Gå til innhold

From Cinder to Cinder - Slutten for europa slik vi kjenner det?


geita_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La det ikke være noen tvil, dette er etnisk rensing per definisjon av UN.

 

http://www.tv2.no/2015/10/30/nyheter/flyktningkrisen/7570699

 

"Article II:  In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such

 

(a) Killing members of the group;
(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
© Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
(d) Imposing measures intended to prevent births within the group;
(e) Forcibly transferring children of the group to another group.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så, hvem er det som har til hensikt å ødelegge, og hvem er det som blir ødelagt?

 

Geir :)

 

Politikere fanget og avhengig av eget system, det sitter for langt inne å innrømme at de har tatt feil. Eliten har alltids råd å bo i trygge strøk, ha ekstra sikkerhet osv. Verst for arbeiderklassen. De som blir ødelagt er de innfødte europeiske folkeslag. Resultat er mer sosial uro, tap av identitet, mer og råere vold, flere voldtekter, mindre samarbeidsvilje, mindre vilje til å betale skatt til velferdssnyltere som ikke er like oss selv og lista kan fortsette i det lange.

 

Vi kaster opplysningstidens idealer på dør for å importere millioner av mennesker som aldri vil bli integrert i våre samfunn. Og heller ikke deres etterkommere vil integrere seg, vi ser snarere tvert om at de ofte blir mer radikaliserte enn sine foreldre. Hvilke human-etiske verdier forestiller du deg islam fører med seg? Kulturer sameksisterer ikke fredelig, de kræsjer.

 

I Tyskland har politikere sagt at de plikter å ta inn horder av mennesker pga. andre verdenskrig. Hvorfor skal dagens tyskere ha arvesynd? Det er sykelig.

 

I Sverige stiller enkelte kulturmarxister spørsmål om svensker i det hele tatt finnes, og om det egentlig finnes noe svensk kultur. 

 

Og så har du sånne folk som burde vært stilt for retten:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-18519395

http://www.zerohedge.com/news/2015-09-27/george-soros-demands-eu-accept-1-million-refugees-costing-%E2%82%AC15-billion-year-foreseeab

 

Skulle tro det var mareritt, men slik har virkeligheten blitt. Dette er det Europa din generasjon etterlater oss, Geir.

Endret av Alfadir
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så, hvem er det som har til hensikt å ødelegge, og hvem er det som blir ødelagt?

 

Geir :)

 

Politikere fanget og avhengig av eget system, det sitter for langt inne å innrømme at de har tatt feil. 

Ding.

 

Det finnes jo også politikere som er så hjernevasket av sin egen symbolpolitikk at de begynner å tro på løgnene de brukte for å komme seg til topps. Det er de som er farligst. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vel politikerne som velger å ødelegge sitt eget land, selv om det ikke er hensikten.

 

Men om det ikke er hensikten, så stemmer det heller ikke med definisjonen. Den krever eksplisitt hensikt.

 

Politikere fanget og avhengig av eget system, det sitter for langt inne å innrømme at de har tatt feil. 

 

Ja, det finnes en del av dem.

 

Eliten har alltids råd å bo i trygge strøk, ha ekstra sikkerhet osv. Verst for arbeiderklassen. De som blir ødelagt er de innfødte europeiske folkeslag. Resultat er mer sosial uro, tap av identitet, mer og råere vold, flere voldtekter, mindre samarbeidsvilje, mindre vilje til å betale skatt til velferdssnyltere som ikke er like oss selv og lista kan fortsette i det lange.

 

Man kan selvsagt hevde at vårt samfunnssystem (velferdssamfunnet) er under angrep. Men hvordan er vi det som folkeslag?

 

Vi kaster opplysningstidens idealer på dør for å importere millioner av mennesker som aldri vil bli integrert i våre samfunn. Og heller ikke deres etterkommere vil integrere seg, vi ser snarere tvert om at de ofte blir mer radikaliserte enn sine foreldre. 

 

Enig i første setning. Opplysningstidens idealer er under utfordring. Men det er tildels selvvalgt, og skyldes en misforstått kulturrelativisme. Derimot tror jeg definitivt at deres etterkommere "vil" integrere seg. Selvsagt med radikale unntak. Men de er under press fra to kulturer, uten å bli regnet som fullverdige i noen, og reagerer av og til med å bli "helligere enn paven", les: mer islamske enn foreldrene. 

 

Hvilke human-etiske verdier forestiller du deg islam fører med seg?

 

Ingen.

 

Kulturer sameksisterer ikke fredelig, de kræsjer.

