Gå til innhold

Lei av å bli misforstått i Fallout 4 på grunn av dialogsystemet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Witcher 3 er i en liga for seg selv til GOTY for min del i år i hvertfall.

Fallout 4 er veldig bra, men noen GOTY kandidat er det langt fra å være.

 

IMO.

 

Skal faktisk laste ned denne modden når jeg er ferdig med første gjennomspilling, da dette har irritert meg litt at det noen ganger blir helt andre svar enn jeg hadde forestilt meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Gaming oppsumert fra 2010 til 2020

 

GOTY !!!!

 

10 av 10 !!!

 

Hvem bryr seg om Goty og score, liker du spillet så si det da, det kan da finnes 2 bra spill sammtidig i samme år.

 

Og tviler på at Witcher 3 vinner da det er fra Polen og de ikke har i nærheten så god kontakt med pressen som Bethesda har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

FO4 er en klar GOTY 2015 i mine øyne :)

 

Witcher 3 blir nok en arg konkurrent.

The Witcher 3 var et stort og innholdsrikt spill, men en stor del av innholdet var kjedelig. Det inkluderer alt av utforsking. Tviler sterkt på at The Witcher 3 har noen sjangs til å bli GOTY.

Er egentlig ganske uenig, er kommet et stykke og jeg syns at spillet er så massivt på alle områder. Selv de minste side-questene har gode cutscenes og en god bakhistorie. Altså, det er alltid noe å gjøre. Selvfølgelig er det bare min mening, da. Ser bare ikke hvordan Fallout 4 kan virke mindre kjedelig i utforskingen? Legger til at jeg ikke har spilt det selv. (9/10 til W3, hvor det største trekket mitt er at AI-en til Roach er helt forjævlig..:))

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er litt små irritert at de droppa funksjonen med vault gear døren at den ikke kan lukkes men bare åpnes :( Bruke og åpne/steng døra i fallout 3/new vegas 20 nokka ganga før eg for videre fordi mekanikken var fantastisk. Får håpe de tar og fikser det selv om det ser lite sannsynlig før det D:

Lenke til kommentar

Er litt små irritert at de droppa funksjonen med vault gear døren at den ikke kan lukkes men bare åpnes :( Bruke og åpne/steng døra i fallout 3/new vegas 20 nokka ganga før eg for videre fordi mekanikken var fantastisk. Får håpe de tar og fikser det selv om det ser lite sannsynlig før det D:

 

Mods!

 

Om ingen har nevnt det på reddit eller andre modde communities er det bare å pitche ideer, de folka liker alltid det :)

 

Denne modden var ganske interessant, har hatt et par ganger der jeg ikke tenkte characteren min sa det jeg tenkte ville bli sagt.

 

Har reloada et par ganger pga det.

 

Men game of the year til witcher virker litt meh, syns ikke det var så enormt spennende som folk skal ha det til. Kanskje det er større, kanskje det ser bedre ut, men innhold mangler det mye av.

 

Fallout som det medte for bethesda er spill med god og grei story og fortelling og bra innhold som er interessant, men størst er det spill av spillere til spillere føles det som, gleder meg til det kommer mere mods som gjøre den enda mer gøy å være hoarder :D

Lenke til kommentar

 

 

FO4 er en klar GOTY 2015 i mine øyne :)

 

Witcher 3 blir nok en arg konkurrent.

The Witcher 3 var et stort og innholdsrikt spill, men en stor del av innholdet var kjedelig. Det inkluderer alt av utforsking. Tviler sterkt på at The Witcher 3 har noen sjangs til å bli GOTY.

Ingen som tvang deg til å utforske hver eneste minste bit av verdenen.. Muligheten var der i hvert fall.

Lenke til kommentar

Liker det nye dialogsystemet godt, da vet man jo at ned er positivt, høyre er negativt, venstre er frekt/sarkastisk og opp er spørrende. Hva selve teksten er har jo mindre å si. Syntes ikke det var noe klarere i Fallout 3. På flere måter er kanskje Witcher 3 bedre, men der gledet jeg meg ikke til neste gang jeg skulle spille på samme måten som med Fallout 4. Det kan jo også komme av at jeg kanskje foretrekker teknologi og skytevåpen fremfor magi og sverd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...