Gå til innhold

Kamptråd - Fotball-VM for kvinner 2015 [OL-kvalik 2.-9. mars 2016]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig synd at Norge røk ut, de hadde definitivt fortjent en plass videre. Desverre slipper vi England til unødvendig, og da hjelper det ikke at de scorer på to av to sjanser. Det blir spennende å se hvordan Canada klarer seg videre, selv heier jeg litt på dem siden en suksessfull hjemmenasjon gjør noe med hele stemningen. 

 

Det med pasningene som slås litt i hytt og pine er jeg forsåvidt enig i. Jeg har ikke sett alle kampene dette VM, men har også merket meg at det er litt vel mange situasjoner hvor de klarerer ballen når de kanskje burde forsøkt å holdt på den selv. Likevel syns jeg kvaliteten har vært ganske bra, og kampene har vært underholdende. Det har også (heldigvis) vært relativt lite klaging på at kvaliteten ikke er like bra som hos herrene, at det ikke er like mye trykk, og så videre. Jeg har aldri hørt noen si at det ikke er vits å se på Johaug og Bjørgen fordi de ikke går like fort som herrene. Du hører heller aldri det samme i friidrett. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Rart, fant ikke denne i Mine Innlegg selv om jeg har skrevet her. 

 

Jeg er temmelig nøytral, men engelsk seier hadde ikke gjort noe. Jeg er ikke anglofil på noen måte, men England i mesterskap kan man nesten ikke gjøre annet enn å synes synd på. Det var moro i en del år, men nå er det nesten trist. 

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...