge en fersk artikkel fra SSB.

 

Innvandrerandelen i Oslo har dermed økt fra 19 til 32 prosent.

 

Statistisk Sentralbyrå har for første gang regnet ut hvor mange med innvandrerbakgrunn som vil bo i landets fylker og i noen større kommuner frem mot 2040. Det går frem av rapportentil SSB.

Beregningene fra byrået tilsier at det vil være mellom 40 og 56 prosent innvandrere i Oslo i 2040. Det mest sannsynlige tallet er 47 prosent, tror statistikerne.

 

Om det skjer i 2029 eller 2040 er uviktig.

 

Det som betyr noe er at man stopper utviklingen slik den er i dag, det er enda tid igjen.

 

 

Men du unnlater å få med deg at "innvandrere" i den settingen om 2029 og 2040, inkluderer dansker, polakker, svensker, eu-borgere, osv. Dvs. personer man i andre sammenhenger regner som "vår" kulturkrets. I stedet sauses alt sammen for å skape inntrykk av muslimsk flertall. (å fremstille det slik, er jo motivet som ligger bak propagandaen)

Endret av Mr.M
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det gjør det absolutt ikke. Dette er definisjonen av fordommer, og attpåtil så bruker du anekdoter til å unnskylde fordommene dine.

 

Jeg kan gi deg en newsflash: Selv de færreste muslimer støtter noen form for Sharia, at de støtter Islamnet, som er en ekstremist-gruppe er absurd.

 

"Bare" 1.1 Billioner som støtter sharia.. mesteparten altså.

 

 

Elsker når den falske informasjonen kommer, fordi da har jeg faktisk noe å slå ned.

 

Informasjonen du kommer med er generell informasjon pålagt alle muslimer i hele verden. Dette er en typisk feiltolkning som ofte blir gjort når det vises data. Data forteller oss at muslimer i midtøsten, der folk lever i dårlige kår og er generelt ekstremistiske (på flere plan enn Islam) er hvor man finner de mest ekstreme synspunktene angående Sharia. Nå er det ikke direkte falsk informasjon du kommer med. Med det blir brukt på falske premisser, og lager et falskt inntrykk at muslimer i Europa er et og samme som muslimene i midt-østen. Det blir som å si at prester i Nigeria som brenner homofile er sammenlignbare med prester her i Norge.

La meg sitere kilden fra Pew Research Center:

 

The percentage of Muslims who say they want sharia to be “the official law of the land” varies widely around the world, from fewer than one-in-ten in Azerbaijan (8%) to near unanimity in Afghanistan (99%). But solid majorities in most of the countries surveyed across the Middle East and North Africa, sub-Saharan Africa, South Asia and Southeast Asia favor the establishment of sharia, including 71% of Muslims in Nigeria, 72% in Indonesia, 74% in Egypt and 89% in the Palestinian territories. 

 

Few U.S. Muslims voice support for suicide bombing or other forms of violence against civilians in the name of Islam; 81% say such acts are never justified, while fewer than one-in-ten say violence against civilians either is often justified (1%) or is sometimes justified (7%) to defend Islam. Around the world, most Muslims also reject suicide bombing and other attacks against civilians. However, substantial minorities in several countries say such acts of violence are at least sometimes justified, including 26% of Muslims in Bangladesh, 29% in Egypt, 39% in Afghanistan and 40% in the Palestinian territories.

 

At least half of Muslims in most countries surveyed say they are concerned about religious extremist groups in their country, including two-thirds or more of Muslims in Egypt (67%), Tunisia (67%), Iraq (68%), Guinea Bissau (72%) and Indonesia (78%). On balance, more are worried about Islamic extremists than about Christian extremists. 

snapshot4.png

snapshot6.png

snapshot7.png

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Majority of Europe's Muslims Favor Sharia Over Democracy

The majority of Muslims in Europe believe Islamic Sharia law should take precedence over the secular constitutions and laws of their European host countries, according to a new study, which warns that Islamic fundamentalism is widespread and rising sharply in Western Europe.

 

According to the study (German and English), which was funded by the German government, two thirds (65%) of the Muslims interviewed say Islamic Sharia law is more important to them than the laws of the country in which they live.

 

http://www.clarionproject.org/analysis/majority-europes-muslims-favor-sharia-over-democracy

 

4pfDH34.png

 

Får vi muslimer fra amerika eller fra midt-østen/afrika mon tro ?

Endret av geita_
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Får vi muslimer fra amerika eller fra midt-østen/afrika mon tro ?

