Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

25 år gammel jomfru


Anbefalte innlegg

Ahhhh, skikkelig deprimert over dette. Spesielt når jeg leser innlegg etter innlegg her om tenåringer som har sex, føler skikkelig sjalu over dette.

 

(beklager hvis dette er dårlig skrevet, jeg har dysleksi og norsk er ikke mitt morsmål)

 

Dere fleste lurer sikkert på hvorfor det ble aldri noe sex for meg. Jeg skal forklare:

 

Jeg ble mobbet på ungdomskolen nesten hver dag, så jeg lærte å bli stille. Tenkte bare at det skulle bli annerledes på videregående. I Amerikanske filmer "the good guy always gets the girl" men her i virkeligheten er det ganske annerledes, spesielt for meg. Første året på videregående jeg var så stille at jentene i klassen kom bort til og spurte om jeg var ok. Jeg bare nikket og stamret ja.

 

Andre året på videregående jeg klarte å komme ut av skallet, fikk noen venner. Og 2 nye jenter i klassen virket som de likte meg. Jeg var utrolig glad, jeg ble rask venner med begge, men fant ut at den ene hadde kjæreste i utlandet vi kan kalle henne Lisa. Beste venninnen til Lisa het Julie og hun likte meg og. Lisa og Julie pleide alltid å flørte med meg hver dag, dette var ganske nytt for meg. Men en dag jeg kom seint på skolen og fant ut at Lisa hadde sluttet, at hun skulle flytte tilbake til sør amerika. Hun blokket meg på facebook samme dag, dagen etter spurte jeg julie om hun kunne adde meg på facebook så vi kunne henge sometime (ganske teit). Hun bare ristet på hodet. Det virket som hun bare likte meg pga Lisa likte meg, og nå var Lisa borte.

 

Tredje året på videregående var en helvete. Jeg følte meg helt usynlig.

Etter jeg var ferdig med videregående jeg prøvde nettdating. Sendte utallige meldinger fikk 1 date av det. Daten gikk bra, prøvde å kysse henne men hun sa at det var altfor tidlig.

Hun sluttet å prate med meg.

årene etter har jeg prøvd alt fra tinder til nettdating til såkalte dating experter. Jeg har brukte 1200+ kr på dem, overbevist at de vet hva jeg gjør feil.

 

I fjor rundt oktober traff jeg en jente som jeg ble god venn med. Man kan godt si at jeg ble forelsket i henne og det virket som hun følte det samme. Vi pratet hver dag. Hver gang hun så meg lyste hun opp, sa alltid kor lik vi var. Flørtet med meg hele tiden, sa at universet ville at vi skulle møte hverandre etc. Hun var alt jeg kunne ønske meg, ingenting hadde gjort meg mer glad enn å ha henne som min kjæreste.

 

Vi var på starbucks i slutten av Januar (2015) og vi flørtet ganske heftig sammen. jeg var redd for å prøve noe pga jeg ville ikke tolke noe feil og ødelegge vennskapet vårt. Jeg var nå 25. 25 år gammel med null erfaring med det motsatte kjønnet. Folk på mitt alder er gift med barn, det er latterlig at jeg har aldri hatt et forhold eller sex. Anyway back to the story.

Mens vi satt, hun så på meg og sa "jeg elsker å date gutter som er eldre...Jeg elsker at du er eldre!"

forresten jeg er 2 år eldre enn henne.

 

Jeg tenkt YES!!! Hun liker meg! Nå må eg prøve meg ellers blir jeg frienzoned! Vi gikk ut og skulle si hadde når jeg lente inn og prøvde å kysse henne. Plutselig begynte hun å grine og sa at hun var ikke over exen hennes, at hun beklaget at hun gidde meg mixed signals, at vi var bedre som venner. Jeg følte meg knust. Jeg føler fremdeles knust.

