Just2user Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Fikk nettopp denne SMS`en: De krever signatur for en Klarna.no kontoavtale som må signeres for å unngå purregebyr. (hallo?) Jeg har aldri hatt noe med dette selskapet å gjøre. Hva er dette? Må jeg gjøre noe her, eller er det nok å slette? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Ring Klarna og spør? https://www.klarna.com/no/support Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 kontakt klarna og hør. Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Laaaaang telefonkø... venter på svar 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg fikk en purring fra Ellos på SMS en gang, jeg har aldri handlet der Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Har du handlet noe på nettet for å velge faktura .F.eks Komplett , cdon , dustin ,kid interiør , SAS ,mm. Hvorfor ikke bare ringe dem å spørre https://www.klarna.com/no/support. Det er chat der også. Endret 27. juli 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Klarnaskundeservice Skrevet 27. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Fikk nettopp denne SMS`en: De krever signatur for en Klarna.no kontoavtale som må signeres for å unngå purregebyr. (hallo?) Jeg har aldri hatt noe med dette selskapet å gjøre. Klarna.no SMS krav om signatur.png Hva er dette? Må jeg gjøre noe her, eller er det nok å slette? Hei Just2user! Vi vil veldig gjerne hjelpe deg å finne ut av hva denne SMS'en gjelder. Har du ikke selv handlet er det oftest slik at noen som har handlet har tastet feil mobilnummer ved bestilling. Dette vil vi hjelpe deg å finne ut av nå. Du kan kontakte vår kundeservice på chat, telefon eller e-post via https://www.klarna.com/no/support, eller kontakte meg direkte på [email protected] med dine personopplysninger for videre hjelp. Denne SMS'en sendes ut når vi fortsatt venter på en signert kontoavtale fra deg etter frist for retur. Dette gjelder for førstegangshandel av kjøp på delbetaling eller betalingsutsettelse ettersom vi trenger en bekreftelse på at du godtar kjøpsvilkårene og pristillegg, som etableringsgebyr eller eventuelle renter knyttet til delbetalinger. Ha en fin dag så lenge! Mvh, Adrian 5 Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 27. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2015 Takk for svar. Forresten synes jeg ordlyden i den SMS'en var i overkant likt noe man kan forvente fra en scam. Lenke til kommentar
Klarnaskundeservice Skrevet 28. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Takk for svar. Forresten synes jeg ordlyden i den SMS'en var i overkant likt noe man kan forvente fra en scam. Bare hyggelig! Fikk du svaret du trengte i denne saken? Jeg vil også passe på å takke for din tilbakemelding angående ordlyden og jeg vil selvsagt videreformidle ditt synspunkt så vi kan ta med oss dette videre i utviklingen av våre tjenester. Har du noen direkte forslag på formulering i meldingen er du alltid velkommen å sende ditt forslagt til meg direkte på e-posten her over, så skal jeg sørge for at det også videreformidles. Ha en flott dag videre! Mvh, Adrian 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Synes den så rimelig legit ut den SMS'en, de linker ikke til noen shady side, kun klarna sin hovedside med beskjed om å ta kontakt. Ikke noen logg inn her eller noe, så det er lite som ligner scam. Slik det skal være fra en bedrift 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2015 Dersom det er mulig burde tekstmeldinga flette inn navnet til mottakaren slik at oversktifta blir: "Hei Navn Navnesen". Dette er informasjon som dei fleste svindlarar ikkje har tilgjengelig. Samtidig vil mottakaren på denne måten umiddelbart sjå om det er ei feilsendt melding eller ikkje. 1 Lenke til kommentar
Klarnaskundeservice Skrevet 29. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2015 Dersom det er mulig burde tekstmeldinga flette inn navnet til mottakaren slik at oversktifta blir: "Hei Navn Navnesen". Dette er informasjon som dei fleste svindlarar ikkje har tilgjengelig. Samtidig vil mottakaren på denne måten umiddelbart sjå om det er ei feilsendt melding eller ikkje. Flotte saker Avatar! Jeg tar med meg dette videre. Ha en fin dag! Mvh, Adrian Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2015 Ville bare ignorert meldingen da jeg har mitt på det rene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå