Gå til innhold

"han derre muslimen der ass"


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990

La han dere tarantell ut loggen??

Hvis ikke, hvorfor?

 

Blir litt svakt og påstå ting også ikke komme med bevisene.

 

At han stakk før han kom med noen bevis sier ikke veldig mye for han sin del.

Gidder ikke lese loggen til Joachim, siden den er ganske "inadmissable in court" så å si...

 

Opplevde litt rasisme denne uken i klassen min. Var noen som kalte en vietnamesisk gutt en apekatt...

 

:grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ganske tydelig at tarantell har feilsitert joachim her. Alikevel har jeg lest loggen til Joachim og jeg synes forskjellen mellom den og hva tarantell hadde sagt var minimal. Hvis det noen gang har vært tvil om joachim er rasist så er det nå ingen tvil. Jeg støtter fortsatt tarantell.

Lenke til kommentar

Husker et spill på sega for lenge siden. Det gikk ut på å finne det gyllene skinn. Det var to player, og man gikk oppover i verdenne. Det var dritkule finder i det spillet, man med gressklipper og andre ting som det. Man kunne sammle inn pakker og i de pakkenne var det forskjellige ting man fikk, flyve sko, rakkte skøyter, og andre ting.

Husker jeg kalte de pakkenne for pakkiser :roll: Det var før jeg viste at folk kalt e pakistanske folk for det som et skjelsord da. Morra mi var ikke helt glad når ho hørte jeg snakka med en venen om alle de pakissenne jeg hadde sammla :lol:

 

Lit offtopic det over.

 

 

 

 

 

Jeg er mot rasisme, men jeg har desverre tat meg noen ganger i å ta alle over en kam i noen korte øyeblikk når jeg ser på nyhetene. Jeg mener media har veldig mye skyld i rasismen, i vertfall den mot mulimer. Når man ser på nyhetenne så kan det fort se ut som at alle muslimer er slik desverre.

 

Jeg syntes at det kunne vert en strengere kontroll for at folk skal kunne komme inn i landet. Alle som har noe spor av kriminell bakgrund skulle blitt nekta avgang.

 

De kan få penge støtte, men de sakl jobbe: Hvis de ikke får jobb, skal de konstant søke, og om de nekter og ta en jobb som staten finner til dem, og de ikke har noen god grunn til og ikke ta den, da er det rett ut av landet, eller ingen mer pengestøtte.

 

Det er desverre mange rasister i Norge. Lurer på hva de hadde gjort om vi ble nøtt til å flykte fra Norge en gang?

Lenke til kommentar
Jeg mener media har veldig mye skyld i rasismen, i vertfall den mot mulimer.
Hvilken interresse har media i å fortelle usanheter om innvandrere? En undesøkelse vise at 90& av journalister stemte SV/Ap, ergo vil det si at media legger frem at sosialistisk bilde av saken. DVS at sannheten er verre enn det man før inntrykk av gjenom media.
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det en mye verre handling. Man kan ikke noe for hvor man kommer fra. Altså, han kastet vann på han bare fordi han er født på feil sted. Hvor patetisk er ikke det? Det sier seg selv at sånt GJØR MAN BARE IKKE - i hvert fall burde det en ringe en bjelle hos nogenlunde oppegående mennesker.

Kanskje du misforstod meg. Hvis konsekvensene for offeret er de samme så må da handlingene være like ille?

 

Kan du ikke også si:

Altså, han kastet vann på han bare fordi han ikke likte trynet på han. Hvor patetisk er ikke det? Det sier seg selv at sånt GJØR MAN BARE IKKE.

Lenke til kommentar
Kanskje du misforstod meg. Hvis konsekvensene for offeret er de samme så må da handlingene være like ille?

 

Er enig i dette, men kaster man vann fordi man ikke liker trynet på en, i motsetning til å kaste vann fordi man ikke liker hudfargen blir jo det siste verst. Fysisk blir det jo likt, men psykisk? neppe..

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det en mye verre handling. Man kan ikke noe for hvor man kommer fra. Altså, han kastet vann på han bare fordi han er født på feil sted. Hvor patetisk er ikke det? Det sier seg selv at sånt GJØR MAN BARE IKKE - i hvert fall burde det en ringe en bjelle hos nogenlunde oppegående mennesker.

Kanskje du misforstod meg. Hvis konsekvensene for offeret er de samme så må da handlingene være like ille?