 

Tja, på en eller annen måte har jo verden utviklet seg da, og mest her i vesten, der man faktisk har en del kulturkræsj. Uten disse hadde pavekirken styrt i Europa, som islam styrer i midtøsten. 

 

I Tyskland har politikere sagt at de plikter å ta inn horder av mennesker pga. andre verdenskrig. Hvorfor skal dagens tyskere ha arvesynd? Det er sykelig.

 

 

Ja. Arvesynden er en håpløs kristen oppfinnelse. Vår eneste skyld for våre fedres synder er å ikke gjenta dem.

 

I Sverige stiller enkelte kulturmarxister spørsmål om svensker i det hele tatt finnes, og om det egentlig finnes noe svensk kultur. 

 

I Sverige har det utviklet seg en intern konkurranse i de rette kretser (kulturelle og politiske) om å være mest mulig kulturrelativistiske. Det står i veien for ærlig debatt.

 

Dette er det Europa din generasjon etterlater oss, Geir.

 

Jeg tror jeg skal nøye meg med å ta ansvar for mine egne feil. Det er ikke sånn at min generasjon er enige i dette spørsmålet, eller andre for den saks skyld.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så, hvem er det som har til hensikt å ødelegge, og hvem er det som blir ødelagt?

 

Geir :)

Det er jo det store spørsmålet i så fall.

 

Du kan jo alltids lese om Richard Nikolaus von Coudenhove-Kalergi.

https://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Nikolaus_von_Coudenhove-Kalergi

 

Og Charlemagne Prisen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Charlemagne_Prize

 

TL;DR

 

3hb7Cov.jpg

Endret av geita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det lov å utfordre deg til å dokumentere at Coudenhove-Kalergi var jødisk? Farens slekt var en blanding av europeiske og gresk-ortodokse adelige og moren japansk. Hvor kom det jødiske blodet fra?

 

Men ellers skjønne jeg at det er snakk om den angivelige jødisk-frimurerske konspirasjonen. 

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om han er jødisk eller ikke, førsteinntrykket er nok at han ikke er det da moren kom fra Japan og det ligger noen religiøse regler bak som at moren må være jødisk for at barna skal bli det om jeg husker riktig.

Kan jo alltids ha konvertert i ettertid.

 

Men den delen er ikke så veldig relevant, se heller på hva slags organisjon han stod bak og bøker som han skrev i sin tid.

Fyren hatet både seg selv for å være en blanding og alle andre raser som ikke var blandet.

 

Dette er godt dokumentert informasjon og langt fra hemmelig om man tar seg tid til å se seg om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vi trenger innvandring for å utvikle oss.

 

 

 

 

I hvilken retning? Bakover? Tilbake til jernalderen? Nei takk. Det norske samfunnet utviklet seg i forrige århundre til å bli et av de beste i verden. Innvandring av fremmedkulturelle har nesten utelukkende vært negativt.

 

 

Norge har vært heldige og utviklet seg bra i forrige århundre, og blitt til et av verdens beste land.  Problemene vi har med kriminalitet, gjenger, drap osv er stort sett resultat av innvandring til Norge. Norske myndigheter og statistisk sentralbyrå tør ikke lenger å rapportere "rase" eller "etnisitet" i forbindelse med kriminalitet. Avisene unnlater også å informere om etnisitet når det skrives om kriminelle handlinger.

 

Jeg har hørt om 3 gjenger i Norge. Hells Angels/Bandidos, a gjengen og b gjengen. 2 av de 3 er utenlandske gjenger.

 

Vi har tydeligvis lav tilgang på hus og leiligheter i Norge om man skal dømme i forhold til pris, spesielt i Oslo. Oslo er tilfeldigvis dyrest og tilfeldigvis plassen med flest innvandrere.

 

Sender vi disse folkene hjem til egne land (i tilfellene hvor opprinnelseslandet er stabilt) vil tilgangen på boliger øke, og prisene vil falle, spesielt i byene.

 

Det tar mer enn 5 år og normalt sett mer enn 10 år før noen integreres i et nytt samfunn og snakker språket flytende, i noen tilfeller lærer de aldri språket og integrerer ikke i det hele tatt. Kanskje disse kan bli produktive samfunnsmedlemmer i sine hjemland, for flertallet er ikke produktive samfunnsmedlemmer i Norge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jepp. Norge har høyest innvandring i Europa, en av de høyeste i verden, og alt for mange velger å bosette seg i hovedstaden og storbyene. Det fører til krise. Og det irriterer skiten ut av meg at folk jeg vokste opp sammen med ikke har råd til å bo i byen de ble født i, mens asylsøkere og flyktninger får tildelt bolig av stat og kommune.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Vi trenger innvandring for å utvikle oss.

