Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når han begynner å svare kjedelig på snapchat


Anbefalte innlegg

Hei! Det siste året har jeg blitt kjent med en ny fyr. Vi har møttes flere ganger og har hatt samleie ett par ganger. Det er ikke noe forhold.

Nå til saken:

Før snakket vi titt og ofte. Da var det mye spørsmål og spennende emner som kom fra hans side. Men nå i det siste har han fortsatt snappet meg, men det er mye kjedeligere nå.

Det var en periode jeg begynte å ignorere han, og da jobbet han virkelig for min oppmerksomhet. Da er han kjempemorsom å snakke med, men så fort han får oppmerksomheten han vil ha, begynner han å bli kjedelig igjen!

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er slik. Skal jeg bare virke litt overlegen og ikke svare på snapene jeg får? Jeg skjønner virkelig ikke hva som er greia ?

 

Anonymous poster hash: 323c3...337

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kansje du bare skal spør han ? :) Men ellers er det ikke noe vits i å spille kostbar, ender som regel opp med at andre parten blir lei og ikke gidder kjempe for oppmerksomhet, er jo som oftest mest spennende i begynnelsen når en møter noen, så blir det litt mindre å snakke om/kjedligere ting :)

Lenke til kommentar

Hei! Det siste året har jeg blitt kjent med en ny fyr. Vi har møttes flere ganger og har hatt samleie ett par ganger. Det er ikke noe forhold.

Nå til saken:

Før snakket vi titt og ofte. Da var det mye spørsmål og spennende emner som kom fra hans side. Men nå i det siste har han fortsatt snappet meg, men det er mye kjedeligere nå.

Det var en periode jeg begynte å ignorere han, og da jobbet han virkelig for min oppmerksomhet. Da er han kjempemorsom å snakke med, men så fort han får oppmerksomheten han vil ha, begynner han å bli kjedelig igjen!

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er slik. Skal jeg bare virke litt overlegen og ikke svare på snapene jeg får? Jeg skjønner virkelig ikke hva som er greia

Nå skal jeg ta utgangspunkt i at du ønsker deg et forhold med fyren, eller i alle fall noe mer. Jeg vil anta at ettersom du ønsker oppmerksomhet fra ham, så er det slik.

 

Personlig synes jeg snapchat og annen chat er veldig kjedelig. Det å stadig komme opp med nye ting å sende melding om er veldig slitsomt. Derfor er jeg glad den nye kjæresten min ikke liker å chatte. Vi møtes heller face to face.

 

Dersom du ønsker deg noe mer med fyren, så ta initiativ til å møtes mer. For chatting blir veldig kjedelig i lengden. Og ikke være en player. Du ønsker vel ikke at han skal playe deg? Anonymous poster hash: af5d0...43d

Lenke til kommentar

 

antar at TS sender kun hysteriske snaps til han og hun forventer det samme tilbake, ikke sant ts?

Jeg sender ikke noe mer hvis han ikke svarer, og svarer han senere, frister det å være litt treg selv med å svare

 

Anonymous poster hash: 323c3...337

 

hvorfor bryr du deg om hvor underholdende han er på snap? er det ikke hvor mye du liker å være med han som betyr noe?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

mye møkk folk bryr seg om...

Antar at TS er 18-19-20 år gammel... Stusselig fokus og ha TS :(

 

Ikke noe galt i å være 18-19-20 år gammel ;)

 

...men kanskje heller ikke det beste topic å dømme en du har sex med etter, at personen er kjedelig på snap?

Men for all del, folk er forskjellige.

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

 

 

mye møkk folk bryr seg om...

Antar at TS er 18-19-20 år gammel... Stusselig fokus og ha TS :(

 

Ikke noe galt i å være 18-19-20 år gammel ;)

 

...men kanskje heller ikke det beste topic å dømme en du har sex med etter, at personen er kjedelig på snap?

Men for all del, folk er forskjellige.

 

Er ikke bra å dømme noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...