Gå til innhold

Kamptråd - Fotball-VM for kvinner 2015 [OL-kvalik 2.-9. mars 2016]


Anbefalte innlegg

Haha så kjefter keepern på forsvaret! Tror ikke jeg orker å se på dette her, kommer aldri til å forstå hvordan det går an å være så ufattelig ræva. SÅ hemmet fysisk er ikke kvinner at de blir helt mongiser på en fotballbane.

 

Ikke meningen å kaste bål på diskusjonen om kvinnefotball, måtte bare blåse ut litt frustrasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er utrolig frustrerende å se på. Jeg prøver å ta det som det er, og prøver å la meg underholde. Men det er litt slow-tv, så blir nødt til å gjøre noe annet samtidig for at det skal gå.

 

EDIT: Det er noen veldig fine detaljer teknisk, spesielt hos de tyske spillerne. Det som frustrerer mest er det lave tempoet, farten til spillerne og dårlig presisjon/dårlige avgjørelser.

 

EDIT2: Ikke at man kan forvente mer, da mange av disse spillerne har full jobb ved siden av.

 

Uansett, heia Norge!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Sinnsykt godt frispark. Selvfølgelig nivået er dårligere enn PL, men jeg underholdes uansett. Elsker all form for nasjonalkonkurranser, spesielt VM. 

 

Husk nå på at alle disse jentene spiller fotball på siden av jobb, og jeg kan si at de er ganske god om du møter noen av de på ekte. Jeg har hvertfall blitt rævkjørt godt av Arna-Bjørnar sitt jentelag, ikke at jeg er vanvittig god da men.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...