Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min (jente 16) har mindre sex-lyst


Anbefalte innlegg

Hei!

kjæresten min har hatt veldig lite sex lyst for tiden, jeg er 17 og hun er 16  hun har gått på p-piller en stund men det har liksom ikke vært et problem før... jeg leste litt rundt på nettet at hun kanskje ikke har samme sexlyst som vi hadde før eller at hun ikke tenner på meg lengre...  

 

vi har ikke hatt sex på en måned, ser henne naken hver kveld jeg sover over og når jeg ''prøver'' meg så får jeg høre '' orker ikke nå'' ''slutt'' ''har vondt i magen '' og unnskyldninger...

 

føler at det ligger på meg... kjenner meg ''feit'' ( chubby vet ikke helt hva jeg skal kalle meg, er iallefall ikke velltrent )  og iallefall stygg...føler meg helt jævlig ..  

 

jeg klarer liksom ikke å tenne kjæresten min...  

 

deppet 17åring. 

 

 



Anonymous poster hash: 4db94...7b2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke spørre henne rett ut? Er det noe du ikke liker med meg? Synes du jeg bør begynne å trene og komme meg litt ned i vekt?

 

Antagelig bør du begynne å trene litt uansett, men det kan jo være helt andre ting som ligger bak. Kanskje er det hun som har et problem helt uavhengig av deg? 

 

Jeg ville valgt et gunstig øyeblikk da hun er i godt humør og så tatt en samtale. Hun er jo sammen med deg, så du har ikke tillatelse til å være for deprimert! 

 

For å snu litt på det: Du må ha noen jævlig bra kvaliteter hvis hun ikke lenger liker deg seksuelt, men fremdeles vil være sammen meg deg. 

Lenke til kommentar

P-piller er for mange en drapsmaskin for sex-lysten. Samboeren min ble helt avskrudd av de p-pillene hun gikk på. Når hun sluttet med dem kom lysten tilbake umiddelbart. 

 

Jeg tror derfor at du skal prøve å eliminere p-pillene som årsak før du tar dette personlig.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Signerer på det LiamH skriver. 

P-piller har en tendens til å drepe all sexlyst fullstendig (er det kanskje derfor de funker?).

Man har ikke lyst til å ha sex med kjæresten bare fordi kjæresten vil det heller, og det er veldig kjipt å være den som bremser hver gang. Vi vet jo godt at sex er kjempedeilig når man først da kommer i gang, men tanken på det kan være kvelende når man ikke har lyst på det. 

Lenke til kommentar

 

Er neppe noe galt med deg. Husk at jenter har langt mindre sex drive enn menn, av biologiske årsaker.

 

Dette varierer jo i langt større grad fra individ til individ enn det gjør mellom kjønn.

 

Tja, noen menn har jo lavere testosteron-verdier enn normalt, så det kan være unntak her, ja. I gjennomsnitt har menn 8 ganger høyere nivåer av testo og 20 ganger høyere daglig produksjon. At det er store kjønnsforskjeller på dette området er da vel vidt kjent?

Lenke til kommentar

Da vet dere mer enn det jeg gjør, kanskje jeg har gått i vranglære? Har dere noen interessant litteratur om emnet jeg kan få utbytte av?

Regner dere f.eks. søken etter bekreftelse som en form for sex drive? (En jente som vil ha seg for å booste selvtilliten vil jo ha sex).

Endret av Avlatsbrev
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Er neppe noe galt med deg. Husk at jenter har langt mindre sex drive enn menn, av biologiske årsaker.

 

Kan du fortelle hvilke biologiske årsaker dette er, eller er dette en setnings som godt kunne vært sendt på "Du skal høre mye"?

 

Til TS. Få henne av P-pillen og bruk kondom som prevensjon.

Lenke til kommentar

 

føler at det ligger på meg... kjenner meg ''feit'' ( chubby vet ikke helt hva jeg skal kalle meg, er iallefall ikke velltrent )  og iallefall stygg...føler meg helt jævlig ..  

 

jeg klarer liksom ikke å tenne kjæresten min...  

 

deppet 17åring. 

 

Anonymous poster hash: 4db94...7b2

 

Gjør noe med det, ikke sitt og sutre og synes synd på deg selv.... det kommer du ingen vei med. Dama di tenner ikke på deg, spør hvorfor, si at du ikke er fornøyd med sexlivet... spør om hun vil du skal begynne å trene, spør om p-pillene ødelegger sexlysten osv..

 

Anonymous poster hash: 2137a...0bd

Lenke til kommentar

Her er faktisk det definitivt letteste å bare spørre rett ut. Kanskje du får et svar du ikke vil høre, kanskje du får et svar du ikke hadde tenkte på en gang. Kan godt hende at dette skyldes noe helt annet enn det du tror.

 

Men, hun må vite om det. Hun tenker mest sannsynlig at alt er bra.

 

Gjør som andre her har skrevet, velg et gunstig tidspunkt, og klin til. Er faktisk viktig å gjøre. Og skulle du føle at det er veldig ubehagelig å ta den praten, så må du bare huske på at; dere er sammen, det er viktig med dialog, dine følelser er like viktige som hennes. Uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

Da vet dere mer enn det jeg gjør, kanskje jeg har gått i vranglære? Har dere noen interessant litteratur om emnet jeg kan få utbytte av?

 

Regner dere f.eks. søken etter bekreftelse som en form for sex drive? (En jente som vil ha seg for å booste selvtilliten vil jo ha sex).

 

Finnes flust av jenter med mye sexlyst. Selv om de kanskje ikke viser det så åpenbart som gutter ofte gjør, betyr ikke det at de har mindre lyst på sex. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...