 

Sånn har det vært for meg folkens, ingen peiling hva jeg kan gjøre med det. Virker som kvinner generelt liker ikke meg. Folk sier at det er pga jeg har dårlig selvtillit men jeg har ikke det. Jeg er flink til å tegne og lage mat (spesielt kinesisk og Italiensk).

Jeg snakker fire språk og holder på å lære mitt femte (Spansk).

Jeg er på tinder men får sjeldent matches. Jeg hadde vært den beste kjæresten noensinne hvis noen hadde gitt meg en sjans.

 

-Ukysset 25 åring

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor må det absolutt være en jente fra Norge? Prøv en ferie tur til Colombia, Brasil, Mexico, Thailand, Vietnam, Australia, Kina osv. Hvorfor må du absolutt ha en jente fra Norge? De fleste jenter i Norge liker muslimer. Fordi muslimer er bad bad og det liker norske jenter.

 

Prøv andre nasjoner hvor de verdsetter snille gutter. Du vet forskjellige nasjoner og kulturer. Norsk kultur er helt fucked. Like fucked som Amerikansk kultur. Du er snill gutt så bare gi opp å skaffe deg damer i Norge. Og de fleste som får barn i Norge er singel. Ja de er singel fordi de er fucka og har masse one night stands. Single mødre overalt i Norge. Helt fucked!

 

Det finnes så mange kulturer som verdsetter snille gutter. Norge er ikke en av dem. Se på denne videoen og la det inspirere deg.

 

Endret av Rioter
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor må det absolutt være en jente fra Norge? Prøv en ferie tur til Colombia, Brasil, Mexico, Thailand, Vietnam, Australia, Kina osv. Hvorfor må du absolutt ha en jente fra Norge? De fleste jenter i Norge liker muslimer. Fordi muslimer er bad bad og det liker norske jenter.

 

Prøv andre nasjoner hvor de verdsetter snille gutter. Du vet forskjellige nasjoner og kulturer. Norsk kultur er helt fucked. Like fucked som Amerikansk kultur. Du er snill gutt så bare gi opp å skaffe deg damer i Norge. Og de fleste som får barn i Norge er singel. Ja de er singel fordi de er fucka og har masse one night stands. Single mødre overalt i Norge. Helt fucked!

 

Det finnes så mange kulturer som verdsetter snille gutter. Norge er ikke en av dem. Se på denne videoen og la det inspirere deg.

 

Hei! Takk for du kommenterte :)

Jeg tviler på at norske jenter liker muslimer, jeg faktisk er en og det har aldri hjelpet meg.

Jo men det må jo være snille jenter som ser etter en snill gutt? Hvor er de da???

Lenke til kommentar

Hei! Takk for du kommenterte :)

Jeg tviler på at norske jenter liker muslimer, jeg faktisk er en og det har aldri hjelpet meg.

Jo men det må jo være snille jenter som ser etter en snill gutt? Hvor er de da???

 

Jeg kan love deg at norske jenter sprer sine bein for alt som ikke er etnisk norsk. I det siste har jeg satt mange norske jenter med Afrikanske gutter i Oslo. Norske jenter er kvantitetsjenter. Skaff deg en dame fra en annen kultur.

Norske jenter er forrædere mot den norske kultur, men det er kun mitt synspunkt.

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har sikkert selvtillit når det gjelder hva du kan, men betyr ikke at du har høy selvtillit når det gjelder det sosiale, som feks å få seg nye venner, snakke med damer etc.

 

Trist å høre at du blei mobba på skolen, dessverre altfor mange som blir det :/

 

Jeg er en av de mannfolka som alltid har vært snill, aldri badboy og jeg tenkte også det samme som du tenkte i lang tid, alle jentene likte badboys og blei like skuffa seinere når de ikke hadde en snill kjæreste. (duh)

 

De finnes absolutt jenter som liker snille gutter, du må bare slutte å lete, det kommer av seg selv, gjør ting som du liker å gjøre, så møter du jenter som liker det samme som deg.

