Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg elsker dremelen min :love:

 

 

 

Jeg elsker dremelen min :love:

Er på min 3. dremel nå. Den er helt ny :love:

 

Og ja, Bytex er lat. Litt som at vann er vått.

 

Hva type dremel har dere, min kostet 4000.kr  :)

 

 

Jeg har dremel 3000. Hvor betalte du 4000 kr for dremel 4000? Den koster under 2000 kr jo.

 

Jeg kjøpte en del exstra utstyr da, pluss en hodelykt, må kjøpe mer xstra utstyr siden da hos elefun, grunnen er marklin z annlegg

Lenke til kommentar

 

 

 

 

I dag stilte jeg opp på et arrangement sammen med tre 17 år gamle jenter. Jeg ble spurt om jeg begynner å bli stresset fordi jeg ser venner få barn og slikt. Skal jeg bli fornærmet? Jeg er bare 23.

Hahaha, det er litt tidlig å bli spurt det spørsmålet, ja. Ingen 23-åringer har samboer og barn nå til dags, vell?

 

Jeg blir 30 om én uke. Den første i "gjengen" som gifter seg gjør det nå i August. Ingen jeg kjenner har barn.

En perifer kompis fikk et barn i natt. En annen kompis giftet seg i fjor. Ellers er mange i mine nærmeste kretser som meg, mens noen har kjæreste.

 

Det virket som 17-åringene oppfatter meg som mye eldre enn jeg oppfatter meg selv. Litt kjipt. Bortsett fra at jeg har opplevd litt mer og vet litt mer, synes jeg ikke at jeg har forandret meg så mye siden jeg gikk på videregående.

Det er fordi 6 år er som er halvt liv for dem.

Tydeligvis. Fordelen er at jeg kan fremstå som en eldre vis mann. Det gjorde jeg for eksempel da jeg hadde med meg ei jente som sa at hun var 17 på opplæring. "Jeg har gjort dette siden du gikk på barneskolen, så ikke kom her og tro at du er ferdig utlært," kunne jeg si da. "Da jeg var ung var det sånn og sånn og vi måtte gjøre det på den og den måten, som var mye vanskeligere".

Evt. så høres du ut som en gammel grinebiter ;p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

 

Nice for deg da!

Yes. Jeg er en sånn raring som prøver å reparere ting som går i stykker. Da vi bodde sammen med broren til dama så var det ett eller annet som kuka seg med persienna. Hans konklusjon var at det bare var å kaste og kjøpe nytt. Mens han var på jobb brukte jeg fem, ti minutter og fiksa det. Folk er alt for raske til å kaste ting som kunne vært reparert. Et lite hull i en genser? Kast den! En søm som har gått opp? Kast den! Ikke bruk noen minutter på å fikse det liksom.
Desverre besitter ikke jeg et snev av handyman kunnskaper. Har byttet deler i PCen og bygd og det er jeg stolt av. Men der stopper det også.

 

 

Kanskje du er mer en "candy man" , knegg knegg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...