Gå til innhold

Premier League, Chelsea - Arsenal, lørdag 19. september 13:45


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Kom akkurat inn døra. Hvem har hatt mest ball i kampen? Har Arsenal vært nær å score?

Vi har ikke vært i nærheten. Chelsea har lekt med oss, men har ikke hatt de store sjansene egentlig. 0-0 til pause er OK.

Du har ett syn på fotballbanen som er helt utrolig.

 

 

Hva er du uenig i? Har vi hatt noen store muligheter? Har ikke Chelsea passet seg enkelt forbi høyresiden vår ved flere anledinger (dog uten at det har blitt store muligheter av det)? Er 0-0 "feil"? 

 

Og der tar Chelsea fortjent og som ventet ledelsen :)

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er generelt imot å ønske skader på spillere uansett hvem det er, men for fotballen sin skyld hadde det ikke gjort noe med 2 strake rett i knehasene til Costa. Han ødelegger så mye at det er fullt fortjent.

 

At du gidder

 

At du gidder

 

 

Gidder hva? jeg er enig i at det er rødt kort på Costa og at han er heldig, men du sitter der og kommer med groteske ønsker. Costa har ikke drept noen. 

 

KURT!!

Lenke til kommentar

 

 

 

Kom akkurat inn døra. Hvem har hatt mest ball i kampen? Har Arsenal vært nær å score?

Vi har ikke vært i nærheten. Chelsea har lekt med oss, men har ikke hatt de store sjansene egentlig. 0-0 til pause er OK.

Du har ett syn på fotballbanen som er helt utrolig.

 

 

Hva er du uenig i? Har vi hatt noen store muligheter? Har ikke Chelsea passet seg enkelt forbi høyresiden vår ved flere anledinger (dog uten at det har blitt store muligheter av det)? Er 0-0 "feil"? 

 

Og det tar Chelsea fortjent om som ventet ledelsen :)

 

Heier du på Arsenal? 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kom akkurat inn døra. Hvem har hatt mest ball i kampen? Har Arsenal vært nær å score?

Vi har ikke vært i nærheten. Chelsea har lekt med oss, men har ikke hatt de store sjansene egentlig. 0-0 til pause er OK.

Du har ett syn på fotballbanen som er helt utrolig.

 

 

Hva er du uenig i? Har vi hatt noen store muligheter? Har ikke Chelsea passet seg enkelt forbi høyresiden vår ved flere anledinger (dog uten at det har blitt store muligheter av det)? Er 0-0 "feil"? 

 

Og det tar Chelsea fortjent om som ventet ledelsen :)

 

Heier du på Arsenal? 

 

 

Sukk. Er det ikke ventet? Er det ufortjent? Utdyp gjerne

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg er generelt imot å ønske skader på spillere uansett hvem det er, men for fotballen sin skyld hadde det ikke gjort noe med 2 strake rett i knehasene til Costa. Han ødelegger så mye at det er fullt fortjent.

 

At du gidder

 

At du gidder

 

 

Gidder hva? jeg er enig i at det er rødt kort på Costa og at han er heldig, men du sitter der og kommer med groteske ønsker. Costa har ikke drept noen. 

 

KURT!!

 

Costa skal ikke bare ha rødt. Han skal ha flere kampers utestengelse. Først så voldtar han trynet til K, så gir han et slag, så Dytter han K over ende. Hører hjemme i et barslagsmål, ikke på en fotballbane. Bare de ekleste klubber spiller slike spillere uten å blunke. 

Endret av Hansoen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Benbjo har egentlig helt rett. Costa driver på med kjeltringstreker og ufinheter fordi han får lov. Han er såpass flink til det at det blir vanskelig for dommerene å se det.

 

At Costa er en gris er det ingen tvil om.

Man kan også spørre seg om at det er rett å bruke en chelski spiller (Oscar) som tolk for Gabriel og Costa.

 

 

Cazorla var der også

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg er generelt imot å ønske skader på spillere uansett hvem det er, men for fotballen sin skyld hadde det ikke gjort noe med 2 strake rett i knehasene til Costa. Han ødelegger så mye at det er fullt fortjent.

 

At du gidder

 

At du gidder

 

 

Gidder hva? jeg er enig i at det er rødt kort på Costa og at han er heldig, men du sitter der og kommer med groteske ønsker. Costa har ikke drept noen. 

 

KURT!!

 

Costa skal ikke bare ha rødt. Han skal ha flere kampers utestengelse. Først så voldtar han trynet til K, så gir han et slag, så Dytter han K over ende. Hører hjemme i et barslagsmål, ikke på en fotballbane. Bare de ekleste klubber spiller slike spillere uten å blinke. 

 

 

Keane, Cantona, men ja. Jeg tar poenget.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Kom akkurat inn døra. Hvem har hatt mest ball i kampen? Har Arsenal vært nær å score?

Vi har ikke vært i nærheten. Chelsea har lekt med oss, men har ikke hatt de store sjansene egentlig. 0-0 til pause er OK.

Du har ett syn på fotballbanen som er helt utrolig.

 

 

Hva er du uenig i? Har vi hatt noen store muligheter? Har ikke Chelsea passet seg enkelt forbi høyresiden vår ved flere anledinger (dog uten at det har blitt store muligheter av det)? Er 0-0 "feil"? 

 

Og det tar Chelsea fortjent om som ventet ledelsen :)

 

Heier du på Arsenal? 

 

 

Sukk. Er det ikke ventet? Er det ufortjent? Utdyp gjerne

 

Jeg bare lurer helt ærlig på om du faktisk heier på Arsenal? Forstår du ikke hvorfor folk reagerer på det du sier? 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Jeg er generelt imot å ønske skader på spillere uansett hvem det er, men for fotballen sin skyld hadde det ikke gjort noe med 2 strake rett i knehasene til Costa. Han ødelegger så mye at det er fullt fortjent.

 

At du gidder

 

At du gidder

 

 

Gidder hva? jeg er enig i at det er rødt kort på Costa og at han er heldig, men du sitter der og kommer med groteske ønsker. Costa har ikke drept noen. 

 

KURT!!

 

Costa skal ikke bare ha rødt. Han skal ha flere kampers utestengelse. Først så voldtar han trynet til K, så gir han et slag, så Dytter han K over ende. Hører hjemme i et barslagsmål, ikke på en fotballbane. Bare de ekleste klubber spiller slike spillere uten å blinke. 

 

 

Keane, Cantona, men ja. Jeg tar poenget.

 

Heftige karanter hver gang de gutta gjorde noen sprell. Costa får gjøre som han vil av alle. Både FA og Chelsea. Ødelegger fotballen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...