Gå til innhold

Ligacupen: Sheffield Wednesday - Arsenal, tirsdag 27.okt 20:45


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wenger knows. Skapt nada på 45 min.

 

For å være ærlig så visste nok Wenger at det var en sjans vi ble å tape denne. Jeg mener, se på lagoppstillinga.. Chambers har vært syndebukk i flere kamper og han velger å starte med han. Kamara, Iwobi og karatekiden Flamini fra start.. Campbell har nesten ikke spilt kamper.

 

Vil heller spare Ozil, Alexis og de andre til helga. Synd Walcott ble skadet, men det er jo et godt tegn Wenger ikke startet han. Bare jævlig uheldig at han ble skadet så fort han kom innpå.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

 

Wenger knows. Skapt nada på 45 min.

 

For å være ærlig så visste nok Wenger at det var en sjans vi ble å tape denne. Jeg mener, se på lagoppstillinga.. Chambers har vært syndebukk i flere kamper og han velger å starte med han. Kamara, Iwobi og karatekiden Flamini fra start.. Campbell har nesten ikke spilt kamper.

 

Vil heller spare Ozil, Alexis og de andre til en viktigere kamp. Synd Walcott ble skadet, men det er jo et godt tegn Wenger ikke startet han. Bare jævlig uheldig at han ble skadet så fort han kom innpå.

 

 

Så start U-21 gutta isteden da. Å hvile laget sånn halvveis når du vet at dette er kampene hver eneste sesong hvor skadene kommer.

Lenke til kommentar

 

 

Wenger knows. Skapt nada på 45 min.

 

For å være ærlig så visste nok Wenger at det var en sjans vi ble å tape denne. Jeg mener, se på lagoppstillinga.. Chambers har vært syndebukk i flere kamper og han velger å starte med han. Kamara, Iwobi og karatekiden Flamini fra start.. Campbell har nesten ikke spilt kamper.

 

Vil heller spare Ozil, Alexis og de andre til en viktigere kamp. Synd Walcott ble skadet, men det er jo et godt tegn Wenger ikke startet han. Bare jævlig uheldig at han ble skadet så fort han kom innpå.

 

 

Så start U-21 gutta isteden da. Å hvile laget sånn halvveis når du vet at dette er kampene hver eneste sesong hvor skadene kommer.

 

 

 

Ville vært litt urettferdig for fansen som reiser langveis for å se favorittspillerne sine spille, så dukker det opp 11 spillere som man aldri har sett spille.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Jeg klarer virkelig ikke å være skikkelig misfornøyd med tap her i kveld. Vinner vi er vi et steg nærmere Carling Cup-trofé, taper vi er vi et skritt nærmere PL-trofé. (I hvertfall slik denne cupen gir stor skaderisiko)

 

Problemet mitt er at det er sånn halvhjertet innsats. Skal du drite i turneringen, start unggutter over hele linja. Ligacupen er og har alltid vært en tulleturnering for oss. Ingen vits i å bruke krefter på den. Spesielt ikke når vi har en ok sjanse i ligaen.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg klarer virkelig ikke å være skikkelig misfornøyd med tap her i kveld. Vinner vi er vi et steg nærmere Carling Cup-trofé, taper vi er vi et skritt nærmere PL-trofé. (I hvertfall slik denne cupen gir stor skaderisiko)

Problemet mitt er at det er sånn halvhjertet innsats. Skal du drite i turneringen, start unggutter over hele linja. Ligacupen er og har alltid vært en tulleturnering for oss. Ingen vits i å bruke krefter på den. Spesielt ikke når vi har en ok sjanse i ligaen.

Nettopp. Skulle gjerne sett en ellever helt fri for førstelagsspillere.
Lenke til kommentar

Ikke lov?

Alle lag i England er pliktig til å stille med sterkest mulig lag i alle turneringer i regi FA. Derfor kan ikke klubbene stille med et dårlig mannskap for å hvile de gode eller for å tape en turnering med vilje. 

 

 

 

Edit: Her er selve regelen:

"6.5 Each Club shall play its full available strength in and during all Cup Competition matches, unless some satisfactory reason is given. The Board will from time to time issue a policy as to what constitutes ‘full available strength’. In the event of the explanation not being deemed satisfactory the Management Committee shall have power to impose such penalties as they shall think fit. The provisions governing disciplinary matters in relation to the Competition are contained in Rule 23."

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

 

Ikke lov?

Alle lag i England er pliktig til å stille med sterkest mulig lag i alle turneringer i regi FA. Derfor kan ikke klubbene stille med et dårlig mannskap for å hvile de gode eller for å tape en turnering med vilje.
Så hvorfor spiller ikke Sanchez, Özil, Koscielny etc da? Hvor går grensen for sterkest mulig lag?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...