Gå til innhold

– Touch ID-knappen på iPhone 6S blir glovarm


Anbefalte innlegg

 

 

men for pokker da, hvorfor høre man da bare om Iphone sine sære feil  ?

påstår du at media farer med løgn ?

 

Jeg snakker ikke om media. Jeg snakker om deg.

 

Påstår du at Samsungs stylus-of-death ikke er en sær feil?

 

siden det ikke er omtalt noe steder så kan jeg heller ikke hvite hva de innebærer

å beskylde meg for et aller annet på grunn av det blir idiotisk

 

Hvor fryktelig vanskelig er det å skjønne at jeg snakker om deg? Jeg snakker ikke om hva media skriver om. Jeg snakker om påstanden din om "sære feil".

 

At du ikke har fått med deg at media har skrevet om Samsung-flausen sier også veldig mye om deg og hvor lite kunnskap du har om dette, men det er ikke relevant for poenget mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg reagerer på er at dere forlanger at jeg skal full oversikt over merkelige feil på alle telefoner uten at jeg blir informert om det 

selv tek.no gjør ikke det , de er som alle andre kun interessert i Apple sine feil

 

likevel forlanger dere at jeg skal ha fulle oversikt

 

Nei, det er ingen som i utgangspunktet forlanger det. Imidlertid har du kommet med ganske bastante påstander om at kun Apple har "sære feil". Når du er så bastant så forventes det faktisk at du har en viss oversikt.

 

Og så viser det seg at du har absolutt null oversikt, eller at du bevisst eller ubevisst utelater det som ikke støtter påstandene dine.

 

Forøvrig har tek.no skrevet om Samsungs stylus-of-death. Selv ikke det har du fått med deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

men for pokker da, hvorfor høre man da bare om Iphone sine sære feil  ?

påstår du at media farer med løgn ?

 

Jeg snakker ikke om media. Jeg snakker om deg.

 

Påstår du at Samsungs stylus-of-death ikke er en sær feil?

 

siden det ikke er omtalt noe steder så kan jeg heller ikke hvite hva de innebærer

å beskylde meg for et aller annet på grunn av det blir idiotisk

 

Hvor fryktelig vanskelig er det å skjønne at jeg snakker om deg? Jeg snakker ikke om hva media skriver om. Jeg snakker om påstanden din om "sære feil".

 

At du ikke har fått med deg at media har skrevet om Samsung-flausen sier også veldig mye om deg og hvor lite kunnskap du har om dette, men det er ikke relevant for poenget mitt.

 

hvorfor skal du drive krig mot meg bare fordi jeg ikke er på de riktige stendene når informasjon legges ut .

det blir som fordømme personer fordi man ikke har de riktig vennene

 

nei jeg vet ikke hvilken samsung flause du referer til , er jeg da en idiot ?

jeg vet at samsung drev på med en del tull med tv skjermer  for en del år siden

 

så la være å lekke "idiot" . det egner seg ikke

Lenke til kommentar

Idiot, det er dine ord, men jeg skal ikke nekte deg det. det er som hekomo skriver, enhver person som i en diskusjon kommer med bastante påstander burde jo inneha en viss kunnskap for å gjøre det. viss ikke så blir det jo meningsløst.

jeg sier at det er idiotisk å drive mase om mine oppførsel i denne tråden når det er helt andre  ting som gjelder her 

 

der beskylder jo meg for å være helt fraværende selv om media ikke er interessert i feilen til andre merker en Apple og Iphone

 

når jeg spør om hvilke samsung flause du referer så skal dere ikke gå helt banans bare fordi jeg ikke har fått det med meg .

leser du absolutt alt som skrives her på forumet

for min del er de så mye både her og andre steder at man må sortere ut det som er interessant og da er det ting man ikke får med seg

Lenke til kommentar

Forlanger null av deg, null!

, man begynner egentlig å lure på hvor nedsnødd du egentlig er.

Er det mulig å være så negativ til en annen person?

Klarer du ikke bare å svare han på en normal måte, han er like mye en person som du er?

Hva om alle svarte deg sånn, hadde du sikkert blitt glad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Forlanger null av deg, null!

, man begynner egentlig å lure på hvor nedsnødd du egentlig er.

Er det mulig å være så negativ til en annen person?

Klarer du ikke bare å svare han på en normal måte, han er like mye en person som du er?

Hva om alle svarte deg sånn, hadde du sikkert blitt glad.