 

Jeg var jumfru til jeg var nesten 22år, så det er håp for deg også. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det så viktig å ha sex da? De fleste har kjønnsdrift, de fleste onanerer (enten i tillegg til sex eller uten å ha et sexliv). Sier ikke at folk ikke føler det er viktig/sentralt, men hvis man reflekterer litt over det så er det jo rett og slett meningsløst. Barn kan det bli av det, og.

 

Dette er kanskje ikke innlegget du ønsker å høre, men det er nå mitt syn på saken, da.

 

Hvis du slutter å lete etter "noen å ha sex med / kysse", så kanskje du treffer en virkelig flott person etterhvert, som du får et skikkelig forhold med. Tror ikke det er så viktig å være erfaren / god i senga hvis dere virkelig liker hverandre. Tror sjansene for å treffe noen minsker om du bare er ute etter å miste jomfrudommen, for å si det enkelt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Slutt å lete etter et objekt som skal passe inn i din fantasi om hvordan det er å ha en kjæreste.

 

Begynn med å lære å like deg selv og trives i ditt eget selskap. Omgi deg med mennesker (menn og kvinner) som beriker ditt liv, og gjør ditt beste for å gjengjelde tjenesten. Med tiden vil du finne sammen med noen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hei! Takk for du kommenterte :)

Jeg tviler på at norske jenter liker muslimer, jeg faktisk er en og det har aldri hjelpet meg.

Jo men det må jo være snille jenter som ser etter en snill gutt? Hvor er de da???

 

Jeg kan love deg at norske jenter sprer sine bein for alt som ikke er etnisk norsk. I det siste har jeg satt mange norske jenter med Afrikanske gutter i Oslo. Norske jenter er kvantitetsjenter. Skaff deg en dame fra en annen kultur.

Norske jenter er forrædere mot den norske kultur, men det er kun mitt synspunkt.

 

 

Må si jeg støtter deg på den.

 

I alle disse år har jeg vært skuffet over Norske jenter, ikke alle, har hatt 2 Norske kjærester og sex med 6 stykker totalt, hvor mye Norske jenter er interesserte i utlendinger vet jeg ikke, noen er sikkert det, men det som skuffer meg mest er holdningene dems.

De jentene som syns det er "Status" å ha pult flest gutter osv, syns jeg ikke noe om, når kommer dem til å vokse opp liksom? sikkert ikke før 30-40 års alderen.

 

Jeg så en video lenger opp her om Dansken og Kinseserdama, det er søtt og sånn det burde være. Tviler på at Norske jenter er noe for meg heller, det vil jo helt sikkert være noen som vil passe men de vil være i mindretall og sikkert langt vanskeligere å finne.

Norske jenter er skada, pul, vær tøs, utro, gå på byen, drikke seg drita, ha one-night stands, 3 kjærester i løpet av ett år, og så repeterer vi alt til neste år. Jepp dette er virkelig meningen med livet. Det beste er vel at dem syter og griner tilslutt at:

"Når kommer drømmemannen å redder meg?!" til deg TS jeg stresser IKKE med å finne meg fast følge for å si det slik, og det er ikke noe å stresse med heller bare se her:

 

http://n1nja.blogg.no/1433127684_trusels_frittgende_ts.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her var det mye dum generalisering. Virker som om det er bitterhet over at dere ikke klarer å lande de norske damene.  

 

Til TS: Er du en person som vil finne en spesiell å ha sex med for første gang, eller vil du bare finne hvemsomhelst og få det unnagjort? Hvis det er det første ville jeg vært tålmodig. Den rette finner du når du minst venter det(klisje i know, men er ofte sånn :) ) Hvis det er det andre, er det bare å hive seg på byen og flørte og spandere drinker :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Her var det mye dum generalisering. Virker som om det er bitterhet over at dere ikke klarer å lande de norske damene.  