 

 

Ehhh...  :roll:

 

Majority of Europe's Muslims Favor Sharia Over Democracy

The majority of Muslims in Europe believe Islamic Sharia law should take precedence over the secular constitutions and laws of their European host countries, according to a new study, which warns that Islamic fundamentalism is widespread and rising sharply in Western Europe.

 

According to the study (German and English), which was funded by the German government, two thirds (65%) of the Muslims interviewed say Islamic Sharia law is more important to them than the laws of the country in which they live.

 

http://www.clarionproject.org/analysis/majority-europes-muslims-favor-sharia-over-democracy

 

*bilde*

 

 
Herlig! Da var vi igang med upålitelige kilder fra små fringe-grupper, og bullshit påstander du må sitere skikkelig. WZB er ok. Clarion Project, rett i søppla.
 
Angående WZB-artikkelen så lar jeg noen andre snakke for meg:

 

The most problematic part of the report is the, undoubtedly unintentional but nevertheless unfortunate, distinction between “Muslim immigrants” and “Christian natives.” As said, today most Muslims are not ‘immigrants’ but ‘natives,’ who were born and raised in the particular West European country. Moreover, many (non-Muslim) natives are not Christians. In fact, this is the only questionable part of the data of the survey: 70 percent of the ‘native respondents’ indicated that they were Christians. That seems an incredibly high proportion for a largely secular region. While numbers differ widely, mostly according to how it is measured, a comparative Ipsos-MORI survey of 2011 found much lower percentages. Using the inclusive question “What, if any, is your faith or religion even if you are not currently practising?,” they found that 49 percent of Belgians, 45 percent of the French, 50 percent of the Germans and just 35 percent of the Swedes mentioned Christianity. In the Netherlands, which wasn’t included in the study, the percentage is 44. While a more accurate representation of Christian ‘natives’ would probably narrow the gap with the Muslim ‘immigrants,’ it wouldn’t change the (much more) widespread fundamentalism among Muslims.

There are also some concerns with the measuring of ‘out-group hostility.’ Given the historical and contemporary context, it is not surprising that Muslims are much more anti-Semitic than Christians. As many commentators have argued, Islamophobia is the new anti-Semitism of Western Europe. The levels of Islamophobia (and ‘native’ anti-Semitism) in this report are much lower than in many other studies, which is largely a consequence of the very strong wording. While anti-Semitism is measured with the question ‘Jews cannot be trusted,” for Islamophobia the question is “Muslims aim to destroy Western culture.” This is probably because the researchers wanted to ask Muslims a similar question, “Western countries are out to destroy Islam.” Unfortunately, this has led to a significant underreporting of ‘hostility’ toward Muslims by ‘natives.’ Moreover, given the ‘War on Terror,’ it is highly doubtful whether the two ‘destroy question’ can truly be seen as equivalents.

 

https://www.washingtonpost.com/news/monkey-cage/wp/2013/12/16/muslim-fundamentalism-in-europe-so-what/

 

 

 

https://w w w.youtube.com/watch?v=P2gKRUGXQaI&ab_channel=MrRepzion

 

Ja, konservative muslimer finnes. Det har ingenting å si for Islam i sin helhet. Cherrypicking av konservative muslimer in action kan du gjøre mye av. Det hjelper fortsatt ikke.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Regner med det var siktet mot min kritikk av Clarion Project. Du kan helt sikkert trekke det inn i en jødisk konspirasjon. Men noe sier meg at tettheten mellom islamofobi og konspirasjonsteoretikere gjør at de som holder med begge deler ikke velger å koble Clarion Project til Fox News, som alle vet er eid av the jooooz.

 

Fra spøk til alvor. Jeg tok kilden fra Clarion Project seriøst, først etter at jeg gikk til kildene (som de forøvrig er nokså... skrøpelige på). Jeg har derimot mye erfaring med de debattantene som linker til interessegrupper og fringegrupper som gjerne mingler om seg selv, siterer hverandre og setter ekte informasjon i et falskt perspektiv (slik vi vitnet noen innlegg lenger oppe). Clarion Project er, og forblir, en dårlig kilde.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg "kommenterte" bare til hva slags websider jeg ser liker å gjengi disse "undersøkelsene" og sa dukket denne opp:

 

http://counterjihadreport.com/tag/ruud-koopmans/

 

Denslags går igjen som en rød tråd. Stort sett er det en gjeng jøde-tilbedere som hyller zionistenes ugjerninger, og hvor "Israel" er det bakenforliggende motivet for å drive anti-muslimsk propaganda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...