Gå til innhold

"han derre muslimen der ass"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei

jeg pratet med "Saleh", og fikk vite at han var utestengt fra forumet i 2 uker. Bare lurer på hvorfor? Dette er en veldig viktig sak, og det løses vel ikke vet at han blir utestengt sånn at alle kan glemme tråden?

nei fy f****. Lurte på om DesertGlow kunne gi meg en ordentlig god forklaring.

her er loggern:

Salah, Jeg takker for meg og forlater forum.hw.no [Tester den nye subwooferen] says:

jeg er utestengt i to uker

Salah, Jeg takker for meg og forlater forum.hw.no [Tester den nye subwooferen] says:

tarantell,

 

DesertGlow har sendt deg en e-post fra http://forum.hardware.no/index.php.

 

 

Ikke lag slike tråder som du har i denne tråden:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1375658

 

Du er utestengt i to uker

 

---------------------------------------------------

Vennligst merk at Forum ikke er ansvarlig

for denne e-posten.

-------------------------------------------------

Salah, Jeg takker for meg og forlater forum.hw.no [Tester den nye subwooferen] says:

Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene

 

Feilmeldingen som oppsto var:

 

Din konto er midlertidig stengt siden 30/11/2003 : 19:36.

 

 

Fragletr0llet@home says:

haha

Salah, Jeg takker for meg og forlater forum.hw.no [Tester den nye subwooferen] says:

fordi jeg lagde en tråd

Lenke til kommentar
hei

jeg pratet med "Saleh", og fikk vite at han var utestengt fra forumet i 2 uker. Bare lurer på hvorfor? Dette er en veldig viktig sak, og det løses vel ikke vet at han blir utestengt sånn at alle kan glemme tråden?

nei fy f****. Lurte på om DesertGlow kunne gi meg en ordentlig god forklaring.

her er loggern:

Salah, Jeg takker for meg og forlater forum.hw.no [Tester den nye subwooferen] says:

jeg er utestengt  i to uker

Salah, Jeg takker for meg og forlater forum.hw.no [Tester den nye subwooferen] says:

tarantell,

 

DesertGlow har sendt deg en e-post fra http://forum.hardware.no/index.php.

 

 

Ikke lag slike tråder som du har i denne tråden:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1375658

 

Du er utestengt i to uker

 

---------------------------------------------------

Vennligst merk at Forum ikke er ansvarlig

for denne e-posten.

-------------------------------------------------

Salah, Jeg takker for meg og forlater forum.hw.no [Tester den nye subwooferen] says:

Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene

 

Feilmeldingen som oppsto var:

 

Din konto er midlertidig stengt siden 30/11/2003 : 19:36.

 

 

  Fragletr0llet@home  says:

haha

Salah, Jeg takker for meg og forlater forum.hw.no [Tester den nye subwooferen] says:

fordi jeg lagde en tråd

Tarantell oppretter en tråd utelukkende for å henge ut brukere. Dette har skjedd tidligere i dag, og den ble også stengt. Det er IKKE akseptabelt å lage slike tråder. Forøvrig har Tarantell den siste tiden også hatt en del andre poster i det siste som ikke har stilt ham i noe særlig godt lys, samt at han har blitt utestengt flere ganger før.

 

Videre kan du stille spørsmål om utestengelser i PM...

Lenke til kommentar

OK, når skal dette sirkuset ende?

 

Tarantell: Vennligst ikke lyv, ikke bruk sterke ord, ikke uttal deg usaklig og send en mail MED beviser til [email protected]

 

JoachimR: Du er ikke her men jeg vet du leser dette. Slutt å spre dritt og rasisme. Jeg driter i hvem som tok kontakt først, slike uttalelser som du kommer med klarer ALLE seg uten uansett. Derimot syntes jeg du skal kikke litt rundt og se hva du faktisk driver med. Det tok meg 5 minutter å finne din fulle identitet, dette er ingen trussel fra min side, men jeg ville trådd mer forsiktig, du har tross alt allerede opplevd trussler, sannsyneligvis pga. dette. (Og nei, jeg kommer ikke til å fortelle noen ditt fulle navn og bosted). Dette er kun ment som en tankevekker, slik du holder på er det faktisk farlig, og det KAN slå tilbake på deg. Igjen, dette er IKKE en trussel fra min side.

 

Moderator: Vennligst steng tråden snarest, den tjener kun mot sin hensikt.

 

Sånn! Kontakt forumstyret og ordne opp dere imellom.

 

EDIT: En ting til -> SLUTT å kontakte MEG på messenger, jeg er DRITLEI av dette fjaset.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...