Gå til innhold

– Touch ID-knappen på iPhone 6S blir glovarm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

der kaller det for personangrep , jeg kaller det for forsvar fra å bli trådd helt nede i jorda 

 

i tillegg så beskylder dere meg for mangel på kunnskap i mangel på motargumenter

 

i tillegg roter dere med innleggene mine og bruker ett  hvert innvelg som om det skulle være direkte angrep mot dere

da blir det enda mere personangrep , fra dere mot meg .

 

de ter vel ikke slikk dere ønsker det ?

 

Argumenter om at media bare er interessert i Apple sine spesielle feil kan umulig være et angrep på Apple

når dere i tillegg blir sure fordi jeg ikke har hørt spesielle feil fra andre produsenter så tar det kaka

 

hvorfor skal det være så vanskelig å godta hvorfor mange ikke liker Apple

 

 

angående hvor stort marked Apple har

hvis det stemmer at android  har 75 ( 3/4)  hvorfor driver media og en del andre da roper som Apple har tatt over hel merkede.

de er forsatt mest interessert alle feilen som oppstår med Iphone

for meng så virker det nettop som det er der de fleste feilen kommer fra , til tross  fornektelse fra dere

 

det gir ihvertfall etter mit syn feil signaler utad når Apple legger opp til at den er et premium  produkt

i beste fall er det et primium produkt med for mange skavanker og særegenheter

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

der kaller det for personangrep , jeg kaller det for forsvar fra å bli trådd helt nede i jorda 

 

i tillegg så beskylder dere meg for mangel på kunnskap i mangel på motargumenter

 

i tillegg roter dere med innleggene mine og bruker ett  hvert innvelg som om det skulle være direkte angrep mot dere

da blir det enda mere personangrep , fra dere mot meg .

 

de ter vel ikke slikk dere ønsker det ?

 

Argumenter om at media bare er interessert i Apple sine spesielle feil kan umulig være et angrep på Apple

når dere i tillegg blir sure fordi jeg ikke har hørt spesielle feil fra andre produsenter så tar det kaka

 

hvorfor skal det være så vanskelig å godta hvorfor mange ikke liker Apple

 

 

angående hvor stort marked Apple har

hvis det stemmer at android  har 75 ( 3/4)  hvorfor driver media og en del andre da roper som Apple har tatt over hel merkede.

de er forsatt mest interessert alle feilen som oppstår med Iphone

for meng så virker det nettop som det er der de fleste feilen kommer fra , til tross  fornektelse fra dere

 

det gir ihvertfall etter mit syn feil signaler utad når Apple legger opp til at den er et premium  produkt

i beste fall er det et primium produkt med for mange skavanker og særegenheter

 

Dette innlegget er jo et prima eksempel på hvordan du fortsetter å kaste ut påstander, basert på synsing, litt halv logisk resonnering og ting du halvveis husker å ha lest.

Nå kommer jeg med noen konkrete spørsmål jeg vil at du svarer på.

 

1. Er det ikke fornuftig at man innehar i allefall basic kunnskap før man diskuterer noe eller kommer med påstander om noe, i en skriftlig diskusjon?

2. Har du ikke den tekniske kompetansen til å gjøre noe greie søk etter informasjon?

3. Dette sier jeg ikke før å være stygg, men er det noe med deg og din helse som kanskje gjør det vanskelig å huske, konsentrerer seg eller ta til seg informasjon, som gjør det vanskelig å diskutere med andre?

 

Her kommer litt fakta om Apple, android og mobilmarkedet.

 

Smartphone OS Market Share, 2015 Q2
Period Android iOS 2015Q2 82.8% 13.9%

Dette er de siste offisielle tallene fra IDC som jeg fant etter litt kjapp googling. Akkurat nå er nok marketshare til ios litt høyere på grunn av lanseringen av iPhone 6S.

http://uk.businessinsider.com/apple-v-android-market-share-before-iphone-6s-2015-9

 

Denne artikkelen viser i millioner hvor mange telefoner Apple har solgt de siste 4 årene. iPhone har stort sett hvert den mestselgende telefonen hele tiden. Samsung er den eneste produsenten som av å til er i nærheten av å selge like mange enheter som Apple gjør av en enkelt modell.

 

Når man selger så mange telefoner av samme type, så betyr det at disse også må produseres av de samme delene. Da får Apple en stor gevinst av å kunne forhandle med Samsung og andre leverandører om å kjøpe SOC(GPU og CPU), RAM, NAND minne etc etc. Apple får altså kjøpt delene for å bygge mobilene sine billigere enn noen andre.

 

Når da Apple samtidig tar premium pris for produktene sine, så betyr det at de tjener meget gode penger. i følge kilden under så tar Apple inn 92% av fortjenesten på salg av smarttelefoner. 

 

http://www.wsj.com/articles/apples-share-of-smartphone-industrys-profits-soars-to-92-1436727458

 

Håper du har lært litt av det lille av info jeg søkte opp.

