Gå til innhold

"han derre muslimen der ass"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de kan da dra tilbake til der de kom fra...hva skal de med å komme til Norge å "stjele" fra staten da? (noen Norske svar meg på det?) de som jobber for penga sine har jeg ingenting imot, de som tar på seg jean paul style klær ,henger på byen HELE dagen, wannabe hardcore negera derrimot kan bare pelle seg tilbake til langtvekkistan....... :grumpy:

Lenke til kommentar
de kan da dra tilbake til der de kom fra...hva skal de med å komme til Norge å "stjele" fra staten da? (noen Norske svar meg på det?) de som jobber for penga sine har jeg ingenting imot, de som tar på seg jean paul style klær ,henger på byen HELE dagen, wannabe hardcore negera derrimot kan bare pelle seg tilbake til langtvekkistan....... :grumpy:

I samme slengen, la oss sende ut alle Norske Nordmenn som gjør AKKURAT det samme

Lenke til kommentar

Må bare presisere at dette er skrevet av JoachimR, og at jeg ikke står for det som blir sagt, så vennligst ikke heng ut meg! :roll:

 

 

 

FY F’AEN!

 

Det er fælt at jeg skal måtte entre forumet på denne måten, etter mye utestengelsesperiode… Men jeg klarer bare ikke å se på det du Tarantell har skrevet. Det gjør meg så sur som jeg ikke har vært siden jeg falt av en sykkel på Rallarveien. Så det så,

 

Til alles orientering sikter Tarantell mot meg. Det er jeg som snakket med ham på MSN Messenger. Ja, jeg går med på at jeg kom med noen SMÅrasistiske utsagn, men jeg har ALDRI sagt noe slikt som Tarantell påstår. Min logg ser helt annerledes ut, jeg inviterer herved alle til å legge meg til i sine MSN-lister, så skal de få MIN logg. Dessverre kan jeg ikke bevise at jeg ikke skulle ha endret loggen, men jeg skal jo da innrømme at den slags ikke er min sterke side.

 

Jeg har ALDRI sagt til Tarantell at jeg bor i USA. Jeg har sagt at vi har hus der, og at jeg har bodd der tidligere, men jeg har IKKE sagt at jeg BOR der. Det er Tarantells tolkning…

 

Tarantell mener også at jeg har sagt følgende:

 

Ikke alle, nei, men dere burde likevel å sendes ut, fordi Norge er for nordmenn

 

Jeg har aldri sagt dette, jeg har nok heller sagt at kriminelle innvandrere bør sendes ut. Utsagnet ”Norge for Nordmenn”, har jeg IKKE brukt i denne sammenheng…

 

jeg skal også ha sagt følgende:

 

Jo, jeg er fra Norge. Men jeg bor ikke i Norge

 

Som tidligere sagt stemmer ikke dette.

 

I tillegg skal jeg ha sagt følgende:

 

Hold kjeft selv, og pell deg hjem til landet ditt, du er uønsket

 

Dette er også galt. Jeg ba ham om å fjerne meg fra sin Messenger-liste, men jeg ba ham IKKE pelle seg hjem, og jeg sa IKKE at han er uønsket.

 

Slik jeg ser dette har Tarantell skrevet det slik HAN oppfatter det, og med lit ekstra krutt. Dette gjør meg rett og slett forbannet. Dersom jeg hadde sagt alt det Tarantell mener, og i den sammenhengen, ville jeg innsett at Vigrid passer for meg… Jeg fremstilles altså som en nynazist, men jeg har ALDRI sagt noe slikt som Tarantell påstår.

 

Når det gjelder selve hendelsen i garderoben, støtter jeg saken. Vold skal ikke brukes. Du har full rett til å anmelde ham eller saksøke om det passer bedre. Sånt skal man ikke slippe unna.

 

Også læreren din bør vurderes saksøkt.

