Gå til innhold

VIDEO: Den nye Fallout 4-traileren viser mer av hva du kan vente av spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke bare ansiktsanimasjonene som er dårlige, ansiktsteksturene er helt forferdelige. Resten av spillet ser veldig bra ut, men usj ... Witcher 3 viser at det er mulig å få til bedre i et stort spill, med fantastiske animasjoner, ansiktsmodellering og skuespill, så Bethestda har ingen unnskyldning lengre. Spillet blir helt sikkert bra, men de må i alle fall skjerpe seg til Elder Scrolls 6.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke bare ansiktsanimasjonene som er dårlige, ansiktsteksturene er helt forferdelige. Resten av spillet ser veldig bra ut, men usj ... Witcher 3 viser at det er mulig å få til bedre i et stort spill, med fantastiske animasjoner, ansiktsmodellering og skuespill, så Bethestda har ingen unnskyldning lengre. Spillet blir helt sikkert bra, men de må i alle fall skjerpe seg til Elder Scrolls 6.

 

Sant nok, men jeg tar ikke Youtube som bevis. Vil spille spillet selv å se om det virkelig er slik. Får høre fra andre brukere også etterhvert. Animasjoner er noe Bethesda burde bli bedre på ihvertfall, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar

Er animatøren til Bethesta fredet eller noe? C'mon, det er mulig å lage animasjoner i 2015 hvor ikke alle beveger seg som en gjeng evneveike roboter.

 

er bethesda! aldri vært flink på animasjoner virker som de ikke gidder å lære seg noe nytt.. har selv irritert meg over det selv faktisk!

Lenke til kommentar

 

Er animatøren til Bethesta fredet eller noe? C'mon, det er mulig å lage animasjoner i 2015 hvor ikke alle beveger seg som en gjeng evneveike roboter.

 

er bethesda! aldri vært flink på animasjoner virker som de ikke gidder å lære seg noe nytt.. har selv irritert meg over det selv faktisk!

Skjønner hvis spillerkarakteren har litt dårlige animasjoner. Frem til nå har vi nærmest alltid spilt i førsteperson så du ser ikke karakteren uansett. Ingen unnskyldning for dårlige animasjoner på NPC da.

Lenke til kommentar

Mye klaging på animasjoner her. Håper det bare resulterer i at spillet kan kjøres også på rigger som ikke er speller nye og koster 10k+.

 

Mitt største problem er dog tiden dette spillet kommer til å ta. Derfor tør jeg ikke kjøpe det enda...

Gode animasjoner har ikke nødvendigvis så mye og gjøre med maskinkraft. Handler i stor grad om å ha en god animatør. Jeg tror ikke de dårlige animasjonene i Fallout 4 gir deg mange ekstra bilder i sekundet (ingen mest sannsynlig) iforhold til animasjonskvaliteten til f.eks. witcher 3.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

 

Er animatøren til Bethesta fredet eller noe? C'mon, det er mulig å lage animasjoner i 2015 hvor ikke alle beveger seg som en gjeng evneveike roboter.

er bethesda! aldri vært flink på animasjoner virker som de ikke gidder å lære seg noe nytt.. har selv irritert meg over det selv faktisk!

 

Har lest at han som står bak animasjon hos Bethesda strøk opp til flere ganger på eksamen, og at den eneste grunnen til at vedkommende enda er tilstede hos studioet, er pågrunn av vennskapet til Todd Howard. Ta med en klype salt, kan være total løgn.  

Søk opp "bethesda animator failed course" på Google, så får en opp flere tråder som nevner dette. 

Lenke til kommentar

 

Jeg er klar over det. Mente vel egentlig at om de benytter en "gammel" grafikkmotor så er det håp for gamle rigger. Det forklarer jo gjerne også hvorfor det er begrensninger i ansiktsanimasjoner. 

Før var jeg skikkelig grafikkhore, men med åra har jeg blitt mere fornøyd med "godt nok" så lenge flyten er god og spillets innhold appellerer. Det gjør Fallout...

Lenke til kommentar

endelig! gledet meg til FO4 i en evigh.. .. men dette er jo ikke fallout.. eller har sledgehammer games kjøpt rettighetene?

 

vet ikke hva som er værst av voice actingen eller det nye talking hjulet eller hva søren man skal kalle det..

 

grafikken er grei for min del bare liker ikke måten de går inn for å bruke den til å lage stygge personer..

ser ut som det er tatt inspirasjon av saints row og alt som var feil i hitman absolution har integrert til fo4

 

alle disse små tingene jeg ikke liker som våpen creation ødelegger for min del unique våpens.. selv om dem sikkert er med ennå.. eller?

+ våpnene så ut som tatt ut fra cod og modsene aswell.. likte mods på nv men dette er så langt vekk fra fallout som det går.. og what up med jetpack og vertibird hype osv.. og håper ikke hunden eller noen annen companion blir udødelig..

 

jeg kunne funnet meg i det meste.. til og med det helt forferdelige voice actingen/systemet

 

men så hørte jeg rykter om at de har fjernet skills???

er dette sant??? er det kun perks lvl 1-4 i hvert skill istedenfor lvls? for det blir jo den siste dråpen.. da kan jeg ikke engang kjøpe det pga frustrasjon..

 

men tror DERE sikkert kommer til å elske det ihvertfall! er nok bare meg.. jeg glad på deres vegne kos dere! ;(

Lenke til kommentar

 

 

Er animatøren til Bethesta fredet eller noe? C'mon, det er mulig å lage animasjoner i 2015 hvor ikke alle beveger seg som en gjeng evneveike roboter.

er bethesda! aldri vært flink på animasjoner virker som de ikke gidder å lære seg noe nytt.. har selv irritert meg over det selv faktisk!

Skjønner hvis spillerkarakteren har litt dårlige animasjoner. Frem til nå har vi nærmest alltid spilt i førsteperson så du ser ikke karakteren uansett. Ingen unnskyldning for dårlige animasjoner på NPC

 

neei ihvertfall ikke i 2015 !  ^^ de animasjoner var udatert for mange år siden men nå er vi i en ny generasjon så skjønner ikke hva de holder på med. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...