Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Under 18 år så må du ha PT time for å få lov å trene på treningssenter?


ShakurTupac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok ikke noe norsk lov, men ledelsen på treningssenteret vil jo forebygge skader etter uriktig trening, samtidig som dette jo er en forretningsidé. Det underbygges nok med at de har et visst ansvar for personer under 18 år, og derfor ønsker at disse trener korrekt, men hovedargumentet, som de ikke forteller, er nok økonomiske hensyn i bedriftens favør

Lenke til kommentar

Du må være 16 år for å trene alene. Er du under 16 år så får du ikke lov til å trene på trenings senter.

0-15 = ikke lov til å bli medlem på trenings senter.

 

Dette varierer fra trenings senter da selvklart, men etter min erfaring. Så var aldersgrensen 16 år.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Du må være 16 år for å trene alene. Er du under 16 år så får du ikke lov til å trene på trenings senter.

0-15 = ikke lov til å bli medlem på trenings senter.

 

Dette varierer fra trenings senter da selvklart, men etter min erfaring. Så var aldersgrensen 16 år.

Sier hvem?

 

Edit: OK, det varierer fra trenings senter ja.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

16 års grensen er det jeg og har hørt/fått beskjed om de få gangene jeg har vært på senter for å trene.

De ville tilogmed se leg når jeg gikk inn de første gangene, da var jeg vel 17. 

 

Men det med PT første time vist du er under 18 er jo helt opp til treningssenteret. Har de en regel på det som de kjører på alle (under 18) så må du bare gjøre som de sier for å trene der. Vil du absolutt ikke ha PT time så er det jo bare å finne et annet senter som ikkje kjører på den måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...