 

Jeg er klar over at jeg er utestengt. Det jeg også er klar over er at forumstyret har ignorert alle mine mailer, og jeg har heller ikke fått noen god forklaring på hvorfor jeg er utestengt. Heller ikke har jeg fått vite noe om hvor lenge jeg er utestengt, håper er en uke, men jeg kan ikke vite om moderator Adaween har satt et år eller fem…

 

Jeg håper forumstyret tar seg den nedverdigende jobben å gi meg forklaringene jeg har bedt om.

 

Nok en gang håper jeg at Tarantell redigerer sitt innlegg vedrørende en samtale vi hadde på MSN i august.

 

Med vennlig hilsen

 

Joachim R.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har på ingen måter endret loggen din. Jeg visste ikke at det skulle bli sånn diskusjon. Jeg sletter loggen din, og vi blir ferdig med dette. For det var ikke en krangel jeg ville skulle starte.

 

NexteR, en 100 % norsk venn av meg kjøpte omtrent samme pc som meg( han kjøpte en nesten lik, 3 måneder etter), og lillebroren hans dreiv med en saks inne i cdbrenneren. Han fikk likevel en NYERE OG BEDRE modell en det han hadde. Garanti er garanti.

 

Jeg har sagt dette før: Siden jeg er så uønsket blandt dere, skal jeg dra tilbake til Langtvekkistan så fort som mulig landet mitt blir fritt nok til å være der. Jeg håper også du forstår at jeg ikke stjeler fra staten, men at når jeg betaler 16 000 kr fra lommeboka til fatern SOM HAN HAR JOBBA FOR, for en pc, så har jeg vel noe garanti???

 

Min mor, min far, og jeg, og min storebror jobber. OG JA, vi er utlendinger, men likevel jobber vi ikke svart, noe som du sikkert tror.

Og jeg takker for din mening.

 

Vennlig hilsen Salah

Lenke til kommentar

eg har ikke lest alt men....

Å høre at slikt skjer i vårt samfunn gjør meg nesten så trist at eg har lyst til å bli grine! :grine: Eg synes nesten vi heller burde kaste ut av landet de folkene som ikke aksepterer deg! Når en annen normann gjør sikt som dette så SKAMMMER eg meg over å være norsk! :grumpy:

En ting til:Ja det er feig å sparke noen some er nede. Men eg forstår godt at du gjorde det.

 

STÅ PÅ OG IKKE GI DEG!!!!!

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg sletter loggen din, og vi blir ferdig med dette.

 

Dersom du sletter den samtykker jo du til at du har løyet?

 

NexteR, en 100 % norsk venn av meg kjøpte omtrent samme pc som meg( han kjøpte en nesten lik, 3 måneder etter), og lillebroren hans dreiv med en saks inne i cdbrenneren. Han fikk likevel en NYERE OG BEDRE modell en det han hadde. Garanti er garanti.

 

Bare reagerte litt på at du kaller Nexter venn...Snill "venn" som kaller deg skattesnylter? Mulig det var humoristisk ment? ikke vet jeg..

 

Jeg håper også du forstår at jeg ikke stjeler fra staten, men at når jeg betaler 16 000 kr fra lommeboka til fatern SOM HAN HAR JOBBA FOR, for en pc, så har jeg vel noe garanti???

 

Garanti går på ting som blir ødlagt av seg selv, som slutter å fungere uten grunn.

Du sier jo selv på hjemmesiden din at du/dere ødela dette. Da går det ikke på garanti. Om man kjøper en ny bil og kræsjer inn i et fjell får man jo ikke ny på garantien. Hvis det du sier om Nexter stemmer, så er jo ikke han noe bedre...

Lenke til kommentar

tarantellen (eller hva du kalte deg)...Du burde gi JoachimR en unnskyldning.

 

http://serqevx.com/joachimlogg/[email protected]

Her er loggen jeg har fått av Joachim... Jeg tror mer på han nå enn tarantellaen..

