Korken Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Hei, Har hatt noe rusk med batteriet på bilen i det siste, og tenker å kjøpe nytt. Hadde en episode her forleden hvor bilen ikke ville starte, og ville heller ikke starte med startkabler. Måtte rulles i gang. Har også hørt at den sliter litt med å starte noen ganger. Noen som har erfaring med biltema batterier? Av en eller annen mystisk grunn tenker jeg at kvaliteten kanskje ikke er på topp. Bonus spørsmål: Når jeg skrur av motoren/tenningen på bilen så tar det noen ganger 2-5 sekunder før radio osv skrur seg av, som om den henger litt etter. Noen som vet hva det kommer av? Er det noen ulemper med det?
Salvesen. Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Hei, Har hatt noe rusk med batteriet på bilen i det siste, og tenker å kjøpe nytt. Hadde en episode her forleden hvor bilen ikke ville starte, og ville heller ikke starte med startkabler. Måtte rulles i gang. Har også hørt at den sliter litt med å starte noen ganger. Noen som har erfaring med biltema batterier? Av en eller annen mystisk grunn tenker jeg at kvaliteten kanskje ikke er på topp. Bonus spørsmål: Når jeg skrur av motoren/tenningen på bilen så tar det noen ganger 2-5 sekunder før radio osv skrur seg av, som om den henger litt etter. Noen som vet hva det kommer av? Er det noen ulemper med det? Har du målt at bilen lader tilstrekkelig?
xClaymanx Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Absolutt ingenting i veien med Biltema batterier Bruker det selv og de har komt godt ut i tester flere ganger. 1
Mr Pepe Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 (endret) AGM batteriene fra biltema er bra, er ikke biltema som produserer dem liksom men dem slenger på biltema logoen. Har gode erfaring da jeg drev med bilstereo, da brukte jeg disse her http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Elektrisk-anlegg/Batteri/AGM-batteri-2000028225/ Aldri noe galt Endret 3. september 2015 av The Mountain
Mekker`n Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Min erfaring er at det ligger mye biltema batterier i containeren og jeg syntes jeg bytter mange av dem om vinteren. Dette er da de billige biltema batteriene som folk flest kjøper og ikke de til 1500 spenn.
Mannen med ljåen Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Har Biltema-batteri i en bil, og har ikke opplevd noe tull med det. Har hørt at de er billige og bra. Grunnen til at du bytter mange av dem om vinteren kan være at de er svært populære, ikke at de ryker oftere enn andre batterier. Jeg har ikke ført noe statistikk på dette. Vinteren er høysesong for bytte av batterier uansett merke fordi kulda stiller strengere krav til batteriet. Motoren blir tygre å dra rundt, og batteriets kjemi blir mindre effektiv. Jeg tror ikke Biltema sine batterier er spesiellt dårlige, uansett sesong.
Tmz Skrevet 7. september 2015 Skrevet 7. september 2015 AGM batteriene til biltema er gode, du finner en test her. http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15856. Nå er vel ikke disse noe billigere en standard batterier, hvis du er veldig opptatt av pris, men de yter en god del bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå