Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

25 år gammel jomfru


Anbefalte innlegg

[...]

Sålenge det går an å ha en hyrdestund uten at det blir barn av det kan begge kjønn oppføre seg likt her, og må nesten måles etter samme standard. Da er det PLENTY med gutter som havner i "tøsekategorien", selv om det nok er få av dem i akkurat denne tråden.

Menn kan aldri være sluts.

post-35043-0-28726500-1439852733_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor må det absolutt være en jente fra Norge? Prøv en ferie tur til Colombia, Brasil, Mexico, Thailand, Vietnam, Australia, Kina osv. Hvorfor må du absolutt ha en jente fra Norge? De fleste jenter i Norge liker muslimer. Fordi muslimer er bad bad og det liker norske jenter.

 

Prøv andre nasjoner hvor de verdsetter snille gutter. Du vet forskjellige nasjoner og kulturer. Norsk kultur er helt fucked. Like fucked som Amerikansk kultur. Du er snill gutt så bare gi opp å skaffe deg damer i Norge. Og de fleste som får barn i Norge er singel. Ja de er singel fordi de er fucka og har masse one night stands. Single mødre overalt i Norge. Helt fucked!

 

Det finnes så mange kulturer som verdsetter snille gutter. Norge er ikke en av dem. Se på denne videoen og la det inspirere deg.

 

Du blander snille gutte og kjedelige gutter. Norske jenter verdsetter snille gutter som ikke er kjedelige. Man kan helt fint være en selvstendig person som fortsatt er snill mot andre. Å være i et forhold med en som bare jatter med og aldri har egne meninger er fryktelig slitsomt.

 

Og her kommer da TS inn. Han har store problemer med eget selvbilde, noe som smitter over på hans forhold til andre. Også jenter. Han blir kjedelig og lite insiprerende for dem. Han er sannsynligvis en som ikke har mot til å stå opp for seg selv og sine meninger. Kanskje vet han ikke helt hvem han er heller - at han ikke har funnet seg selv.

 

Jeg ser at du og et par andre her er utrolig bitre fordi dere sannsynligvis anser dere for å være så snille og perfekte, men i realiteten er dere bare ikke attraktive. Ikke fordi dere ikke er snille, men fordi dere er selvopptatte og sutrete og legger alt ansvar over på andre. Faktisk er dere ikke snille i det hele tatt. Det viser holdningene deres helt tydelig.

 

Min oppfordring til sutreduttebassene er å gå i dere selv og prøve å ta tak i problemene inni dere før dere går til frontalangrep på det andre kjønn. Det er ikke jentenes feil at dere ikke er særlig interessante. Og snille er dere heller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I alle disse år har jeg vært skuffet over Norske jenter, ikke alle, har hatt 2 Norske kjærester og sex med 6 stykker totalt, hvor mye Norske jenter er interesserte i utlendinger vet jeg ikke, noen er sikkert det, men det som skuffer meg mest er holdningene dems.

De jentene som syns det er "Status" å ha pult flest gutter osv, syns jeg ikke noe om, når kommer dem til å vokse opp liksom? sikkert ikke før 30-40 års alderen.

 

Synes norske jenter flest det er status å ha hatt sex med så mange som mulig? Hvor har du det fra?

 

 

Norske jenter er skada, pul, vær tøs, utro, gå på byen, drikke seg drita, ha one-night stands, 3 kjærester i løpet av ett år, og så repeterer vi alt til neste år. Jepp dette er virkelig meningen med livet. Det beste er vel at dem syter og griner tilslutt at: "Når kommer drømmemannen å redder meg?!" til deg TS jeg stresser IKKE med å finne meg fast følge for å si det slik, og det er ikke noe å stresse med heller bare se her: http://n1nja.blogg.no/1433127684_trusels_frittgende_ts.html
 
Å bruke denne jenta som eksempel på norske jenter generelt blir som å påstå at sutreduttebassene i denne tråden er representative for norske gutter generelt. Tåpelig.
Endret av hekomo
Lenke til kommentar

 

[...]

Sålenge det går an å ha en hyrdestund uten at det blir barn av det kan begge kjønn oppføre seg likt her, og må nesten måles etter samme standard. Da er det PLENTY med gutter som havner i "tøsekategorien", selv om det nok er få av dem i akkurat denne tråden.

 

Menn kan aldri være sluts.

attachicon.gifd6a3e2_2221459.jpg

 

Jeg har aldri vært borti kvinner som skisseres på dette bildet. Aldri noe krav om noe før sex. Hva slags omgangskrets er det du har egentlig?

 

Jeg mistenker jo at problemet ditt er at du også er en av disse "bitterpikkene" som egentlig ikke har så mye med kvinner å gjøre, og prøver å bortforklare det ved å demonisere dem.

 

Ellers er det morsomt at den såkalte "nice guy" på bildet ditt prøver å villede kvinnen med å påstå at han bare vil ha en date, når han i følge oversikten bare er ute etter sex. Selverklærte "nice guys" er altså ikke så snille likevel. De bare kaller seg snille for å rettferdiggjøre sin udugelighet overfor seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

[...]

Sålenge det går an å ha en hyrdestund uten at det blir barn av det kan begge kjønn oppføre seg likt her, og må nesten måles etter samme standard. Da er det PLENTY med gutter som havner i "tøsekategorien", selv om det nok er få av dem i akkurat denne tråden.

