Gå til innhold

Anbefalte innlegg

468px-Gamescom_header.png

 

Ikke lenge igjen nå, så er vel greit med en egen tråd. Det skal være en del pressekonferanser, blant annet skal Microsoft vise frem Crackdown, Scalebound og Quantum Break.

 

Microsoft August 4 - 7:00am PT / 10:00am ET / 3:00pm GMT / 5:00pm CEST (klokken 16:00 norsk tid)

Electronic Arts August 5 - 1:00am PT / 4:00am ET / 8:00am GMT / 10:00am CEST

Blizzard August 5 - 3:00am PT/ 6:00am ET / 10:00am BST / 12:00pm CEST

 

IGN streamer disse http://www.ign.com/events/gamescom

 

Hvis noen kan hjelpe med å oversette til norsk tid så kan jeg legge det inn her.

 

List of Games at Gamescom 2015

Endret av Crazy Joe Davola
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelpe meg så pinlig å lese den IGN-linken. Spill"pressen" når nye "høyder" tydeligvis. Gamescom er den eneste spillkonferansen hvor spill fremdeles står i fokus, men man må jo til obskure nisjesider for å finne ut hvilke spill som faktisk blir vist fram.

 

Prøvde å finne ut hvilke eventyr og rollespill som skal vises fram, og fant disse:

 

Eventyrspill:

 

- Silence - The Whispered World 2
- The Devil's Men
- Nytt spill fra mannen bak blant annet kultklassikeren "The Moment of Silence"
- Eventyrspill basert på Ken Folletts "The Pillars of the Earth"
- Yesterday Origins (Oppfølgeren til Yesterday)
- Agatha Christie: The ABC Murders
- Syberia 3 (ryktes at denne skal vises fram)
- Nelly Cootalot - The Foul Fleet
- Ukjent VR-spill
- Herald
- Heaven's Hope
- Lost Horizon 2
- Adventures of Dog Mendonça and Pizzaboy
- Her Majesty's Spiffing
- Cain
- Blues and Bullets
 

RPG:

 

- Expeditions: Viking
- Torment:TON
- Bard's Tale 4
- Pillars of Eternity: The White March
- Kingdom Come: Deliverance
- Sword Coast Legends
- The Mandate
- ELEX
- The Dwarves
- Technomancer

 

Gidder ikke finne linker til de forskjellige spillene. :p De som eventuelt er interesserte i de to kategoriene får google litt. Er vel mest spent på The Devil's Men selv og Expeditions: Viking. Også Torment såklart.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke en jævla dritt jeg virkelig ser frem til i grunn. Aner ikke hva som venter meg utover dagen.  Kanskje mer nytt gameplay fra Halo 5 og Battlefront, men det er jo ikke noen big deal uansett.

 

Crackdown har jeg aldri brydd meg om da jeg syns det første var mektig lite givende. Quantum Break har blitt en av de titlene man bare venter på litt for lenge og egentlig ikke bryr seg så mye om før det plutselig er her. Hadde vært morsomt om det faktisk kom en skikkelig overraskelse ut av det blå.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ser frem til EA's konferanse nå klokka 11 i dag. Håper på mer Star Wars og at de har reparert Fifa.

 

Ellers er mine høydepunkter i år:

The Division

Need for Speed

Guitar Hero Live

Project Morpheus <--------- nå må den komme i salg snart!!!!!!!

Uncharted 4

Metal Gear Solid 5

Pro Evolution Soccer 2016

Deus Ex: Mankind Divided

Hitman

Just Cause 3

Fallout 4 <--- ny presentasjon

 

Kan jo komme flere overraskelser fra de store presentasjonene, men er litt skuffa over at Sony ikke har noe i Gamescom siden det er så tett på E3 (Juni). Ja ja, de neste månedene blir interessante for alt annet enn lommeboka mi :)

Lenke til kommentar

Likte Mirror's Edge og Mafia sine trailere. Mirror's Edge ser ut til å holde seg til originalen bare mye mer polert. Og Mafia droppet de små hintene om videreføring av historien i Mafia 2. Håper de kjører litt det samme systemet som GTA V egentlig, vil gjerne fullføre Vito sin historie siden den endte så abrupt i Mafia 2. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...