Gå til innhold

[Løst] NHL 16


Hagberg87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som har problemer med at passningene ikke havner der man sentrer? skal slå fremmover til medspillere eller til siden, men pucken blir 9 av 10 ganger sendt bakover av spilleren som skal slå passningen.... jævli irriterende

Jeg har ikke problemet selv, men har hørt om flere som har dette problemet.

 

Har du sjekket i settingsa om det er noe som heter camera relative eller lignende?

Lenke til kommentar

Etter en ukes tid med EASHL er konklusjonen her at alt snakket om forbedringer nok var mest av alt salgsprat.

Matchmakingen er fortsatt på trynet. Server/host situasjonen en stykke for seg selv. Kepperne er fortsatt enten umenneskelig gode eller håpløst dårlige, og det er en delay på alt man gjør som tvinger frem mye frustrasjon. Egentlig er de fleste problemene som har vært der de siste 5 årene der fortsatt.

 

Heldigvis er Be a Pro modusen i år meget bra, så det redder spillet for min del. Men skuffende at de ikke kan klare å lage EASHL så det føles fair, og at det er hvor god/dårlig du spiller som avgjør, og ikke serversituasjoner som føles som du spiller i gjørme i mange av kampene. 

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Etter en ukes tid med EASHL er konklusjonen her at alt snakket om forbedringer nok var mest av alt salgsprat.

Matchmakingen er fortsatt på trynet. Server/host situasjonen en stykke for seg selv. Kepperne er fortsatt enten umenneskelig gode eller håpløst dårlige, og det er en delay på alt man gjør som tvinger frem mye frustrasjon. Egentlig er de fleste problemene som har vært der de siste 5 årene der fortsatt.

 

Heldigvis er Be a Pro modusen i år meget bra, så det redder spillet for min del. Men skuffende at de ikke kan klare å lage EASHL så det føles fair, og at det er hvor god/dårlig du spiller som avgjør, og ikke serversituasjoner som føles som du spiller i gjørme i mange av kampene. 

 

Har ikke fått spilt så mye EASHL enda, men Be a Pro kommer til å ta mye tid i år.

Blir moro å se om man kommer seg til en brukbar klubb, og kanskje får C'en etter hvert.

Håper også kontraktstilbud er fikset i år. Hadde 200+ poeng i Rookiesesongen i fjor, og fikk kun tilbud om 1-årskontrakt. Det er ganske håpløst.

Endret av Hagberg87
Lenke til kommentar

Etter en ukes tid med EASHL er konklusjonen her at alt snakket om forbedringer nok var mest av alt salgsprat.

Matchmakingen er fortsatt på trynet. Server/host situasjonen en stykke for seg selv. Kepperne er fortsatt enten umenneskelig gode eller håpløst dårlige, og det er en delay på alt man gjør som tvinger frem mye frustrasjon. Egentlig er de fleste problemene som har vært der de siste 5 årene der fortsatt.

 

Heldigvis er Be a Pro modusen i år meget bra, så det redder spillet for min del. Men skuffende at de ikke kan klare å lage EASHL så det føles fair, og at det er hvor god/dårlig du spiller som avgjør, og ikke serversituasjoner som føles som du spiller i gjørme i mange av kampene.

Update 1.03 kom nå.

"Improvements made to online game performance and crash issues"

 

Får håpe det fikser litt.

Lenke til kommentar

Update 1.03 kom nå.

"Improvements made to online game performance and crash issues"

 

Får håpe det fikser litt.

Det er bra å se de jobber med fix, da det ikke er noen selvfølge i EA sine sportsspill. Og forhåpentligvis retter dette noe av problemene.

 

Men noen av disse tingene har vært et problem i mange år, og frykter det er problemer de ikke kan eller vil fikse. Men jeg håper i det lengste :)

Lenke til kommentar

Gleder meg til den dagen hockey på playstation ser mer eller mindre ut som slik det gjør i virkeligheten. Det er så mye som må gjøres for at spillet skal bli virtuelt, akkurat nå så føles det ut som en veldig uferdig simulator. Forsvaret, keeper, pasninger, AI (generelt), checking. Huff, sutrer fælt om dagen :'(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...