Hadde egentlig forventet det om jeg gikk inn på photshopforumet, som jeg vet lite/ingenting om å slengt rundt meg påstander om det ene eller det andre. Men ja, det er kanskje å gå for langt, men jeg begynner virkelig å tro at han for det meste trollet for moro skyld.
Lenke til kommentar

jeg vil i det miste skille de forskjellige feilene fra hverandre.

 

Så hvorfor er det bare de rarere software feile på Iphone man hører om ( som rar nummer handtaring )

hvorfor er det bare de mekaniske feilen til Iphone som blir satt i fokus ( som trøbbel med en kanpp)

 

og så  er det enkelte felles feil man hører ( som feil med batteriene )

når det gjelder ladere så har nokia og igjen Iphone vært i fokus, men man kan bare huske none episoder der Iphone eksploatere eller at laderen gikk i stykker under bruk

i alle tilfeller så virker det som flere problemer med iphone en noen annen telefon

 

Det er spesielt ille de flest regner iphone som en premiesum telefon der slik ikke skal forekomme

 

for såmelige det med noe annet :

lada var et bilmerke som hadde et dårlig ryktet

Merceders og BMW var premium merker og de japanske bilmerkene hadde en unik driftsikkerhet

Da får man en viss oppfatning om hva som er bra

da vil man også forvente det samme av en Iphone men det rykte er nå på vie til forsvinne

 

jeg lurer bare på hvorfor ?

 

 

editt:

hvorfor skal man defineres som et netttroll kun fordi man ikke er ening med visse personer

da må der gå inn i dere selv og tenk lit på deres måte å være på

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Fordi iPhone berører hundrevis av millioner eiere. En på f.eks iphone 6 ville vært gjeldende for titalls millioner mennesker etter kort tid på markedet, mens en nylansering av z5 compact bare berører noen hundre tusener. Mer populære telefoner som Samsung note 5 blir også omtalt, så stylus problemet var på YouTube, norske og utenlandske mobilsider, aviser etc. Du fikk det bare ikke med deg. Ingen bryr seg om å skrive en artikkel om en mobil som såvidt trekker lesere, slik er det bare. Og du virker bare useriøs når du i diskusjoner kommer med påstander du egentlig ikke har basert på noe som helst. og når du blir korrigert så opptrer fu arrogant og går rett i forsvarsmodus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi iPhone berører hundrevis av millioner eiere. En på f.eks iphone 6 ville vært gjeldende for titalls millioner mennesker etter kort tid på markedet, mens en nylansering av z5 compact bare berører noen hundre tusener. Mer populære telefoner som Samsung note 5 blir også omtalt, så stylus problemet var på YouTube, norske og utenlandske mobilsider, aviser etc. Du fikk det bare ikke med deg. Ingen bryr seg om å skrive en artikkel om en mobil som såvidt trekker lesere, slik er det bare. Og du virker bare useriøs når du i diskusjoner kommer med påstander du egentlig ikke har basert på noe som helst. og når du blir korrigert så opptrer fu arrogant og går rett i forsvarsmodus.

du er ikke bedre selv når du går helt banans bare fordi det er en ting jeg ikke har hørt om

 

forøvrig så høres det lit uendelig Iphone har så mange ganger flere brukere  en resten av konkurrentene til sammen .

da har jeg et argument for å synes at det er merkelig at iphone er så i til de grader mere fokus an alt annet

Lenke til kommentar

 

 

Klarte ikke å tyde det andre avsnittet ditt. Kan du utdype hva du mener?

at det virker noe underlig at Apple sin Iphone selges så til de grader mere en alle andre telefoner , som du påstod

da må en telefon ha langt over halvparten av markedet

Igjen overrasker du meg med din mangel på kunnskap på et område du er utrolig glad i å diskutere.

Tenk over dette. De gangene du har kommet over/ eller hørt om feil som angår software, f.eks den landkode greia du snakket om, da er det 4 år med iPhones som har fått samme oppdateringen og dermed kan være påvirket. Over 400 millioner solgte telefoner, og viss 80% sv de har oppgradert så er det 320 millioner telefoner som kanskje lider av samme sw bug. Klart media vil skrive om det, i stedet for HTC xxxx om har solgt 8 millioner.

Samme er det når iPhone 6S selger 13 millioner på første helgen, er det noe media kan skrive om med ordet iPhone i så gjør de det.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Hvordan du en snur på det så hvordan kan  du forklarer at et selskap som ikke er spesielt stort i denne sammenhengen står for ,var det 3/4 av alle telefonene som selges  og likevel ikke har så stor dominans når det gjelder telefoner .

