Gå til innhold

Ligacupen: Sheffield Wednesday - Arsenal, tirsdag 27.okt 20:45


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva lærte vi av dagens kamp?

 

  • Debuchy holder ikke nivået. Vi må prøve å skaffe oss Jenkinson etter sesongen.
  • Chambers må på utlån. Ikke god nok pdd.
  • Gibbs viser hvorfor han er nummer 2. Hadde vært en fin kamp for han å bevise at han ikke er noe dårligere enn Monreal, men svak kamp fra han.
  • Flamini er det han er, intet mer intet mindre.
  • Campbell er ikke god nok. Selg i januar please.
  • Iwobi, vår beste junior minus Jeff(og et par av de utlånte) kommer ikke til å bli bedre enn Championships-nivå. Greit nok det, men mye dårlig i juniorstallen. 
  • Giroud. Mer anonym spiller skal du lete etter i en kamp der Arsenal spiller dårlig
  • Hva faen er det som feiler disse engelske Arsenal-spillerne? Jack, Welbz, Ox, Gibbs og Theo tåler faen ingenting. 
Lenke til kommentar
  • Iwobi, vår beste junior minus Jeff(og et par av de utlånte) kommer ikke til å bli bedre enn Championships-nivå. Greit nok det, men mye dårlig i juniorstallen. 

 

Enig i det meste, men det der syns jeg er litt strengt. I tillegg er jeg ikke overrasket ovet at Giroud er anonym. Han er ingen playmaker, og han er ingen bakromsspiller. Trenger Özil, Alexis og co for å fungere.

Lenke til kommentar

Unødvendig å bruke førstelagsspillere i en slik kamp. 

Dårlige beslutninger:

1. Bytte på Walcott mtp spissituasjon vår.

2. Campbell skulle vært solgt etter VM. Vi fikk vel tilbud på 40 mill eller nå sånt?
3. Debuchy og Ox må selges
4. Chambers må på lån

5. Begynne å se etter erstattere for Gibbs




 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Bør være grei skuring dette. 0-3.

 

0-3 her også.

 

:fun:

 

 

Ikke lov?

Alle lag i England er pliktig til å stille med sterkest mulig lag i alle turneringer i regi FA. Derfor kan ikke klubbene stille med et dårlig mannskap for å hvile de gode eller for å tape en turnering med vilje. 

 

 

That’s news to me. Har aldri hørt at det er sånne regler.

 

 

Hukommelsen min er som regel 100% dass på slike ting, men er nesten bombesikker på at Wolves fikk bot etter at McCarthy stilte med et rent B-lag mot United i 2009. Han gjorde det for å spare spillere fordi han anså kampen som tapt uansett. Kan se hvorfor det er ulovlig mtp at det i praksis overhodet ikke er en sunn retning for en liga å ta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

.

 

.

 

:fun:

 

 

.

.

.

 

 

Hukommelsen min er som regel 100% dass på slike ting, men er nesten bombesikker på at Wolves fikk bot etter at McCarthy stilte med et rent B-lag mot United i 2009. Han gjorde det for å spare spillere fordi han anså kampen som tapt uansett. Kan se hvorfor det er ulovlig mtp at det i praksis overhodet ikke er en sunn retning for en liga å ta. 

 

Noen ganger lurer jeg veldig på hvem som har overhodet spilt fotball på dette forumet. 

 

Forklar meg hva du legger i denne setningen??? Holdningen til McCarthy er daff, det skal jeg være enig i.. 

 

Uansett, cupen (har blitt) i senere årene en veldig god måte for å la B spillere og talenter til å få match fitness. Dette er jo fotballspillere som sitter veldig mye på benken og talenter som får prøvd seg på et nivå de ikke spiller på til vanlig. 

 

Helt klart nødvendig mener jeg. Hvis det var opp til meg ville jeg ha startet som Wenger med en 11er bestående av god blanding.

 

Uten helt å involvere spillere fra første laget der vi er ganske tynn i fra før, f.eks spissplass og høyrekant. 

 

 

Lenke til kommentar

Noen ganger lurer jeg veldig på hvem som har overhodet spilt fotball på dette forumet. 

Forklar meg hva du legger i denne setningen??? Holdningen til McCarthy er daff, det skal jeg være enig i.. 

 

Uansett, cupen (har blitt) i senere årene en veldig god måte for å la B spillere og talenter til å få match fitness. Dette er jo fotballspillere som sitter veldig mye på benken og talenter som får prøvd seg på et nivå de ikke spiller på til vanlig. 

 

Helt klart nødvendig mener jeg. Hvis det var opp til meg ville jeg ha startet som Wenger med en 11er bestående av god blanding.

 

Uten helt å involvere spillere fra første laget der vi er ganske tynn i fra før, f.eks spissplass og høyrekant. 

 

 

Jeg skrev ligaen. Som i ligaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...