 

Til TS: Er du en person som vil finne en spesiell å ha sex med for første gang, eller vil du bare finne hvemsomhelst og få det unnagjort? Hvis det er det første ville jeg vært tålmodig. Den rette finner du når du minst venter det(klisje i know, men er ofte sånn :) ) Hvis det er det andre, er det bare å hive seg på byen og flørte og spandere drinker :)

Prøvd det, er ikke så enkelt at man kjøper dem en drink og de hopper i sengen med deg.

kan vel si at det rett og slett går ikke her i Oslo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slutt å lete etter et objekt som skal passe inn i din fantasi om hvordan det er å ha en kjæreste.

 

Begynn med å lære å like deg selv og trives i ditt eget selskap. Omgi deg med mennesker (menn og kvinner) som beriker ditt liv, og gjør ditt beste for å gjengjelde tjenesten. Med tiden vil du finne sammen med noen.

Kunne ikke sagt det bedre selv.

 

Ikke tenk så mye på dette med sex, tenk heller på at det du er ute etter er en dame du har en mental "connection" med, og som du skal like å være med dag inn og dag ut.

 

Det viktigste da blir at du først trives med deg selv. Gjør du ikke det, vel, da må du bli en du liker. Tenk også på hvordan du fremstiller deg selv. Om du var dame, ville du likt deg? Så mye at du ville vurdert deg som kjæreste? Hvis ikke, gjør noen endringer slik at du blir det.

 

Oppsøk steder der du treffer jenter med dine interesser og synspunkter. Finn felles grunn og bli venner først. Vinn deres respekt.

 

Selvtillit er også viktig når det gjelder dette - det er noe jeg vet av erfaring. Jeg var selv utrygg på damefronten i mange år, før det ensdelig løsnet (delvis pga noe av det jeg skriver over). Å få selvtillit er ikke bare noe man bestemmer seg for å få - det må jobbes med - og ofte krever det en mental jobb å omstille sitt tankesett til "jeg er en ok fyr" dersom du i årevis har fått høre det motsatte. Men, mht dette er nøkkelen å finne noe ved deg selv som er bra, og bruke det som et utgangspunkt. Tenk mer på det enn det som ikke er bra, og finn ut hvordan du kan bruke det til å gjøre resten bedre. Ved å gjøre deg selv bedre i dine egne øyne vil du også bli mer interessant i andres øyne.

 

Til slutt: Det hjelper å ikke ta alt (forhold, sex, kjærester, etc) så dødsens seriøst. Desperasjon og mentalt press er aldri attraktivt (Jeg mener, tror du han her får seg noe?), og om du oppfattes som en avslappet og tilbakelent person (innenfor visse grenser, selvsagt) vil du ta presset av fra den som kanskje er interessert i deg. Tenk deg, ville du latt følelsene vokse for en jente som ville gifte seg med deg med en eneste gang, og aller helst få ørten barn på rappen? Neppe. La ting ta sin tid, lær deg selv og andre og kjenne, og la ting gro fra det.

 

Lykke til!

post-29613-0-29742000-1439398146_thumb.jpg

Endret av Aetius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

La meg bare si at du ikke er alene om å være jomfru i "høy" alder. Høy i anførselstegn fordi mange i dagens samfunn debuterer i 12-13 årsalderen, og det er jo rett og slett sjukt. Jeg er 29, og mistet møydommen høvelig seint jeg også, 22 tror jeg det var. 

 

Problemet mitt var at jeg var veldig sjenert og forsiktig ovenfor jenter. Hadde mange muligheter i ungdomsårene, og flere jenter jeg var forelsket i var forelsket i meg også, men jeg var bare for sjenert og for feig til å gjøre noe med det. Men så løsnet det plutselig, og livet ble bedre. 