 

 

 

 

 

I hvilken retning? Bakover? Tilbake til jernalderen? Nei takk. Det norske samfunnet utviklet seg i forrige århundre til å bli et av de beste i verden. Innvandring av fremmedkulturelle har nesten utelukkende vært negativt.

 

Norge har vært heldige og utviklet seg bra i forrige århundre, og blitt til et av verdens beste land.  Problemene vi har med kriminalitet, gjenger, drap osv er stort sett resultat av innvandring til Norge. Norske myndigheter og statistisk sentralbyrå tør ikke lenger å rapportere "rase" eller "etnisitet" i forbindelse med kriminalitet. Avisene unnlater også å informere om etnisitet når det skrives om kriminelle handlinger.

 

Jeg har hørt om 3 gjenger i Norge. Hells Angels/Bandidos, a gjengen og b gjengen. 2 av de 3 er utenlandske gjenger.

 

Vi har tydeligvis lav tilgang på hus og leiligheter i Norge om man skal dømme i forhold til pris, spesielt i Oslo. Oslo er tilfeldigvis dyrest og tilfeldigvis plassen med flest innvandrere.

 

Sender vi disse folkene hjem til egne land (i tilfellene hvor opprinnelseslandet er stabilt) vil tilgangen på boliger øke, og prisene vil falle, spesielt i byene.

 

Det tar mer enn 5 år og normalt sett mer enn 10 år før noen integreres i et nytt samfunn og snakker språket flytende, i noen tilfeller lærer de aldri språket og integrerer ikke i det hele tatt. Kanskje disse kan bli produktive samfunnsmedlemmer i sine hjemland, for flertallet er ikke produktive samfunnsmedlemmer i Norge.

Vi har den største gjengen hos våre utnyttere fra middelklassen og oppover, som kjøper tjenestene hos nettopp ulovlige innvandrere og folk som er nødt til å ta til takke med småpenger, mens gjengen så klart ikke oppgir den type service og vedlikehold til myndighetene.

Lenke til kommentar

Hvorfor fjerne slavearbeider-faktoren? Lukke øya for at også vi bruker den typen arbeidskraft når det passer oss .,

 

Det gjør vi aldeles ikke. Det er noen som jobber ulovlig, men de jobber hovedsakelig for andre innvandrere. Det jeg snakker om er folk som ikke har noen rettigheter og får luselønn og får passene sine inndratt av arbeidsgiver eller landets myndigheter. Dette er utstrakt i gulfstatene f.eks.

 

I Norge har arbeidere ifra andre land akkurat samme rettigheter som landets egen befolkning. Når det fremkommer eksempler på noe annet så kalles det sosial dumping, slås opp i media, og fører til bøter eller tiltale.

Endret av misanthrope
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Hvorfor fjerne slavearbeider-faktoren? Lukke øya for at også vi bruker den typen arbeidskraft når det passer oss .,

 

Det gjør vi aldeles ikke. Det er noen som jobber ulovlig, men de jobber hovedsakelig for andre innvandrere. Det jeg snakker om er folk som ikke har noen rettigheter og får luselønn og får passene sine inndratt av arbeidsgiver eller landets myndigheter. Dette er utstrakt i gulfstatene f.eks.

I Norge har arbeidere ifra andre land akkurat samme rettigheter som landets egen befolkning. Når det fremkommer eksempler på noe annet så kalles det sosial dumping, slås opp i media, og fører til bøter eller tiltale.

Mulig at du tror det ikke foregår her hos oss. Jeg for min del har anmeldt en større aktør innenfor asylbaronindustrien, nettopp fordi denne nye mafiaen utnytter de svakeste. Når de tilfeldigvis ansetter en sånn som meg, er det fuLL panikk, og de gjør hva de kan for å stoppe kjeften på sånne "tystere", og utfører det som kalles personforfølgelse.

Lenke til kommentar

La det ikke være noen tvil, dette er etnisk rensing per definisjon av UN.

 

http://www.tv2.no/2015/10/30/nyheter/flyktningkrisen/7570699

 

"Article II:  In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such

 

(a) Killing members of the group;

(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;

© Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;

(d) Imposing measures intended to prevent births within the group;

(e) Forcibly transferring children of the group to another group.

Norges svar på integrering er å lage ghettoer for islamister til å dyrke sin religion. De har vel fått inspirasjon fra Sverige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...