 

ang saken i førstetopicen din.... Syns slik oppførsel er helt forferdelig. hadde jeg vært vitne til noe slikt hadde jeg slått ned han fyren (slik som vennen din), muligens snakket til han først.

Endret av Serqevx
Lenke til kommentar

Hei. Jeg har snakket med en del av dere på msn. Joachim, jeg beklager for å ha feilsitert deg, selv om jeg ikke har gjort det. Jeg har bestemt meg. Jeg har ikke mer å gjøre på dette forum, og forlater dette forumet. Dette blir min siste innlegg. Jeg håper dere rasister jobber for å bli litt mer kjent med utlendinger, før dere dømmer oss.

Jeg har ikke lyst på måter å forlate dette forumet, for det er et flott forum. Men når jeg må ut med en beklage for en ting jeg ikke har gjort, er det ikke noe morsomt å være her mer. Jeg har vært i dette forumet en stund og trivdes her. Men etter uttalelser og PM, og meldinger på msn, har deet ikke noe mening å være her. Jeg vet noen eller mange av dere blir glad for denne meldingen.

 

 

Jeg takker for meg, og takker alle for sin støtte til meg. Og jeg takker de som har fikset et så flott forum.

 

Vennlig hilsen Salah.

Lenke til kommentar
eg har ikke lest alt men....

Å høre at slikt skjer i vårt samfunn gjør meg nesten så trist at eg har lyst til å bli grine! :grine: Eg synes nesten vi heller burde kaste ut av landet de folkene som ikke aksepterer deg! Når en annen normann gjør sikt som dette så SKAMMMER eg meg over å være norsk! :grumpy:

En ting til:Ja det er feig å sparke noen some er nede. Men eg forstår godt at du gjorde det.

 

STÅ PÅ OG IKKE GI DEG!!!!!

Whiner......du kan da få være med til langtvekkistan du å da vettu...ble du gladere nå? :gretten: så slutt å syt!

Lenke til kommentar

sjønner ikke hvorfor at folk gjer slike ting som å kaste en bøte vann på noen på grunn av hudfarge,slike folk burde dø.

 

tarantell er en meget god forumbrukler og burde ikke slutte fordi at noen folk trur at han er "dårliger" enn dei.

 

håper at i framtiden vill folk forstå at folk er like og slutter og fordøme

 

istedet for og sparke han(som jeg forstår hvorfor du gjorde) skulle du kastet han inn i dusjen og slått på kalt vann

Lenke til kommentar
Jeg sletter loggen din, og vi blir ferdig med dette.

 

Dersom du sletter den samtykker jo du til at du har løyet?

 

NexteR, en 100 % norsk venn av meg kjøpte omtrent samme pc som meg( han kjøpte en nesten lik, 3 måneder etter), og lillebroren hans dreiv med en saks inne i cdbrenneren. Han fikk likevel en NYERE OG BEDRE modell en det han hadde. Garanti er garanti.

 

Bare reagerte litt på at du kaller Nexter venn...Snill "venn" som kaller deg skattesnylter? Mulig det var humoristisk ment? ikke vet jeg..

 

Jeg håper også du forstår at jeg ikke stjeler fra staten, men at når jeg betaler 16 000 kr fra lommeboka til fatern SOM HAN HAR JOBBA FOR, for en pc, så har jeg vel noe garanti???

 

Garanti går på ting som blir ødlagt av seg selv, som slutter å fungere uten grunn.

Du sier jo selv på hjemmesiden din at du/dere ødela dette. Da går det ikke på garanti. Om man kjøper en ny bil og kræsjer inn i et fjell får man jo ikke ny på garantien. Hvis det du sier om Nexter stemmer, så er jo ikke han noe bedre...

det er ikke meg han snakker om ....merk det kommaet etter nicket mitt du..............han er ikke min venn ...og han snakker om hans venn (ikke meg)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...