Lenke til kommentar

der kaller det for personangrep , jeg kaller det for forsvar fra å bli trådd helt nede i jorda 

 

Du kan ikke bare omdefinere ting som det passer deg. Du holder på slik hele tiden: Først tøysete påstander, så angriper du de som er uenige, og endelig inntar du offerrollen når alle overkjører argumentasjonen din.

 

Det er samme leksa hver eneste gang.

 

i tillegg så beskylder dere meg for mangel på kunnskap i mangel på motargumenter

 
Nei, du beskyldes for mangel på kunnskap fordi det hver eneste gang viser seg at du mangler nettopp dette.
 
Eksempel: Du trodde faktisk på historien fra en annen tråd om at iOS er tilgjengelig for Mac og krever Adobe-programvare for oppdatering.
 
Enda et eksempel: Du sa at tek.no ikke hadde skrevet noe om Samsungs stylus-of-death selv om de hadde gjort det.
 

i tillegg roter dere med innleggene mine og bruker ett  hvert innvelg som om det skulle være direkte angrep mot dere da blir det enda mere personangrep , fra dere mot meg .

 

Nei, det stemmer ikke. At du skriver mye dumt og dermed blir tatt i dumheter hele tiden betyr ikke at det er personangrep.
 

Argumenter om at media bare er interessert i Apple sine spesielle feil kan umulig være et angrep på Apple. når dere i tillegg blir sure fordi jeg ikke har hørt spesielle feil fra andre produsenter så tar det kaka

 

Nå er det ikke media som er problemet, men din påstand om at bare iPhone har "sære feil", noe du ikke har innrømmet er galt selv om andre har vist deg at påstanden er direkte feil.
 
Hvis noen blir sure så er det på grunn av dine særs bastante påstander som ikke er basert på annet enn virkelighetsfjern synsing fra din side, og at du gjentar dette utallige ganger.
 
Eller er det merkelig at du snakker om at andre blir sure når det er du som nettopp gir inntrykk av å være sur fordi folk motsier deg.
 

hvorfor skal det være så vanskelig å godta hvorfor mange ikke liker Apple

 
Det er vanskelig å godta ubegrunnet tullprat. Hadde du nå i det minste hatt et poeng og holdt deg til sakligheter, så hadde du ikke fått så mye pepper.
 
Jeg bruker for eksempel Android-telefoner og ikke iPhone fordi iOS er et for lukket økosystem for min del. Det er for mange restriksjoner, og det passer ikke min bruk. Dette vet jeg imidlertid blant annet fordi jeg faktisk har prøvd iPhone selv. Det er ikke noe jeg bare dikter opp ut av intet slik du gjør med all din "kritikk" av Apple.
 

hvis det stemmer at android  har 75 ( 3/4)  hvorfor driver media og en del andre da roper som Apple har tatt over hel merkede. de er forsatt mest interessert alle feilen som oppstår med Iphone. for meng så virker det nettop som det er der de fleste feilen kommer fra , til tross  fornektelse fra dere

 

Din evne til å foreta slike vurderinger er åpenbart lik null. Hva du mener noe virker som er dermed fullstendig irrelevant. Du fortsetter med tåpelige og bastante påstander. Kan du ikke heller la være å skrive noe til du har noe håndfast å vise til, og ikke bare egne ubegrunnede meninger?
 

det gir ihvertfall etter mit syn feil signaler utad når Apple legger opp til at den er et premium  produkt

 
Dette er basert på feilslutninger og tøysete påstander fra din side.
Lenke til kommentar

 

der kaller det for personangrep , jeg kaller det for forsvar fra å bli trådd helt nede i jorda 

 

i tillegg så beskylder dere meg for mangel på kunnskap i mangel på motargumenter

 

i tillegg roter dere med innleggene mine og bruker ett  hvert innvelg som om det skulle være direkte angrep mot dere

da blir det enda mere personangrep , fra dere mot meg .

 

de ter vel ikke slikk dere ønsker det ?

 

Argumenter om at media bare er interessert i Apple sine spesielle feil kan umulig være et angrep på Apple

når dere i tillegg blir sure fordi jeg ikke har hørt spesielle feil fra andre produsenter så tar det kaka

 

hvorfor skal det være så vanskelig å godta hvorfor mange ikke liker Apple

 

 

angående hvor stort marked Apple har

hvis det stemmer at android  har 75 ( 3/4)  hvorfor driver media og en del andre da roper som Apple har tatt over hel merkede.

de er forsatt mest interessert alle feilen som oppstår med Iphone

for meng så virker det nettop som det er der de fleste feilen kommer fra , til tross  fornektelse fra dere

 

det gir ihvertfall etter mit syn feil signaler utad når Apple legger opp til at den er et premium  produkt

i beste fall er det et primium produkt med for mange skavanker og særegenheter

 

Dette innlegget er jo et prima eksempel på hvordan du fortsetter å kaste ut påstander, basert på synsing, litt halv logisk resonnering og ting du halvveis husker å ha lest.

