_dundun_ Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Håper den støtter Plex Det tar neppe lang tid.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Dette her tror jeg blir ganske så solid ja 11:01 am iTunes, Netflix, Hulu, HBO, and Showtime. Adding more over time. 11:01 am Search for something, it will search across multiple content apps and give all viewing options on a single screen.
Craxmerax Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Håper den støtter PlexDet tar neppe lang tid. Tja, Apple TV3 ble jo aldri jailbroken, så vanskelig å vite.
_dundun_ Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 (endret) Denne får en app store. Plex finnes allerede på iPhone, tipper det går kjapt å portere apper. Endret 9. september 2015 av Audun_K
AllFather Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Burde hatt støtte for FaceTime , ellers bra. Dagens høydare så langt
Craxmerax Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Denne får en app store. Plex finnes allerede på iPhone, tipper det går kjapt å portere apper. Bah, jeg fikk litt brain lag her jeg. Hadde helt glemt app storen
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Er jeg den eneste som ikke har noe sans for voice kommandoer ?
Mala Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Er jeg den eneste som ikke har noe sans for voice kommandoer ? Har aldri brukt det.
AllFather Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Jeg har brukt det mye på mange enheter , så liker det godt
Craxmerax Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Er jeg den eneste som ikke har noe sans for voice kommandoer ? Jeg bruker det aldri jeg heller, men Siri kommer jo på norsk nå med iOS 9 så kanskje jeg vil prøve det litt fremover.
Craxmerax Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Jeg håper denne Apple TVen får støtte for gamepad også slik som iPhone og iPad har!
Alliha Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Oh yes! Frogger på nye Apple TV og live let's play! Syns enkelte deler av presentasjonane har vore litt subpar, men fortsatt trur eg nye apple tv blir bra.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Sånn ellers, det eneste de gjør her er å "samle" alt i en app ved at den søker gjennom netflix, amazon, hbo etc for å komme opp med forslag til tv-serier, men dette er jo ikke i seg selv revolusjonerende. For all del, det er en fin oppgradering fra nåværende løsning, men jeg ser ikke helt hva revolusjonen er her.
Gjest medlem-321087 Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 (endret) nvm Endret 17. september 2015 av medlem-321087
RamGuy Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Kan vel trygt si at spilling på en Apple TV blir det ikke mye av om dette er standarden..
Mala Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 (endret) Rimelig sykt priset ja. Men nå er uansett iPad Pro av null interesse for min egen del da. Endret 9. september 2015 av Mala
RamGuy Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Sånn ellers, det eneste de gjør her er å "samle" alt i en app ved at den søker gjennom netflix, amazon, hbo etc for å komme opp med forslag til tv-serier, men dette er jo ikke i seg selv revolusjonerende. For all del, det er en fin oppgradering fra nåværende løsning, men jeg ser ikke helt hva revolusjonen er her. AppStore med bøttevis av utviklere er vel den største greia.
RamGuy Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Tusenlapp for en penn, må si jeg knakk av latter. Kan noen i det heletatt forsvare Apple sine priser lengre? Er vel myntet på bedrifter og "prosumere", der går mye av innkjøpene via jobben og priser blir noe helt annet.
Anbefalte innlegg