 

Enig i mye av det som er blitt skrevet over her, en litt gi-faen holdning kommer du faktisk sykt langt med. Ikke vær en drittsekk, selvfølgelig, men heller ikke for needy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jammen meg mye tull som sies om norske jenter i denne tråden. Sikkert noen som synes det er stas med mange hakk i sengestolpen, men det er da for pokker nok av gutter som har samme holdning. Sålenge det går an å ha en hyrdestund uten at det blir barn av det kan begge kjønn oppføre seg likt her, og må nesten måles etter samme standard. Da er det PLENTY med gutter som havner i "tøsekategorien", selv om det nok er få av dem i akkurat denne tråden.

Et visst minimumsnivå av respekt må man nesten forvente, akkurat som at man fint kan slenge noen stikk til de som, etter eget valg, knapt har hatt mer enn et par stykker før de bikker 30. Det er ingen fasitsvar her, kun noen som enten skal leke moralens vokter eller er dypt misunnelige. De som har endel erfaring er nok oftere enn ellers de som liker sex mer enn snittet/har et større behov for det, og det er et stort pluss i MIN bok.

Når det gjelder trådens topic så er desperasjonen en kødden fiende jeg ville bekjempet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Slutt å lete etter et objekt som skal passe inn i din fantasi om hvordan det er å ha en kjæreste.

 

Begynn med å lære å like deg selv og trives i ditt eget selskap. Omgi deg med mennesker (menn og kvinner) som beriker ditt liv, og gjør ditt beste for å gjengjelde tjenesten. Med tiden vil du finne sammen med noen.

 

Du kan stort sett ignorere alt annet enn disse fire setningene i denne tråden, TS. Og jeg var forresten eldre enn deg før jeg knulla skikkelig første gang. Mye eldre. Slapp av. Livet ditt blir bare dårligere fordi du gjør dette til en stor greie.

 

Om sex i seg selv er en stor greie, så finnes det flere måter å løse det på... (En av disse er for tiden ulovlig for nordmenn, så jeg må presisere at jeg på ingen måte oppfordrer deg eller andre nordmenn til å gjøre det).

 

Anonymous poster hash: f9954...65c

Lenke til kommentar

 

Slutt å lete etter et objekt som skal passe inn i din fantasi om hvordan det er å ha en kjæreste.

 

Begynn med å lære å like deg selv og trives i ditt eget selskap. Omgi deg med mennesker (menn og kvinner) som beriker ditt liv, og gjør ditt beste for å gjengjelde tjenesten. Med tiden vil du finne sammen med noen.

 

Du kan stort sett ignorere alt annet enn disse fire setningene i denne tråden, TS. Og jeg var forresten eldre enn deg før jeg knulla skikkelig første gang. Mye eldre. Slapp av. Livet ditt blir bare dårligere fordi du gjør dette til en stor greie.

 

Om sex i seg selv er en stor greie, så finnes det flere måter å løse det på... (En av disse er for tiden ulovlig for nordmenn, så jeg må presisere at jeg på ingen måte oppfordrer deg eller andre nordmenn til å gjøre det).

 

Anonymous poster hash: f9954...65c

 

 

Skjønner hva du mener men jeg vil ha sex men noen som liker meg og noen jeg liker. Jeg har ikke lyst å gjøre shady og bli kastet i fengsel, det er det siste jeg trenger.

Lenke til kommentar

@TS: når du en gang i fremtiden har hatt sex noen ganger, vil du finne ut at du gikk glipp av mye annet i livet, bare fordi du var så opptatt av å ha sex.

 

Dette gav lite mening. Det TS egentlig beskriver er å bli verdsatt og kunne oppleve den nærheten/aksepten mennesket trenger :) Det er gjennom flere ting, også i sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du må jo se å få deg noe - kjøpe seg litt kanskje?

Det å ha ei fast dame/kjæreste er veldig mye dyrere både på kort og lang sikt!

 

Etterhvert så går ønsket som sex hele tiden over. Det er egentlig ikke så veldig spennende i lengden. Deilig, men en kjapp runk er ofte vel så bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...