Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes-tråden [les førstepost]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kjøpt en 10 år gammel E220 Diesel som første bil, hittil en av de beste bilene jeg har kjørt (ikke at det er så utrolig mange :p)

 

Gratulerer!

Du har nok fått mye fin bil for pengene der!

Takker!

Hadde egentlig bestemt meg for en 124, men fikk denne for en veldig god pris også var den jo utrolig god å kjøre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpt en 10 år gammel E220 Diesel som første bil, hittil en av de beste bilene jeg har kjørt (ikke at det er så utrolig mange :p)

 

Eneste jeg har gjort hittil er å montere bluetooth adapter på CD Changer modusen og kjøpt koppholder til midtkonsollen

 

Grattis med finfin bil :)

Lenke til kommentar

Ikke senket utover AMG, for den er vel noe lavere enn urban? 

 

19" felger, var litt skeptisk til de før jeg så de på i dag, men synes de passa bilen veldig bra.

Ettersom det er originale mercedes så har de kanskje kosta en slant mer enn standard 17" AMG som pleier følge med og. 

 

mener dekk dim er 235/35R19 forran og 265/30ZA19 bak. Er det vanlig med forskjellig på mercedes? 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Fått klint inn ny radio :)

Kult!

Og rattkontroll fungerer fortsatt?

Yes! :)

Hvordan går det å justere klokka i bilen nå da?

Det gjør man da fra innstillingene i dashen?

Hvilken "radio" er det der? Original radioen har jo ikke akkurat høy oppløsning på skjermen så det der er jo genialt.

Android sak fra kina (Søk opp Xtrons W211 på aliexpress eller ebay), finnes en del andre merker som lager det samme, xtrons er vell faktisk det dyreste, men selve enheten kostet bare 370USD +moms (om ikke kineseren i andre enden jukser litt da ;) )

 

Det er noen som importerer dem til norge under navnet Graviton også.

Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Saftig prisøkning på C-klasse facelift, særlig for enkelte modeller.

 

C200 4Matic øker med 35.000,-. 

C220d 4Matic øker med 59.000,-

C43 øker med ca 111' ut fra tidligere 2018-pris og er nå ca 135' dyrere enn da jeg fikk min i fjor høst. C43 er tilbake på samme pris som før de begynte å redeusere effektavgiften f.o.m. 2016.

 

Dette mener jeg gjelder alle nye bilmodeller som typegodkjennes i år, mens ekstisterende og allerede typegodkjente biler fortsatt får avgiftene beregnet etter NEDC.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...