Nå kommer jeg med noen konkrete spørsmål jeg vil at du svarer på.

 

1. Er det ikke fornuftig at man innehar i allefall basic kunnskap før man diskuterer noe eller kommer med påstander om noe, i en skriftlig diskusjon?

2. Har du ikke den tekniske kompetansen til å gjøre noe greie søk etter informasjon?

3. Dette sier jeg ikke før å være stygg, men er det noe med deg og din helse som kanskje gjør det vanskelig å huske, konsentrerer seg eller ta til seg informasjon, som gjør det vanskelig å diskutere med andre?

 

Her kommer litt fakta om Apple, android og mobilmarkedet.

 

Smartphone OS Market Share, 2015 Q2
Period Android iOS 2015Q2 82.8% 13.9%

Dette er de siste offisielle tallene fra IDC som jeg fant etter litt kjapp googling. Akkurat nå er nok marketshare til ios litt høyere på grunn av lanseringen av iPhone 6S.

http://uk.businessinsider.com/apple-v-android-market-share-before-iphone-6s-2015-9

 

Denne artikkelen viser i millioner hvor mange telefoner Apple har solgt de siste 4 årene. iPhone har stort sett hvert den mestselgende telefonen hele tiden. Samsung er den eneste produsenten som av å til er i nærheten av å selge like mange enheter som Apple gjør av en enkelt modell.

 

Når man selger så mange telefoner av samme type, så betyr det at disse også må produseres av de samme delene. Da får Apple en stor gevinst av å kunne forhandle med Samsung og andre leverandører om å kjøpe SOC(GPU og CPU), RAM, NAND minne etc etc. Apple får altså kjøpt delene for å bygge mobilene sine billigere enn noen andre.

 

Når da Apple samtidig tar premium pris for produktene sine, så betyr det at de tjener meget gode penger. i følge kilden under så tar Apple inn 92% av fortjenesten på salg av smarttelefoner. 

 

http://www.wsj.com/articles/apples-share-of-smartphone-industrys-profits-soars-to-92-1436727458

 

Håper du har lært litt av det lille av info jeg søkte opp.

 

1:  det er fornuftig at man har en viss kjennskap , jeg føler at jeg er innenfor

2  hvis man vet hvor man skal søke . det svirer jo så mange tall der ute at man vet ikke hel hva som er korrekt

3 noe husker , andre ting glemmer man

Det verste er likevel at ting jeg referer fra media tar dere som mine personlige meninger

det er både irriterende og sårende når det pågår

som at Hekamo enda gnåler om at jeg tar feil om sak der en av mine arbeidskollega som skulle oppdatere macen sin vile intalere IOS på den

 

det var en misforståelse fra hans side men du Hekamo gir deg ikke der

det kaller jeg for provokasjoner du kunne la være

 

joda, hekamo du gå flere av innleggene mine feil tilknytnig samtidig som du gjorde dem som det var et direkte angrep på deg

det er også en provokasjon

 

 

 

 

det gir ihvertfall etter mit syn feil signaler utad når Apple legger opp til at den er et premium  produkt

 
Dette er basert på feilslutninger og tøysete påstander fra din side.

 

hvordan kan du mene

at et produkt fremstår som et premium produkt fremstår med like mange feil ( elle flere ) som mengden  ikke  gir dårlige signaler ut av ?

 

 

er målet deres å drive med teror og provokasjoner mot meg ?

det virker nemlig som der har det på agenda  for tiden

jeg forstår bare ikke hvorfor

Lenke til kommentar

terror? Ellers er du vel bevart?

Det føles ihvertfall slik når der slår dere sammen for kvele alt det jeg forsøker å komme med.

 

problemet er ikke om jeg tar feil , jeg kan ikke vite alt heller .

problemet er når dere raser for ett eller annet dere er misforhold med et eller annet

 

Da fremstår det som dere bare godtar argumenter fra en side av saken

Det er ikke det som er mengingen med slik tråder

 

Da fremstår dere det som jeg er en person som er rasende for alt det Apple gjør , slik er det ikke

Derimot så er det mye jeg ikke liker med Apple

Da kommer naturligvis jeg med mine argumenter på hvorfor

 

Av en alle annen grunn tåle dere det ikke uten det går ut over humøret deres

Det kan ikke være slik

Lenke til kommentar

 

 

Av en alle annen grunn tåle dere det ikke uten det går ut over humøret deres

Det kan ikke være slik

 

De går rett i skyttergrava når du kommer med dine synspunkter, sånn har det alltid vært.

Avvikere som ikke liker noe skal knebles så fort det er råd, slike kan de ikke ha gående rundt i samfunnet som ikke liker et merke.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...