Gå til innhold

[Løst] NHL 16


Hagberg87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med endurance i be a pro.?

Spiller 5 min omganger og får flere hundre i minus selv om jeg bytter meg ut før jeg får long shifts, og selv når treneren bytter meg innpå får jeg minus for long shift med full stamina bar. Virker jo helt tullete å gå så mye i minus, og det nesten virker umulig å få pluss XP. Jeg trener også sprint mye, men fortsetter å gå nedover. Hva gjør jeg galt her?

Lenke til kommentar

Endurance virker helt ute og kjøre. Har fortsatt til gode å få noe over -150 per kamp.

Man må evt trene endurance for å gå i null kanskje?

Ser ut til å være en glitch, men hvis noen har gode råd er det bare å sende.

Så da er det ikke bare meg. Det må jo være noe galt her ja, for selv om jeg passer på å ikke få et eneste long shift får jeg fortsatt flere hundre i minus.

Lenke til kommentar

 

Endurance virker helt ute og kjøre. Har fortsatt til gode å få noe over -150 per kamp.

Man må evt trene endurance for å gå i null kanskje?

Ser ut til å være en glitch, men hvis noen har gode råd er det bare å sende.

Så da er det ikke bare meg. Det må jo være noe galt her ja, for selv om jeg passer på å ikke få et eneste long shift får jeg fortsatt flere hundre i minus.
Kan ikke skjønne annet.

Kjører drop in eashl nå. Helt sjanseløst.

Dette må man spille med folk man kan prate med, og ikke tilfeldige folk.

 

Vant 10-8. 3 mål og 3 assist av undertegnede.

Endret av Hagberg87
Lenke til kommentar

 

 

Endurance virker helt ute og kjøre. Har fortsatt til gode å få noe over -150 per kamp.

Man må evt trene endurance for å gå i null kanskje?

Ser ut til å være en glitch, men hvis noen har gode råd er det bare å sende.

Så da er det ikke bare meg. Det må jo være noe galt her ja, for selv om jeg passer på å ikke få et eneste long shift får jeg fortsatt flere hundre i minus.
Kan ikke skjønne annet.

Med EA sin historie på å oppdatere og fikse sportsspillene sine er det vel lite trolig dette blir ordnet. Men er smått irriterende å havne i 0 endurance i løpet av noen sesonger. Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg synes om NHL 16 enda. EA laga sjøl skyhøye forventninger til spillet etter tidenes nedtur på 15, men mye synes jeg er veldig uferdig enda og mye er likt 15. Savner spesielt bedre brukergrensesnitt i HUT.

 

Av de tingene jeg synes de har gjort en god jobb med er blant annet sound in-game, skate-handling og stick-handling. Men veldig mye er ugjort med goalies, spesielt når AI går etter puck utenfor goal crease (vil si at det har faktisk blitt værre enn NHL 15). Mange bugs og fikse også, samt at jeg har sett veldig mange merkelige mål som har gått via spillere.

Lenke til kommentar

Jeg fant tilslutt ut av hele endurance problemet. Spiller man 20 min omganger fungerer alt som det skal, men korter du ned tiden på omgangene er ikke spillet justert for dette, så tiden går dermed mye raskere og du trekker på deg minus nærmest umiddelbart. En kamp med 5 min omganger ga minus 440 i endurance. En kamp med 20 min omganger ga pluss 265 i endurance.  Merkelig at de ikke har justert for at folk kanskje vil spille kortere matcher, men sånn er det i hvertfall.

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fant tilslutt ut av hele endurance problemet. Spiller man 20 min omganger fungerer alt som det skal, men korter du ned tiden på omgangene er ikke spillet justert for dette, så tiden går dermed mye raskere og du trekker på deg minus nærmest umiddelbart. En kamp med 5 min omganger ga minus 440 i endurance. En kamp med 20 min omganger ga pluss 265 i endurance.  Merkelig at de ikke har justert for at folk kanskje vil spille kortere matcher, men sånn er det i hvertfall.

 

Er det slik at man kan skippe til neste skift også om man setter på 20 min omganger?

Har ikke funnet den knappen når man er på benken på 5 min omganger.

Lenke til kommentar

 

Jeg fant tilslutt ut av hele endurance problemet. Spiller man 20 min omganger fungerer alt som det skal, men korter du ned tiden på omgangene er ikke spillet justert for dette, så tiden går dermed mye raskere og du trekker på deg minus nærmest umiddelbart. En kamp med 5 min omganger ga minus 440 i endurance. En kamp med 20 min omganger ga pluss 265 i endurance.  Merkelig at de ikke har justert for at folk kanskje vil spille kortere matcher, men sånn er det i hvertfall.

 

Er det slik at man kan skippe til neste skift også om man setter på 20 min omganger?

Har ikke funnet den knappen når man er på benken på 5 min omganger.

 

 

Jepp, du må bare ha trenerfeedback oppe og trykke B på xbox, så det blir vel O på PS4.

Er kun på 20 min omganger dette funker, og desverre må dette settes på før du starter career, så du må evt starte helt på nytt :/

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg fant tilslutt ut av hele endurance problemet. Spiller man 20 min omganger fungerer alt som det skal, men korter du ned tiden på omgangene er ikke spillet justert for dette, så tiden går dermed mye raskere og du trekker på deg minus nærmest umiddelbart. En kamp med 5 min omganger ga minus 440 i endurance. En kamp med 20 min omganger ga pluss 265 i endurance. Merkelig at de ikke har justert for at folk kanskje vil spille kortere matcher, men sånn er det i hvertfall.

Er det slik at man kan skippe til neste skift også om man setter på 20 min omganger?

Har ikke funnet den knappen når man er på benken på 5 min omganger.

Jepp, du må bare ha trenerfeedback oppe og trykke B på xbox, så det blir vel O på PS4.

Er kun på 20 min omganger dette funker, og desverre må dette settes på før du starter career, så du må evt starte helt på nytt :/

Gull! Har bare spilt 2-3 kamper pga endurance, så da blir det ny karriere.

Da ble helga fort mye bedre ;)

Lenke til kommentar

Gull! Har bare spilt 2-3 kamper pga endurance, så da blir det ny karriere.

Da ble helga fort mye bedre ;)

 

Enjoy :) Alt føles mye mer riktig og naturlig i 20 min omganger. Du blir faktisk sliten, du får ikke uforståelige minus på ting, og det er bare tydelig at det er slik de har ment det skal fungere. Så litt lange kamper er til å leve med, spesielt når man kan simulere noen kamper nå og da uten å bli straffet for dette.

 

Er det slik at de fleste her inne spiller på PS4?

Skulle gjerne hatt noen å spille EASHL med, men spiller på Xbone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...