Menn kan aldri være sluts.

attachicon.gifd6a3e2_2221459.jpg

 

 

For å følge opp det hekomo over her skrev så stemmer det at kvinnfolk har bedre tilgang på mannfolk. Mannfolk som tror verdens beste sjekketriks består i å komme bakfra og grafse de på ræva, eller går for det gode, gamle bowlinggrepet. Mannfolk som bruker snillhet som et middel for å oppnå et mål, og som tilsynelatende tror at hvis man bare er snill nok så får man sex etter hvert. Mannfolk som er innpåslitne, ikke vil ta nei for et svar og til slutt blir sure på dama når de får fortalt med særdeles store bokstaver at hun ikke er interessert.

 

Kvalitetsmannfolk er derimot mangelvare, så mens gutta generelt har et problem med kvantitet så har kvinnfolk generelt et problem med kvalitet, noe som i beste fall får det til å se ut som om eksemplene dine er håndplukket for å støtte en gitt sak. Jeg vil såklart tro at man ikke skal ta et sånt bilde helt seriøst, men ideene bak fremstår uansett som litt på trynet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor må det absolutt være en jente fra Norge? Prøv en ferie tur til Colombia, Brasil, Mexico, Thailand, Vietnam, Australia, Kina osv. Hvorfor må du absolutt ha en jente fra Norge? De fleste jenter i Norge liker muslimer. Fordi muslimer er bad bad og det liker norske jenter.

 

Prøv andre nasjoner hvor de verdsetter snille gutter. Du vet forskjellige nasjoner og kulturer. Norsk kultur er helt fucked. Like fucked som Amerikansk kultur. Du er snill gutt så bare gi opp å skaffe deg damer i Norge. Og de fleste som får barn i Norge er singel. Ja de er singel fordi de er fucka og har masse one night stands. Single mødre overalt i Norge. Helt fucked!

 

Det finnes så mange kulturer som verdsetter snille gutter. Norge er ikke en av dem. Se på denne videoen og la det inspirere deg.

 

Du blander snille gutte og kjedelige gutter. Norske jenter verdsetter snille gutter som ikke er kjedelige. Man kan helt fint være en selvstendig person som fortsatt er snill mot andre. Å være i et forhold med en som bare jatter med og aldri har egne meninger er fryktelig slitsomt.

 

Og her kommer da TS inn. Han har store problemer med eget selvbilde, noe som smitter over på hans forhold til andre. Også jenter. Han blir kjedelig og lite insiprerende for dem. Han er sannsynligvis en som ikke har mot til å stå opp for seg selv og sine meninger. Kanskje vet han ikke helt hvem han er heller - at han ikke har funnet seg selv.

 

Jeg ser at du og et par andre her er utrolig bitre fordi dere sannsynligvis anser dere for å være så snille og perfekte, men i realiteten er dere bare ikke attraktive. Ikke fordi dere ikke er snille, men fordi dere er selvopptatte og sutrete og legger alt ansvar over på andre. Faktisk er dere ikke snille i det hele tatt. Det viser holdningene deres helt tydelig.

 

Min oppfordring til sutreduttebassene er å gå i dere selv og prøve å ta tak i problemene inni dere før dere går til frontalangrep på det andre kjønn. Det er ikke jentenes feil at dere ikke er særlig interessante. Og snille er dere heller ikke.

 

 

Hvem sier at jeg har ikke mine egne meninger? Hvor fikk du det fra? Der tar du helt feil. Jeg har ikke problem med selvbilde, jeg bare skjønner ikke hvorfor jeg ligger så langt bak alle andre.

 

"Min oppfordring til sutreduttebassene er å gå i dere selv og prøve å ta tak i problemene inni dere før dere går til frontalangrep på det andre kjønn." det der er utrolig frekt og hjelper ikke meg særlig når det gjelder råd om det motsatte kjønnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

La meg sitere noe du selv skriver:

"Jeg ble mobbet på ungdomskolen nesten hver dag, så jeg lærte å bli stille. Tenkte bare at det skulle bli annerledes på videregående. I Amerikanske filmer "the good guy always gets the girl" men her i virkeligheten er det ganske annerledes, spesielt for meg. Første året på videregående jeg var så stille at jentene i klassen kom bort til og spurte om jeg var ok. Jeg bare nikket og stamret ja."

 

Og slik fortsetter det. Ja, du kom visst mer ut av skallet etter hvert, men så fikk du store problemer igjen. Alt du skriver tyder på at du har et dårlig selvbilde.

Lenke til kommentar

 

[...]

Sålenge det går an å ha en hyrdestund uten at det blir barn av det kan begge kjønn oppføre seg likt her, og må nesten måles etter samme standard. Da er det PLENTY med gutter som havner i "tøsekategorien", selv om det nok er få av dem i akkurat denne tråden.

 

Menn kan aldri være sluts.

attachicon.gifd6a3e2_2221459.jpg

Regner med du er ironisk? Eller er du en av de som har klart å få noen litt løse damer på kroken og tenker at det gjør deg til en don juan? Haha. Newsflash; er jentene du har deg med løse, så er du det også. :)
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...