Gå til innhold

Alternativer til TVRage.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har vært nede i flere dager nå, alternativer må finnes.

Hva bruker dere for å se hvilke show/dager/episoder osv.?

Jeg har hatt utrolig stor glede av tvrage.com som har vist mine show pr. dag.

Å følge med på hva som slippes på usenet blir noe tungvint.  :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk til dere alle, myepisodes ser ut til å fungere bra nå i overgangen. "Heldig" som listet ut My shows på tvrage..com forrige helg.

TVRage skal visst komme tilbake.

Håper virkelig det, hvor fant du info om det?

Skrevet

Jeg bruker pogdesign.co.uk/cat og er veldig fornøyd med den!!

^Ditto. Ganske oversiktlig, og man har mulighet å lagre spesifikke serier og kun liste dem, men den funksjonen funker ikke for meg. Selv om jeg velger en del serier og tar "Save", så er det vekk neste dag.

Skrevet

Jeg bruker pogdesign.co.uk/cat og er veldig fornøyd med den!!

^Ditto. Ganske oversiktlig, og man har mulighet å lagre spesifikke serier og kun liste dem, men den funksjonen funker ikke for meg. Selv om jeg velger en del serier og tar "Save", så er det vekk neste dag.

Det funker helt fint. Jeg ser kun de seriene jeg har filtrert ut. Jeg had dog opprettet en konto der,. Vet ikke om du har gjort det? 

Skrevet

Testet bare fort i Firefox nå, og der ble seriene jeg valgte lagret uten konto. Gikk på "Add shows to favorites", og valgte et par, i de ble liggende selv om jeg avsluttet og åpnet igjen. 

Skrevet

Ok, sikkert bare jeg som rotet. Har pleid å bruke den nettsiden fra 3 forskjellige PCer så. :p Laget meg konto og filter nå da, så i orden nå.

Skrevet

Til dere som anbefaler myepisodes.com; Denne henter all info fra nettopp tvrage.com sin database, så denne siden er så og si ubrukelig nå, så lenge tvrage er nede. Er også interessert i å vite hvor du fant info om at tvrage kommer tilbake, @Dragen :)

Skrevet

Noen ideer om tvrage.com? De nye fungerer men det er mye jobb å legge inn mine show.

Doc Martin startet på mandag, det gikk jeg ndsten glipp av... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...