Gå til innhold

[Løst] NHL 16


Hagberg87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At man ikke blir straffet for å simulere i be a pro ser ut til å være noe overdrevet.

Lå an til å bli draftet i runde 1, simulerte en del kamper, og nå er jeg nede på 3-4. Runde.

Har 146 poeng på 55 kamper, og soleklart alene på topp når det gjelder både mål og assist.

Min første beskjed sa at jeg kom til å bli drafted rundt midten, nå fikk jeg beskjed etter at jeg har simulert noen kamper, at jeg havner i 6-7 runde. Det kan se ut som jeg ikke blir draftet da, jeg gidder ikke spille alle kampene i en sesong, er bare altfor mye

Lenke til kommentar

 

 

At man ikke blir straffet for å simulere i be a pro ser ut til å være noe overdrevet.

Lå an til å bli draftet i runde 1, simulerte en del kamper, og nå er jeg nede på 3-4. Runde.

Har 146 poeng på 55 kamper, og soleklart alene på topp når det gjelder både mål og assist.

Min første beskjed sa at jeg kom til å bli drafted rundt midten, nå fikk jeg beskjed etter at jeg har simulert noen kamper, at jeg havner i 6-7 runde. Det kan se ut som jeg ikke blir draftet da, jeg gidder ikke spille alle kampene i en sesong, er bare altfor mye

Har spilt en god del kamper nå, og er oppe i runde 2 på draften. 6 kamper og sluttspill igjen, så vi får se hvor høyt jeg kommer.

90 mål og 101 assist på 66 kamper på all star.

Lenke til kommentar

Spiller du hele kamper, eller bare tredje periode? Jeg ble ikke draftet forresten, simulerte store deler av sesongen. Det ble en knall sesong, ble den med mest poeng, men husker ikke hva det ble. Blir for dumt at den med mest poeng ikke blir draftet.

Jeg spiller hele kamper, med 20 min perioder.

Begynner å bli drittlei CHL nå, så satser på å fyke igjennom sluttspillet med 4-0 i alle runder.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...