Gå til innhold

Nvidia Shield Tv - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opplever bare flere og flere problemer med shield :S Plex krasjer uansett nå, ingen mulighet til å spille av noe i denden fungerte litt sånn buggy tidligere men nå er det intet håp.

 

Netflix en app jeg aldri bruker eller har brukt får jeg også beskjed om at krasjer i ny å ne når jeg er på hjem skjermen min. SPMC/Kodi har store problemer med å buffre selv om det ikke er mangel på resurser og når de spiller av lider de av å ha artifacts i bildet.

 

Google Cast er primært det jeg har fått brukt da alt annet ikke fungerer men Google Cast har en tendens til å miste koblingen til fjernkontrollen eller enheten som satt på videofila mye oftere enn Chromecast 1 og 2 enheter, dette er jævlig irriterende da jeg ikke får pausa og slik om jeg skal på do, eller vil sette på subtitles eller noe slik.

 

Hva kan jeg gjøre? Har ikke fått beskjed om at jeg kan oppgradere noe.

Lenke til kommentar

Noen andre som har merket at det iķke lengre er mulig å hoppe over alle reklamevideoer i youtube?

 

Før kunne jeg alltid skippe reklamer etter 5 sekund. Nå blir jeg tvunget til å se dem ferdig. Finnes det noe adblock som fungerer for dette?

 

Da har du nok sett for mye på youtube ;) 

 

Jeg ser en god del, får som oftest skippe etter 5 sekunder. Men setter jeg meg ned på en pc og åpner youtube så er det enormt mye mer reklame der!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Flere som sliter med NRK?

 

Veldig ofte så må jeg tvinge avslutning av appen for å få starte direkte sending.

 

Etter siste oppdatering så finner jeg ikke denne funksjonen en gang.. må slette data i appen og starte den igjen for å få det i gang igjen.

Også side menyen er umulig å gå tilbake til.

 

Trodde denne boksen skulle erstatte ATv men er sørn ikke sikker.

 

Mvh

TK

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvordan får jeg 4K kvalitet via Netflix? Kjøpte meg abb idag til 129kr men får kun opp vanlig HD alternativer når jeg kjører netflix appen via Nvidia Shield TV.  

Jeg tror ikke jeg gjorde noe aktivt for å få det, mener å huske at Netflix oppdaterte dette selv.

 

Spør du om det er verdt de ekstra kronene sier jeg absolutt ikke. Netflix sin 4K er tilnærmet vanlig dvd. 

Lenke til kommentar

Ønsker å kjøpe NVIDIA SHIELD ANDROID TV 16Gb for å benytte til Kodi først og fremst. Har en Apple TV 2 idag men føler den beveger seg på grensen i forhold til ytelse av spesielt HD streams.

Så ser jeg at varelagrene på denne er svært variable og rykter som linker over om ny SHIELD på trappene. Har sett diskusjon og rykter andre steder på nettet også. Noen som vet noe mer om dette? 

Lenke til kommentar

 

Hvordan får jeg 4K kvalitet via Netflix? Kjøpte meg abb idag til 129kr men får kun opp vanlig HD alternativer når jeg kjører netflix appen via Nvidia Shield TV.  

Jeg tror ikke jeg gjorde noe aktivt for å få det, mener å huske at Netflix oppdaterte dette selv.

 

Spør du om det er verdt de ekstra kronene sier jeg absolutt ikke. Netflix sin 4K er tilnærmet vanlig dvd. 

 

Hva er da vanlig netflix? vhs?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...