Vil du si at overlagt drap og ikke-overlagt drap er like ille også? Man må da betrakte motivet for handlingen...

Lenke til kommentar
Vil du si at overlagt drap og ikke-overlagt drap er like ille også? Man må da betrakte motivet for handlingen...

Strafferettslig sett spiller motivet for en handling en rolle, men for offeret er det stort sett det samme hva motivet er.

 

Selvsagt kan man trekke logikken her meget langt, som til å for eksempel si at:

"Det sekundet du setter deg bak rattet i en bil, aksepterer du at ditt valg medfører en statistisk sjangse for at du kan begå drap."

 

Men for å vende tilbake til den opprinnelige problemstillingen:

* Ett stykk fjortiss blir mobbet.

* Ett stykk fjortiss er 'innvandrer'.

* Ett stykk fjortiss hevder at han blir mobbet fordi de andre er rasister.

---

=> Ett stykk fjortiss får massiv støtte for at grunnen til at han blir mobbet, all den tid han er farget, selvsagt ikke har noen forbindelse med hans egen oppførsel.

 

 

Selv er jeg litt skeptisk til dette, fordi jeg holder begrepet neger-degging* i bakhodet.

 

 

* Må jeg virkelig gå inn på en lang redegjørelse for at jeg ikke er rasist, når jeg tillater meg å komme med slike utsagn?

Lenke til kommentar
Vil du si at overlagt drap og ikke-overlagt drap er like ille også? Man må da betrakte motivet for handlingen...

Strafferettslig sett spiller motivet for en handling en rolle, men for offeret er det stort sett det samme hva motivet er.

 

Selvsagt kan man trekke logikken her meget langt, som til å for eksempel si at:

"Det sekundet du setter deg bak rattet i en bil, aksepterer du at ditt valg medfører en statistisk sjangse for at du kan begå drap."

Vel, det er nok skremmende å bli utsatt for blind vold, men det må da være enda verre å vite at der er folk der ute som har som mål å skade deg og folk med din spesielle bakgrunn, skulle jeg tro. Eksempelet mitt var noe søkt, men det var for å illustrere problemstillingen...

Men for å vende tilbake til den opprinnelige problemstillingen:

* Ett stykk fjortiss blir mobbet.

* Ett stykk fjortiss er 'innvandrer'.

* Ett stykk fjortiss hevder at han blir mobbet fordi de andre er rasister.

---

=> Ett stykk fjortiss får massiv støtte for at grunnen til at han blir mobbet, all den tid han er farget, selvsagt ikke har noen forbindelse med hans egen oppførsel.

Opprinnelig problemstilling? Hva har det med saken å gjøre? Alle temaer i dette forumet degenererer med tid og stunder til for/mot kommunisme eller for/mot USA uansett :D

Men uansett, når det gjelder mobbing av innvandrere er der selvsagt ingen automatikk i at det er rasistisk motivert. Det er nok et poeng at man litt for ofte griper til denne forklaringen. Folk er altfor opptatt av å være politisk korrekte. Urk.

Lenke til kommentar
Vil du si at overlagt drap og ikke-overlagt drap er like ille også? Man må da betrakte motivet for handlingen...

Ja,man må betrakte motivet, men i dette tankeeksperimentet (se postene mine over) var hensikten i det første tilfellet å plage noen av en bestemt hudfarge og i det andre tilfellet å plage noen av en vilkårlig hudfarge.

Lenke til kommentar
Er enig i dette, men kaster man vann fordi man ikke liker trynet på en, i motsetning til å kaste vann fordi man ikke liker hudfargen blir jo det siste verst. Fysisk blir det jo likt, men psykisk? neppe..

Kommer litt an på betydningen av "ikke like trynet", men hva er verst for offeret (i Norge i dag) av:

 

1) Å bli mobbet p.g.a. din hudfarge?

 

2) Å bli mobbet fordi du er upopulær og ingen liker deg nok til å bry seg?

Lenke til kommentar
Er enig i dette, men kaster man vann fordi man ikke liker trynet på en, i motsetning til å kaste vann fordi man ikke liker hudfargen blir jo det siste verst.  Fysisk blir det jo likt, men psykisk? neppe..

Kommer litt an på betydningen av "ikke like trynet", men hva er verst for offeret (i Norge i dag) av:

 

1) Å bli mobbet p.g.a. din hudfarge?

 

2) Å bli mobbet fordi du er upopulær og ingen liker deg nok til å bry seg?