Det skal liksom være fordelt ganske jevn over det hele 

 

Da er det noe som skurrer her

 

Nå har jeg en mistanke om at dere ikke forstår hva jeg skriver , helt til jeg bare skryter av Apple.

da forstår dere helt plutselig hva jeg skriver

Lenke til kommentar

Nei, forstår fremdeles ikke helt hva du mener, men det har ikke nå med om det er kritikk eller ikke. Hva er du snakker om over, 3/4 av alle telefonene som selges, men allikevel ikke har så stor dominans? Det sier seg vel selv at om en aktør hadde solgt 3/4 av alle telefonene så hadde de dominert. Skal liksom være jevnt fordelt? Sier hvem, dette styret jo markedet. Android står for 75% av markedet ca, Apple står for 18-19% om jeg husker nogenlunde rett, og resten av gjengen står for resten.

Lenke til kommentar

hvorfor skal du drive krig mot meg bare fordi jeg ikke er på de riktige stendene når informasjon legges ut .

 

det blir som fordømme personer fordi man ikke har de riktig vennene

 

nei jeg vet ikke hvilken samsung flause du referer til , er jeg da en idiot ?

jeg vet at samsung drev på med en del tull med tv skjermer  for en del år siden

 

så la være å lekke "idiot" . det egner seg ikke

 

Poenget er at du er veldig bastant når du rakker ned på Apple. Du påstår f.eks. her at "bare Apple har sære feil", noe flere påpeker er feil, og Samsungs stylus-of-death er et eksempel på det.

 

Når du er såpass bastant som du er så burde man kunne forvente at du har en viss oversikt. Men alt tyder jo på at du har null oversikt. Du klarte til og med å påstå at tek.no ikke hadde skrevet om stylus-of-death, noe jeg viste deg at de faktisk hadde.

 

Når skal du begynne å vise et minimum av ydmykhet, og kutte ut disse stadige angrepene dine mot Apple? Angrep som er basert på ren fantasi.

 

 

jeg sier at det er idiotisk å drive mase om mine oppførsel i denne tråden når det er helt andre  ting som gjelder her
 
Du kan ikke forvente å slippe unna med hva som helst når du er såpass aktiv med såpass bastante påstander som du faktisk er.
 

 

når jeg spør om hvilke samsung flause du referer så skal dere ikke gå helt banans bare fordi jeg ikke har fått det med meg . leser du absolutt alt som skrives her på forumet
 
Den eneste som går bananas her er deg. Andre her motbeviser alt du kommer med på en rasjonell og rolig måte.

 

Og som sagt, når du er så aktiv og bastant som du er og påberoper deg så mye kunnskap og innsikt, så bør man kunne forvente at du har en viss oversikt. Noe du ikke har. Du har null oversikt.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg vil i det miste skille de forskjellige feilene fra hverandre.

 

Så hvorfor er det bare de rarere software feile på Iphone man hører om ( som rar nummer handtaring )

hvorfor er det bare de mekaniske feilen til Iphone som blir satt i fokus ( som trøbbel med en kanpp)

 

Du vil i det minste? Hva så? Bortforklaringene dine endrer ikke oppførselen din.

 

Og like etter at man har demonstrert din mangel på innsikt så slår du nok en gang bastant fast både det ene og det andre. Lærer du aldri?

 

i alle tilfeller så virker det som flere problemer med iphone en noen annen telefon

 
Dette slår du altså fast uten videre.
 

da vil man også forvente det samme av en Iphone men det rykte er nå på vie til forsvinne

 
Er det? I følge hvem? Deg?
 

hvorfor skal man defineres som et netttroll kun fordi man ikke er ening med visse personer. da må der gå inn i dere selv og tenk lit på deres måte å være på

 

Hva med din egen måte å være på?
 
Man defineres ikke som et nettroll etter hvem man er enig med, men etter oppførselen sin.
 

Nå har jeg en mistanke om at dere ikke forstår hva jeg skriver , helt til jeg bare skryter av Apple. da forstår dere helt plutselig hva jeg skriver

 

Nei, folk har forstått mye av det du skriver, og det til tross for at du er elendig til å argumentere for meningene dine. Problemet er altså at påstandene dine er hodeløse, og argumentasjonen din stinker.

 

I tillegg kommer personangrepene dine. Så snart noen svarer deg med mer enn et par enkeltsetninger begynner du å leke offer og anklage den andre for å "gå helt bananas".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...