#2, uten tvil. Da sitter man nemlig der uten noen å forholde seg til (ingen liker deg). Blir du derimot mobbet fordi du er for eksempel pakistaner, da er sjansen stor for at det er noen som sympatiserer med deg innenfor rekkevidde.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Mange av dere tror jeg lyver. Kanskje jeg gjør det, men det tror jeg ikke etter denne:

 

Han sender meg en trussel om at jeg offentlig skal be om unnskylding eller at han skal saksøke meg, fordi faren hans eier nordens største advokatfirma (eller noe sånt).

 

Senere kommer han fram med navnet og etternavnet mitt og sier at han har anmeldt meg for telefonterror.

 

Vi diskuterer, og litt etter det sier han:

 

-Er dere alle niggers??

 

Joachim, prøv å benekt. Bare prøv deg. Det var flere enn meg der.

 

Jeg driter langt ****** i om den helt sikkert stygge faren din kommer og saksøker meg, for du burde skaffe deg et liv!

 

Dessuten, du sa at kjæresten din var sort. Jeg har sagt det før, og vil si det igjen: Jeg tror heller på at kuer kan fly enn det, isåfall er hun like stygg som deg.

Du er ikke mer enn en bortskjemt nynazist skal jeg si deg.

Du køddet med religionen min og:

 

 

 

Jeg er en mye bedre atferdsdoktor! OG jeg er ingen DOKTOR DYREGOD! sier: offentlig på forumet

 

Jeg er en mye bedre atferdsdoktor! OG jeg er ingen DOKTOR DYREGOD! sier:

muslimer skal ikke banne

 

Jeg er en mye bedre atferdsdoktor! OG jeg er ingen DOKTOR DYREGOD! sier:

da komer du ikke til paradis vet du

 

Jeg er en mye bedre atferdsdoktor! OG jeg er ingen DOKTOR DYREGOD! sier:

det rett til lucifer eller hva dere muhamedanrere måtte mene

 

Jeg er en mye bedre atferdsdoktor! OG jeg er ingen DOKTOR DYREGOD! sier:

jeg skal ta meg en tur til grøndland og treffe alah jeg! Så skal jeg be ham støtte ut deg pga. løgn og bedrageri, og misbruk av hans navn

 

Salah, Jeg takker for meg og forlater forum.hw.no [ser på fotballkamp, kan nå's på ********] sier:

det ble mitt siste innlegg på forumet

 

Jeg er en mye bedre atferdsdoktor! OG jeg er ingen DOKTOR DYREGOD! sier:

jeg vet litt om islma jeg

 

Salah, Jeg takker for meg og forlater forum.hw.no [ser på fotballkamp, kan nå's på ********] sier:

noe tyder på at du ikke gjør det

 

Jeg er en mye bedre atferdsdoktor! OG jeg er ingen DOKTOR DYREGOD! sier:

og du skal vær så god få skrive emn unnskyldning for det du har skrevet, derretter skal du skrifte

 

Jeg er en mye bedre atferdsdoktor! OG jeg er ingen DOKTOR DYREGOD! sier:

til muhammed eller allah

 

Jeg er en mye bedre atferdsdoktor! OG jeg er ingen DOKTOR DYREGOD! sier:

balla

 

Jeg er en mye bedre atferdsdoktor! OG jeg er ingen DOKTOR DYREGOD! sier:

dette er verre enn å spise svin dette altså

 

Jeg er en mye bedre atferdsdoktor! OG jeg er ingen DOKTOR DYREGOD! sier: løgn mot en samfunnstopps sønn

 

Salah, Jeg takker for meg og forlater forum.hw.no [ser på fotballkamp, kan nå's på *******] sier:

du kan få lese dette nøye på forumet

 

Du er ikke mer enn en verdigløs drittunge. Du kan bare dra langt til ****** med deg. Jeg driter langt ****** i om du sier at jeg lyver, og jeg driter langt ****** i om andre sier det.

 

Jokke, du kan komme fram med loggen, men da skal den være sensurert med nummeret mitt og navn. Nåde deg om du ikke gjør det. Faren din skremmer ikke meg. Søstra mi er forsvarsadvokat. Det skremmer deg, gjør det ikke??

Det samme gjør faren din med meg. Du kan som sagt dra langt til ******. Jeg er drittlei av rasismen din. Skal vedde på at du er medlem av Vigrid eller noe.

Beklager at jeg blir lei, men det er ikke noe morsomt å bli køddet med religionen min.

 

Vennlig hilsen meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...